/ II. Kapu /

41 4 0
                                    


A két fiú mélyen az ismeretlenben sétálgattak már egy órája..

- Itt van nálad a cetli Matt? Kérdezte Josh..
- Igen, tessék! Válaszolt Matt miközben elő vette zsebéből..

Josh mély gondolkodásba kezdett.. - Az első Kapu fölé iudicium volt írva most már látom én is.. De mi lehet ez a második.. Ve... valami "u" betű.. Hmm.. Áhh megvan Verum.

Ahogy a fiú kimondta ezt a latin szót hirtelen hangokat hallottak.. Leomlott egy vastag fal szerű valami és mögötte volt a már kinyílt Kapu..

- Biztos be akarunk mi menni?
- Na Matt! Gratulálok. Te akartál annyira jönni szóval, igen be megyünk. Úgyis minél hamarabb ki szeretnék innen jutni..

- Jolvan, igazad van Josh, nem nyafogok..

A két fiú át ment a második kapun és egy furcsa sötét szobába csöppentek.. Egy szék volt ott, egy lámpa, és a négy fal..

- Igazság.... Igazság.....

Szólalt meg az ismeretlen hang..

- Már megint itt vagy te rohadék?
Idegeskedett Matthew.

- Csigavér öcsi.. Meg szeretnék tőled kérdezni ismét egy dolgot..

- Miért csak engem baszogatsz??
Elegem van már belőled..

- Ne aggódj fiú.. Én se bírlak.. Legszivesebben már most szeretném látni mozdulatlan halott tested, de előtte teljesen tönkre teszem az életed, hogy a 11. Kapun belépve már könyörögj a halálért..

- Idióta! Azt hiszed meg fogok halni?

- Matt.... Matt.... Matt... Elfelejtetted, hogy én írom a játék szabályokat.. De térjünk nyomban a lényegre. Nem akarsz mondani valamit Josh barátodnak?

- Mégis mit? Kérdezte kicsit idegesen Matt..

- Jajj fiú.. Tudod te....

- Mégis mi folyik itt Matt? Kérdezte Josh kicsit mérges tekintettel..

- Jolvan.. Ez tényleg tönkre akar tenni.. El mondom mert csak úgy mehetünk tovább.. Soha nem tartottalak igazán a barátomnak.. Jól el voltam veled, meg minden de többnyire csak kihasználtalak.. Sajnálom...

- Ügyes vagy fiú. Ugye, hogy megy ez? Nem is volt olyan nehéz.. Legalább egy fokkal becsületesebb vagy..

- Hagyjuk már! Ha te vagy a halál mit érdekel téged az emberi becsület?

- Hmm.. Az neked nem is olyan lényeges...

A fal egyik oldalán meg nyílt egy átjáró..

- Kellemes utat kívánok nektek..

Matt és Joshua el indult.. Furcsa szobák voltak jobb és bal oldalt egyaránt..

- Figyelj Josh.. Én nagyon sajnálom..
- Hát Matt, én ezt nem feltételeztem rólad, de megesik az ilyesmi.. Végülis semmi nem tart örökké. Ahogy a barátság sem..
- Akkor ennyi volt?
- Igen Matt ennyi volt.. Csakis azért állok veled szóba, mert szükségem van rád a kijutáshoz.. Gondolom ezegyszer el nézed nekem ha én is kihasznállak...

A két fiú össze veszett... Talán örökre.. A halál egy érdekes játékot játszik.. Tönkre teszi a lelket, hogy végül könnyebben megtörjön a test. Az egész ott lett elrontva, hogy Joshua megtalálta a papír darabot.. Vajon, hogyan tovább? Mit tartogat még a végzet?...

11 Kapu Where stories live. Discover now