16. Rész: A találkozás

37 4 0
                                    


- Jolvan kölykök, megérkeztünk..
Tessékelte ki a két barátot az autóból Aiden.
- kölykök? Mégis te hány éves vagy? Akadt ki Anthony.

Aiden nevetett egy sort majd megszólalt. - 200 után már meguntam a számolást.. És igen, tudom. Úgy nézek ki mint egy 30 éves.

Anthony és Lisa furcsán egymásra néztek. Ezek szerint nem egy halandóval van dolguk?

- Gyertek menjünk be. Az öreg már vár benneteket. Mondta Aiden.

Üljetek le. Én szólok Pedro - nak..

Pedro lassan le lépdelt az emeletről, majd leült a gyerekekel szembe.
Nagy volt a megilletődés.. Síri csend van.. Aiden támaszkodik a hűtőnek és egy újságot lapozgat.. Végül Lisa megtöri ezt a már kínos csendet..

- Üdvözöljük uram.. Szeretnénk megkérdezni önt egy bizonyos dologról..

- Miben lehetek a segítségetekre?

- A 11 Kapu érdekel minket uram. Mondta Anthony.

- Áh igen.. Erről írtam egy könyvet. A 11 Kapu. Talán nem is tudom, hogy áldás vagy átok ami velem történt.. Hadd meséljek el nektek egy történetet.. Hátha meg értitek a jelenlegi helyzetet, hátha ezek után átértékelitek az életeteket..

- Várj Pedro! Lépett oda Aiden. Mielőtt bele kezdesz a mesébe szeretnék mutatni valamit Anthony-nak.

- Jolvan Aiden. Addig én el fogyasztok egy csésze teát ezzel a kedves hölggyel..

Aiden és Anthony a ház háta mögé mentek..

- Itt mi olyan érdekes dolog van Aiden?

- Velem már nem találkozol. Itt van az átjáró kulcsa, tessék. Az emeleten lévő 2. Szoba jobbra. Az teljesen üres. A bal sarokba van egy csapó ajtó. A Kulcs azt nyitja. Le mentek és el indultok balra. Végig egyenesen kb 3 kilométer és be juttok egy szobába. Onnan már könnyedén meg találjátok a barátaitokat.
- rendben, köszi.

Anthony el vette a kulcsot és vissza ment pedro - hoz.

- Áh. Meg jött a fiú. Remek. Akkor kezdem...

11 Kapu Where stories live. Discover now