Lisa elő bújt és látta a távolból, hogy a kapu nyitva van.. Gyorsan oda sietett.. Találkozott közben Anthony - val..
Mire oda érték Matthew már a létrán volt..
- Várj Matt! Szólt Anthony.
Matt lejjebb lépett pár fokot.
- Jah hogy ti még itt vagytok?Lisa: Még szép, hogy itt vagyunk.
Matthew teljesen le mászott a létráról.. - Bocsi. Ezek szerint Josh ki nyitotta a kaput.. De merre van?
- Nem lehet hogy már át ment? Tette fel a kérdést Anthony?
Matthew a falnak dőlt és megszólalt.
- Nem hülyeség. Múltkor is sürgetett amikor meg találtuk a második kaput. Szóval lehet, hogy előre ment..- Ez tiszta baromság. Nem hiszem el hogy nem várt meg.. Akadt ki Lisa..
- Pssz.. Lépteket hallok.. Suttogta Anthony. - Azt hiszem jobb ha megyünk..
A 3 gyerek gyorsan át ment a kapun és egy hatalmas üveg szobában találták magukat.. 3 zárt dupla üveges ajtó tárult szemük elé..
- Ha mindhárom ajtó zárva, hogy mehetett tovább Josh?
Vakarta a fejét Matt.- Üdv nektek..
- Jajj már megint.. Csak téged ne kellene hallanom..
- Elhalgass Willford! A barátotok életben van bár nincs túl jó bőrben..
- Mit tettél vele te szemét?? Kérdezte idegesen Lisa..
- Óhh.. A nagy szájú kislány.. Mennyi hazugság van lelked mélyen.. Mennyi hamis érzelmet táplálsz Matthew iránt.. Igen Lisa.. Azt javaslom legyünk túl rajta, mond el neki..
Lisa Matthew felé fordult..
- Szeretlek Matt!- Ostoba kurva!!
A lány hírtelen a falhoz csapódott.. Az üveg megrepedt..Lisa felállt és el mondta a magáét..
- Ide figyelj te ismeretlen akárki. Nem tudsz engem megvezetni. Vannak ugyan hibáim de soha nem voltam egy hazug ember. Pláne azzal szemben akit szeretek.. Nem azt akarod hallani amit érzünk.. Befolyásolsz.. Egy manipulatív féreg vagy.. !!.Szürke felhő formájában megjelent egy csuklyás alak.. Aiden volt az.
- Hadd gratuláljak Lisa.
- Aiden?
- Igen.Matthew nem bírta ki hogy ne tegye fel a kérdést.. - Végig te voltál az ismeretlen hang?
- Ahogy mondod Willford. Kíváncsi voltam mennyi bennetek az összetartás még akkor is ha egymás ellen fordítalak titeket.. Lisa át ment az én saját kis próbámon. És persze te is Anthony... A lojalitás..
- Szóval te végig irányítottál engem? Kérdezte Matt
- Igen. Tudom, hogy meghalnál Josh barátodért.. De félek rajta már nem lehet segíteni..
- Miről beszélsz?? Kérdezte ijedt tekintettel Anthony..
- Josh - on eluralkodott egy démoni erő.. Ő már nem az aki eddig volt.. Teljesen más.. És ez nem az én hibám.. Tudod egyre jobban erősödik egy gonosz hatalom..
Matthew már kezdett ideges lenni..
- Ez mégis mit jelent..?- Azt, hogy 5 napotok maradt kijutni. De a szabályokat nem szabad megszegnetek.. Keressétek meg Josht és végezzetek vele, mielőtt késő lesz..
Aiden el tűnt és a középső ajtó megnyílt....