A srácok a szünetben az udvaron nevetgéltek miközben oda rohant Matt..
-fiúk, ma írom meg a matekot.. -
Mondta Matt kicsit szomorúan.Anthony - nak nem teljesen volt világos.
- Te miért írsz matekból? Én ezt nem értem.- Azért mert tanár úr úgy adott kettest félévre, hogy vizsgázok márciusban..
Josh el kezdett nevetni..
- De hát február eleje van ember.- Hát igen. És ez a szemétség..
Matthew nagyon ideges volt. A matek soha nem volt az erőssége ráadásul még lusta is..
A következő 3 szünetben Lisa próbálta nyugtatgatni a barátját de nem nagyon járt sikerrel..
El érkezett a vizsga ideje. Egy üres teremben csak Matt és a matematika tanár.
- Kérlek foglalj helyet Matthew. Odaadom a teszt lapot és 60 perced van kitölteni.
- Tanár úr. Lenne egy kérdésem!
- Csak tessék.
- Miért most írom ha a kitűzött időpont március 20 délután 4 óra?
- Igazgató asszony át rakta mára. De ne aggódj. A kettest szerintem el fogod érni.
- ch.. Kedves.. Hány pont kell a ketteshez?
- Azonnal megmondom. Addig nézd át a feladatokat.
- Te jó ég... Ezeket én honnan fogom tudni.. Ez teljesen érthetetlen számomra..
- A vizsga össz pontszáma 150. A ketteshez mindössze 55 pont kell..
- És ha nincs meg a kettes?
- Akkor az elkövetkezendő matek órákra nem kell be járnod ha nem akarsz mert automatikusan találkozunk augusztusban a pótvizsgán.. De elég a beszédböl. Láss hozzá!Vajon Matt sikeresen át megy ezen a nehéz vizsgán? Hamarosan kiderül...