14. Rész: A Halál Után

45 4 0
                                    


A két barát hátul ült, de Anthony már nagyon nem bírt csendben maradni..

- Kérlek csak a nevedet mond el..

A férfi megigazgatta a visszapillantó tükröt és megszólalt..

- A nevem Aiden. Pedro Enquier - hez mentek tanácsot kérni, hogy tudnátok megmenteni a másik 2 társatokat a haláltól..

- Te mindenről tudsz?
- Persze. Vagyis nem egészen. Ismerem az öreget és el viszlek hozzá mert én csak a 12. Kaput ismerem.. Ami előtte van az sajnos nekem is ismeretlen..

- Várj csak! Azt mondtad hogy a 12. Kaput? Lisa nagyot nézett..

- Igen kislány.. Én vagyok a 12. Kapu őrzője. A halál után - feltéve ha a barátaitok túl élik - még velem is beszélgetniük kell.. Csak is én engedhetem őket vissza erre a világra..

- Ha valóban 12 Kapu van Pedro miért csak 11-ről írt? Tette fel a kérdést Anthony.

- Én kértem, hogy engem hagyjon ki a történetből..

- Értem.. Milyen messze van?
Kérdezte Anthony

- Még egy óra. Pár tudni való. Pedro háza alatt van egy titkos alagút.. Ha azon végig mentek szembe találjátok magatokat a 3. Kapuval bár jobb ötlet lesz be várni a másik kettőt mielőtt tovább haladtok.. Illetve az öregnek lassan fog az agya szóval ne baszogassátok ezért..

- Kössz az infót Aiden. És szerinted nekünk szükséges lesz lemenni?

- Mert mit hittél? Telefonon útba igazítod őket? A próbákat mindenféleképpen ki kell állniuk..

- Milyen próbák? Kérdezte Lisa.

- Ezeket hamarosan ti is megtudjátok.. Na kitartás még körülbelül 15 perc..

Az immáron ismert alak őriz egy kaput. A szabadulás kapuját. Vajon közös erővel és között akarattal a 4 gyerek képes lesz kiállni az élet próbáit?

11 Kapu Where stories live. Discover now