''Karanlık zifiri karanlık..Adımlarımı atmaya başladım ama bir hissizlik vardı sanki..Yere basışım sanki gerçek değil gibiydi..Bir anda duraksadım ve arkamı döndüm..Hızla arkamı dönerken saçlarım görüşümü kapatmıştı..Bir anda karşımda bir yansıma belirdi..Ters bir aynadan yukarı bakıyormuşcasına..Ardınan bu mat karanlığın içinde semboller belirmiş ve birisi tüm ihtişamıyla parlayarak önümde durmuştu.Morcivert..Gözlerim bu renge çalarken işaret parmağımı bu sembolün üzerine götürdüm ve dokundum..''
Parmak ucumun dediği noktadan itibaren bir anda sembol un ufak olur gibi dağıldı ve toz taneleri gibi etrafa saçılan parçaların morcivert ışığı etrafa uçuşmaya başladı...Bütün bunlar olurken sanki hapsolmuş gibi hissettiğim bu alan çatlayarak tıpkı cam parçaları gibi dağılmaya başladı..Parçaların her birinin üzerinde belli suretler belirmişti..''
Fısıltılar eşliğinde gözlerimi araladım.Bu da neydi şimdi..? Kalbim yerinden çıkacakmışcasına atıyordu..Görüşüm netliğini kazanmaya çalışırken kulaklarımdan beynime tırmanırmışcasına ardı arkası kesilmeyen fısıltılar beni deli ediyordu..
''Yeter! ''
diye bağırdığım anda
''Bir sorun mu var?''
sesiyle irkildim.Yatırıldığım yerden doğruldum ve bir yandan nerede olduğumu anlamaya çalışırken sesin geldiği yöne doğru bakışlarımı çevirdim.
Orta yaşlarda bir kadın bana imalı bir şekilde bakışlarını dikmişti.Buğday tenli bu kadın belinin aşağısına kadar uzanan kumral saçlarını tek bir örgüde toplamış orta yaşlardaki birine göre neredeyse hiç kırışıklığı olmayan yüzünün güzelliğini bu sayede daha da ön plana çıkartmıştı.
Suratına bakmayı bırakıp;
''İyiyim..bir sorun yok..''
dedim masumane bir tavırla.
Beyaz önlüğünün yakasını düzelttikten sonra elindeki tablete bir şeyler yazdı.Ardından;
''Sırtındaki yara derine inmemişti..Şanslısın..Dikiş attım iz kalmayacağından emin olabilirsin..''
''Kan temizleme işlemi de bitmek üzere..''
Vücudumdaki katatere baktım..Kanım santim santim çekiliyor bir tıbbi cihazdan filtrelenerek geri diğer uçtan bedenime giriyordu.Hala nasıl o yaratığa saldırdığımı çözememişken onun kanımı kirletmiş olması da büyük şaşkınlığa uğratmıştı..İşlem bitip tıbbi robot kolu katateri bedenimden acısızca çıkartırken Kadın odadan çıkıp gitmişti.
Bende işlem biter bitmez yavaşça kalktım ve koridora çıktım.Kapıyı açmamla birlikte Maddison 'un üzerime doğru koşup sarılması bir oldu.
''İyi misin ?''
Teyit eder şekilde kafamı salladım kollarını üzerimden çekerken.
Maddison gözlüğünü düzelttikten sonra sanki bir açıklama bekliyor olduğumu düşünmüşcesine ;
''Sen bayıldığında gelip seni aldılar bizde devam etmek zorunda kaldık..Sanırım zehirlenmişsin..Bir gün boyunca uyanmadın..Beni kurtardığın için sana bir teşekkür borçluyum..''
Ardından konuşmayı değiştirmek istermişcesine bir tavırla sözüne devam etti ;
''Bu gün sonuçlar açıklanacak; herkes dışarıda toplandı..Sen burada olduğun için senin çantanı ben topladım..İşte..''
dedi içi benim eşyalarımla dolu olan çantayı bana uzatarak.
Gülümseyerek teşekkür ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENEN:RUH KORUYUCUSU
Science FictionDünya 'da teknoloji büyük bir hızla gelişiyordu.Fakat Dünya geliştikçe kaynakları azalıyordu.Özellikle ise oksijen su ve bor kaynakları azalmıştı.Yeni uzay araçları imal ediliyor ve kaynak sağlanabilecek gezegenler aranıyordu. Dünya nüfusu 90 Mily...