פרק 6 - דיזה

1.8K 109 3
                                    

הודעה קטנה לפני: היי, ליטל פה ואני וארין מתרגשות מאוד בגלל יום שישי כי הזוג האהוב עלינו והכי יפה בעולם והכי אמיתי והכי חמוד והכי הכי הכי הכי חוגג חצי שנה ביחד. זה הקשר הכי ארוך של דיויד (לפי דעתנו) אזזזספישל דיזהההה מתחיללללל היום !!!!!!!

נקודת מבט אמה:

אני לא מבינה למה בחרתי לעשות את זה לשכב עם החבר הכי טוב שלי . אני שואלת את עצמי למה עשיתי את זה בא לי אותו בתור חבר טוב, להיות לצידו, לא להיות משהיא שהוא מתענג עליה .  יש לי משמרת עוד חצי שעה, אני כבר לבושה ועכשיו אני יוצאת מהדלת . אני בדרך יש לי הרגשה שמישהו עוקב אחרי , מישהו טוב שנותן לי ביטחון שלא יפגע בי בחיים . אני מגיעה לדלת האחורית של  סטארבקס {סטאר דולר.... lol} , אני באה לפתוח את הדלת והוא תופס לי את היד  אשטון "קבענו לדבר" הוא לחש בדקתי מה השעה ואו הגעתי מהר יש לי רבע שעה "שות..." אמרתי והוא פתח את פיו "את בסדר עם הקטע הנוכחי?" הוא שאל והנהנתי למרות שזה קצת חרה לי "בטוח?" הוא שאל ששוב והנהנתי "רגע ומה נגיד לאנשים?" שאלתי אותו "לחברים שלנו נגיד את האמת ולהורים שלנו נגיד שאנחנו זוג" הוא אמר וחשבתי על זה קצת מצד אחד אמא שלי תגיד לי אמרתי לך מצד שני היא תגלה על זה מתישהו ותהיה עצבנית, אממ עדיף את אופצייה אחת "סבבה" אמרתי והוא חייך "טוב המשמרת שלי מתחילה עוד 5 דקות נדבר" אמרתי ונשקתי לו בקטנה "בואי אליי אחרי זה" הוא אמר "לא יכולה קבעתי עם מולי" אמרתי לו "חבל התגעגעתי אליהם" הוא אמר ונגע בחזה שלי "אז אתה יכול להמשיך להתגעגע בייי" אמרתי ונכנסתי במהירות לסטארבקס.

נגמרה לי המשמרת ואני כבר בבית, אני ומולי חיברנו את המחשב לטלוויזיה והחלטנו לראות את דיוויד וליזה, שמנו בטלוויזיה את הוולוגים שלהם "ייהה" אמרנו ביחד שהתחיל הסרטון וצחקנו, ראינו את הסרטון שהם עשו על מערכות יחסים וצחקנו בקטע שהוא נישק לה את היד ואז היא גם נישקה לעצמה אז הוא שאל למה היא נישקה את היד שלה אז היא ענתה לו שזה בגלל שהיד שלו מגעילה. "נו איך היה עם אשטון?" מולי שאלה "בסדר" עניתי באדישות "ו.. מה קבעתם?" היא שאלה בסקרנות "אנחנו יזיזים לכם נספר את האמת ולהורים שלנו נספר שאנחנו ביחד" אמרתי לה והיא צרחה "אומייגאד אומייגאד אני לא נושמת" היא אמרה בהתלהבות ואני הסתכלתי עליה במבט של פסיכופטית "באנה תרגעי אלה כולה אנחנו" אמרתי לה באדישות והיא הסתכלה עליי במבט של 'נו באמת' "כאילו את עדיין לא קולטת נכון?" היא שאלה ברטוריות וכיווצתי את גבותיי "קולטת מה?" שאלתי "את הבחורה הכי שווה בתיכון הוא הבחור הכי שווה בתיכון" היא אמרה ועשתה עם ידיה כמו מאזניים "אז.. מה את מציעה?" שאלתי אותה "תגידו לכולם שאתם זוג ורק לחברים הכי קרובים לכם תגידו שאתם יזיזים" היא אמרה ועשתה פרצוף מנצח "טוב אז חכי דקה אני מתקשרת לאשטון" אמרתי וקמתי מהספה, הולכת לכיוון השירותים כדי לדבר עם אשטון לבד.

"הלו אשטון" אמרתי שהוא ענה אחרי 2 צילצולים "היי אמה קרה משהו?" הוא שאל "לא רק יצא לי קצת לחשוב  ו-" הוא קטע אותי "את רוצה לוותר על העניין הזה? כי אם כן אני יבין" הוא אמר "לא הכל בסדר פשוט חשבתי שפשוט נספר לכולם שאנחנו זוג ורק לחברים הממש קרובים שלנו נספר שאנחנו יזיזים" אמרתי לו והוא המהם "סבבה, אהה ומחר אני בא לקחת אותך לקנות דברים לבית ספר" הוא אמר ונאנחתי "נו יאללה שנה אחרונה" הוא אמר ושוב נאנחתי "למה הוא צריך להתחיל עוד שבוע?" אמרתי בהתלוננות "יאללה אין מה לעשות" הוא אמר ושוב נאנחתי "טוב אני חוזרת למולי ביי" אמרתי לו "ביי" אמר וניתק.

"נוו", מולי האיצה בי לספר לי מה קבענו עכשיו "קבענו את מה שאת אמרת לי" אמרתי והיא המהמה "אז חוזרים לדיזה?" שאלתי והרמתי את גבותיי (מי שלא מכירה זה חיבור שמות של דיוויד וליזה - ה.כ), היא הנהנה וחזרנו לראות עד שראינו את כל הסרטונים שלהם "היי תראי הזריחה" אמרתי צוחקת "אנחנו שתי מפגרות" היא אמרה וצחקתי "בואי נתקשר לאשטון ונעשה כאילו אנחנו שיכורות" אמרתי לה בחיוך זדוני והיא הנהנה "אשטון מה קורה?" שאלתי בקול שיכור שהוא ענה "אמ' הכל בסדר? את שיכורה?" הוא שאל לחוץ ומולי צחקה בשקט "אממ לא אולי, קצת כן" אמרתי לו וצחקתי בקול שיכור "איפה את?" הוא שאל ושמעתי שהוא יוצא מהדלת "בבית שלי" אמרתי לו ושמעתי התנעה של מכונית "5 דקות אני אצלך" הוא אמר וניתק "שיט הוא בא" אמרתי למולי "שיט" היא צעקה "טוב אממ תעשי כאילו את יושנת" אמרתי לה והיא נשכבה על ספה לכיוון הכריות וכיסיתי אותה בשמיכה.

אשטון נכנס וראה אותי יושבת על הספה "אמה את בסדר למה את שיכורה? זה בגלל מה שקרה בינינו אם זה באמת לא בסדר תגידי לי הכל טוב באמת" הוא אמר "בפעם המיליון ואחת הכל בסדר אני דווקא אוהבת את זה" אמרתי וכרכתי את ידיי סביב צווארו, הוא תפס ברגליי והקפיץ אותי כדי שאני אשב עליו "כבר סיפרתי לאמא שלי" הוא אמר וחייכתי "ומה היא אמרה?" שאלתי אותו "אני מעדיף להגיד לך את זה שאת לא שיכורה" הוא אמר "עדיין לא הבנת אה? זה היה בצחוק אני בסדר ולא שיכורה" אמרתי לו "טיזרית קטנה" הוא אמר וצחקתי "נוו אז מה היא אמרה?" שאלתי בתחינה "היא אמרה שהיא מאוד שמחה ואת מוזמנת להתנחל אצלנו חופשי רק שלא כדי לך להתחיל לפתח איתה שיחה רצינית שלא יתחילו המדידות לשמלת כלה ומציאת אולם" הוא הזהיר וצחקתי.

We are just friends (?)Where stories live. Discover now