HalálraítéltEddig történt..
Matthew Willford.. Egy átlagos srác átlagosnál furcsább eseményekkel bombázva.. Barátom Joshua talált egy cetlit, majd később egy könyvet.. Egy legenda szerint az iskolám alagsorában van egy kapu. És azon kívül még 10. A legendához köthető két személy. Brian Wilson és Pedro Enquier. Az utóbbi túl élte a halállal való találkozást. Erről írt egy könyvet ami hozzánk került. Az emberi kíváncsiság erősebbnek bizonyult a józan észnél.. Éppezért kis nehézségek árán de az első Kaput végül megtaláltam és sikerült kinyitnom.. Valóban az alagsorban volt. Egy lépés választ el a másvilágtol.. És a barátaim próbálnak vissza tartani.. Magamban már vagy ezerszer lepörgettem a kérdést. Mi a helyes döntés? Menni, vagy maradni? Sajnálatos módon a Sors át vette az irányítást..
- Nem mondom mégegyszer Matthew! Kérlek maradj!! Ki áltott Lisa majd térdre rogyott és sírni kezdett..
- Elegem van abból, hogy óvodás kis kölykök vagytok akik mindentől félnek.. Vágott vissza Matt..
- Hé Willford! A semmiből megjelent Earl.
Joshua elé állt de Earl el lökte. Akkora volt a lendület, hogy Josh esése el lökte Matt - et is. Mindketten a kapuba zuhantak de Josh megfogva Earl kezét őt is magával rántotta...
Lisa és Anthony csak nézték hogy a három test hirtelen el tűnik és a kapu bezárul..
- Kurva életbe! Tuti meg fognak halni mind a hárman.. Ahj..
Lisa nagyon nem bírt az érzelmeivel..- Nyugi Lisa. Van egy ötletem..
- Mégis mi?Anthony nem csak kitartó hanem még logikus is..
- A legegyszerűbb ha egy olyan emberrel beszélünk aki volt már ott.. Szóval szedd össze magad Lisa. Megyünk Mexikóba!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Arrrghhhh.. ! Kiáltott fel Matt..
Nagyot zuhant a három fiú.. Kopár kietlen puszta vette őket körül.. Sötét volt de valami hold szerű égitest minimálisan bevilágította a horrorisztikus helyszínt..- Hol a faszomba vagyunk? Miért hoztatok ide? Mocskok..
- Kuss legyen Earl. Gondolkodni próbálok..
- Ja hogy te olyat is tudsz Willford..
- Üdvözöllek benneteket..
- Ez ki a fene volt? Idegeskedett Joshua..- Tisztázzuk a játék szabályokat.. A tét az életetek.. Ha mindent a megfelelő módon csináltok életben maradtok.. Az első kérdésem hozzád szól Matthew Willford! Ki az akinek a halálált kívánod..?
Köztudott, hogy ilyet nem kíván egy épeszű ember.. De Matthew sajnos nincs tisztában a szavak súlyával..
- A válaszom Earl Bronson.
A fiú lába előtt megjelent egy bárd.
- Rendben fiú. Vedd a kezedbe a fegyvert és sújts le rá áldozatodra..
Earl térdre rogyott és nem bírt mozogni.. - Mégis mi... Mi történik velem?
Ezek után történhet bármi jó dolog? Matthew 10 perce van ebben a több síkú világban.. Egy világ a föld alatt.. Vajon Matt képes megtenni ezt a furcsa többek között undorító kérést?...
Matt csak gondolkodott.. Egyre erősebben fogta a bárdot.. Már az izzadság cseppek koppantak a kemény beton szerű talajon.. Matt fel emelte a bárdot és le csapott vele de a bárd pengéje csak éppen karcolta Earl tarkóját..
- Nem megy.. Nem vagyok gyilkos. Ez életem legrosszabb tette lett volna.. Már az is hiba volt hogy ide jöttem..
Matt felismerte hibáját és eldobta a fegyvert..
- Hmm.. kár hogy bátortalan vagy Matthew.. Nem vagy eléggé tökös egy ilyen apró dologhoz.. Bonyolítunk a játékon. Végzel Earl - el vagy megölöm Joshua barátodat.. Válassz Matt..
- Matt te nem vagy gyilkos! Hadd hogy megtegye.. Mondta Josh könnybe lábadt szemekkel..
- Nem Josh. Te sokkal többet érsz. Viszont nem akarok ölni..
Hé te ismeretlen hang!? Mi van velem? Miért nem engem ölsz meg?- Veled még terveim vannak Matthew. Fogd meg a bárdot és végezz azzal akinek amúgy is a halálát kívánod..
Matt újra a kezébe vette a fegyvert és Earl mozdulatlan testére vetette tekintetét...
- Ezt érted teszem Josh.A bárd lecsapott.. Earl vérző teste kiterült a földön..
- Gratulálok Matt.. Ideje lesz megkeresnetek a második kaput. Kellemes utat...
Az ismeretlen hangnak vajon mi a terve? Ő azt akarta hogy így történjen?