נקודת מבט אמה:
תרגיעי כבר זה היה חלום ותו לא, זה לא אמיתי, סתם התחרפנתי או משהו. מילא שאני ואשטון נהיה ביחד אבל חתונה ושני ילדים קטנים? זה יותר מוגזם, אני חייב לעשן משהו. תפסתי את ראשי ובהחלטה אמיצה התגנבתי לחדר של בריאן כמו ילדה בת 15 שמפחדת שייתפסו אותה מעשנת, שכולם ילכו לעזעזל אני עוד שנייה בת 18. לקחתי לבריאן סיגריה אחת ומצית, חזרתי לחדר שלי ונעמדתי במרפסת. ברגע שהדלקתי את הסיגריה בריאן בא מאחוריי, שאפתי את הרעל לריאותיי "מה את חושבת שאת עושה?!" הוא התעצבן "בריאן תרגע זה לא הפעם הראשונה" אני אומרת ומשחררת עשן "את פאקינג אחותי הקטנה תביאי לי את זה עכשיו" הוא צועק "בריאן תפסיק אני עוד מעט בת 18 אני לא ילדה קטנה" אני צועקת חזרה ושוב פולטת את העשן "מאיפה יש לך את זה?" הוא שאל "לא עניינך" אמרתי והמשכתי לעשן "אמא אמרה לי שנגמלת" הוא אמר בשקט והתיישב על אחד הכיסאות שהנמצאים במרפסת "אי אפשר להגמל לגמרי מעישון, חייב פעם בכמה זמן סיגריה או שתיים" אני אומרת ומסיימת את הסגריה, אני מכבה אותה לגמרי וזורקת לפח "למה חזרת?" בריאן שאל אחרי שהיה שקט של כמה דקות "הרגשתי צורך" אמרתי בפשטות "אשטון?" הוא שאל "גם" אמרתי וחשבתי על כלום, כאילו הראש שלי היה ריק לגמרי מתוכן "זה לא הקטע נכון?" הוא שאל ולא הבנתי "זה לא בגלל שאת לא אוהבת את אשטון, להיפך את כן זה משהו אחר נכון?" דמאט איך הוא קלט?! "אני לא מגיבה על זה" אני קמה אבל הוא מושך אותי לשבת בחזרה "אמה מזה?" הוא הביט לתוך עיניי וכל כך קינאתי בעיניי הדבש שלו "היה איזה יום שהוא לקח סמים, לא הרבה אבל מספיק כדי לשכוח אפילו איך קוראים לאמא שלו" אני מתחילה "זה היה באחת המסיבות שהיינו בחופשת האביב, כשהוא היה מסומם הוא עדיין זכר אותי, הוא אמר שהוא אוהב אותי אבל התעלמתי ואמרתי לו שהוא מסומם. כחזרנו לבית שלי אחרי המסיבה ישבנו לדבר בעודו מסומם, הוא סיפר לי איך הוא רואה את העתיד שלנו עם כמה ילדים חמודים הוא אמר שהוא רוצה לקרוא להם ג'ון ואיית'ן והשאר לא אכפת לו. כשהלכנו לישון יצא לי לחשוב על מה שאמר חתונה, ילדים והבנתי משהו אני לא בנויה למחוייבות בחיים לא הייתי, אני יכולה לבגוד בו ולהרוס את הכל, אני לא רוצה להרוס את הכל בריאן" אני בוכה ובריאן מחבק אותי "יש לי שאלה" בריאן התחיל "היית עם מישהו אחר כשאשטון עוד היה פה ושיחקתם אותה חברים?" הוא שאל והנדתי בראשי "כמה זמן זה נמשך?" הוא שאל וחשבתי "חודשיים שלושה" עניתי "את מבינה שבמשך חודשיים ומעלה את היית בסוג של מחוייבות? לא 'בגדת' בו ואני מתאר לעצמי שגם לא חשבת על זה" הוא אמר ועיכלתי את מה שאמר, הוא צודק באמת הצלחתי להיות מחוייבת למישהו, אז אולי אני כן אצליח להיות עם אשטון בלי להרוס את הכל.
נשמע צליל הודעה מהטלפון שלי זה היה אשטון, שיט שכחתי לגמרי מהתמונה שאני צריכה לשלוח לו, טוב נו ניכנס לראות מה הוא שלח.
הוא יודע שאני אוהבת שהוא מתנהג כמו טרבלמייקר כי זה כל כך לא הוא ואני כל פעם צוחקת עליו בגלל זה. אוף אני לא יודעת מה לשלוח, ראיתי שג׳ייסון שלח לי תמונה - ״הצלם שלח לי תמונות מהצילומים חשבתי שתרצי כמה״ היה כתוב וראיתי ששלח עוד תמונות. החלטתי לשלוח לאשטון אחת מהתמונות מהצילומים לפומה.
שלחתי את התמונה והתנתקתי מהווצאפ. ״עוד חצי שעה אני אוסף אותך לצילומים״ ג׳ייסון שלח לי הודעה ונזכרתי שיש לי צילומים היום. התקלחתי מהר ולבשתי בגדים רגילים כי ממילא מלבישים אותי שם. ג׳ייסון שלח לי הודעה לרדת אז לקחתי תיק עם כסף, מפתחות והטלפון שלי ויצאתי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
וווהווו אני כאןןןןןן
יש לי רעיון
בגלל שלא העלתי מלאא זמן אני רוצה להעלות לכם עוד פרק אבללל זה רק אם יהיו כאן 5 תגובות ו29 הצבעות
יאללללההה אוהבת המוןןןןןן
YOU ARE READING
We are just friends (?)
Dla nastolatkówאשטון ואמה הם החברים הכי טובים כבר המון שנים. הם תמיד היו כמו אחים ולא יותר מזה. אבל מה יקרה במסיבה אחת שהכל משתנה? האם אשטון ואמה ישארו ידידים אחרי זה או לא? ~~~~~~~כל הזכויות שמורות לנו~~~~~~~ אזהרות: דיבור + תכנים...