Kısa bir yürüyüşün ardından üzerinde dört yazan bir kapının önünde durduk.Adamlardan birisinin kapıyı aralaması ile birlikte güneş ışıkları birden gözüme vurdu ve ben istemsizce gözlerimi kıstım.Tıpkı benim yaşlarımda bir sürü kişi burada toplanmış dümdüz ve yeşil çimenlik alanın üzerinde geziniyorlardı.Beni buraya bırakan adamlar ise elime bir yaka kartı tutuşturmuş ardından arkalarına bile bakmadan kapıdan çıkmışlardı.
Ben her ne kadar ileriyi görmek için kendimi zorlasam da kalabalıktan dolayı ileriyi göremiyordum.Elimdeki yaka kartına baktım ,üzerinde bulunduğum isimim ,fotoğrafım ,yaşam kodum ve bulunduğum bölge yazan yaka kartını gömleğimin üzerine taktım.Bir süre etrafa göz gezidirdim ve Birden etrafı izlemeyi bıraktım ve yere eğildim.Ellerimi koyu yeşil çimenlerin üzerinde gezdirdim ve kokusunu duymaya çalıştım.En son on üç yaşında iken görmüş olduğum bu çimenler bana babamı anımsatmıştı..
Babam orduda (Waterson şirketine ait ordu ) bir generaldi.Çok iyi silah kullanmanın yanında yakın dövüşte de iyi olan babam, beni her zaman gittiğimiz fakat neresi olduğunu hatırlayamadığım yemyeşil çimenlerin ,huzur veren ağaçlar ile dolu bir ormanın içinde eğitir bana dövüş tekniklerini ,nişan almayı öğretirdi..
Bir anda biraz ileriden gelen bir ses ile irkildim ve dalmış olan gözlerimi yerden çekerek ayağı kalktım.Herkes susmuş ;yanında beşten fazla elleri silahlı Waterson şirketinin adamları ile birlikte yüksek bir platformun üzerinde bekleyen, saçları dökülmeye yaklaşmış, beyaz saçlı bir adamın söylediklerine dikkat kesilmişti ;
''Hepiniz hoş geldiniz.Öncelik ile size şunu söylemek isterim ki buraya gelmiş olmanız zeka testinden geçtiğiniz anlamına geliyor.Şimdi ise yetenek testlerinden geçeceksiniz.Yapılan testlerde başarısız olanlar elenecek ,sona kalan ve galip gelen kişi 4.Koloniye girmeye yani Arsia gezegenine gitmeye hak kazanacaktır!''
Adam bir kaç saniye duraksadıktan sonra ;
''Şimdi hazırsanız yetenek testleri başasın!'
Burada bulunan tüm gençler hırs dolu nidalar ile bağırıyor bense içime dolmuş olan büyük bir endişeden kurtularak sakinleşmeye çalışıyordum.Derin bir nefes aldım ;
''Zaten ben ilk testte başarısız olacak ve buradan tekrar evime gidecektim..''
Ben kendimi bu şekilde sakinleştirmeye çalışırken beni buraya getirmiş oldukları kapıdan giren yaklaşık on beş yirmi civarlarında Waterson Şireketi 'nin adamları (Ordu 'ya ait askerler )İnsanları on ayrı sıra olacak şekilde bölüp ayırdılar.Ard arda dizilmiş insanlar bu sayede sıraya girmiş isimi okunan ön taraflara doğru gidiyordu.Ben her ne kadar ne gibi testlerden geçeceğimi merak edip isimi okunan insanların gittiği tarafa doğru bakmaya çalışsam da onca kalabalıktan hala önde ne olduğunu göremiyordum.Aslında biraz zorlarsam ve yana doğru eğilirsem görebilirdim fakat onca kişinin arasında dikkat çekmek istemiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENEN:RUH KORUYUCUSU
Science FictionDünya 'da teknoloji büyük bir hızla gelişiyordu.Fakat Dünya geliştikçe kaynakları azalıyordu.Özellikle ise oksijen su ve bor kaynakları azalmıştı.Yeni uzay araçları imal ediliyor ve kaynak sağlanabilecek gezegenler aranıyordu. Dünya nüfusu 90 Mily...