13. Rész: Bizalmatlanság

35 4 0
                                    

Lisa és Anthony megérkezve Mexikó városba rögtön kajálni indultak.. Az étteremet elhagyva valami furcsa dolog vette kezdetét...
- Naa haver.. Vedd fel az üdítőmet, kérlek. Mosolygott Anthony - ra az ismeretlen alak.
- Eskü oda baszok haver.. Takarodj innen. ! Anthony dühében fel rúgta a földön lévő italt..

Az ismeretlen férfi nagyot sóhajtott és megigazította farmer felsőjét majd megszólalt..

- Tudjátok egyáltalán, hogy mi vár rátok? Egy egyszerű dolgot kértem és rögtön dühös lettél.. Nem térhetsz vissza ha ilyen forró fejű vagy..

Lisa és Anthony csak néztek és végül Lisa tette fel a kérdést.
- Mégis ki a franc vagy te?

A férfi rafinált volt.. A két barát nem értett semmit..

- Jajj kislány.. Ha azt akarnám, hogy tudd már el mondtam volna...

- Kezd idegesíteni a tag Lisa..
- Nyugi van Anthony..

- Kérem a kocsi kulcsot!

Ezzel a mondattal Anthony - nál végleg betelt a pohár és neki ment a a férfinek..

Az ismeretlen alak sorban kitért az ütések elől és egy laza mozdulattal ki rúgta Anthony lábát..

Anthony a földről továbbra is mérgesen nézte a férfit de végül oda adta az autó kulcsát..

- Köszönöm... Jolvan fiatalok be szállás..

- Miért kéne be szállnunk? Kérdezte Lisa

- Hidd el kislány, jobban jársz.. Mosolygott rá az ismeretlen alak..

Lisa fel segítette barátját a földről és félve ugyan de beszálltak az autóba..

11 Kapu Donde viven las historias. Descúbrelo ahora