פרק 31 - חוזר הביתה

455 57 12
                                    

נקודת מבט אשטון;

אז היום אני סופסוף חוזר הביתה, לאמה. נפרדתי מההורים שלי ומלי-אן, החלטתי לשמור את זה כהפתעה ולא לספר לאמה. החלטתי לא לשלוח לה תמונה למרות שאני צריך. ״טיסה 854 לבוסטון, ארה״ב תחל בעוד מספר דקות, כל הנוסעים מתבקשים לעלות למטוס, אני חוזרת, טיסה 854 לבוסטו-״ אני כבר מפסיק לשמוע והולך ולכיוון המטוס שלי.

רגע לפני שאני שם את האייפון שלי על מצב טיסה, אני רואה התראה מאמה ״הקופה שלי שלח/ה לך תמונה״ פתחתי את ההודעה וראית תמונה של אמה עם כתר, אני צוחק לעצמי על כמה שהיא ׳אוהבת את עצמה׳.

אחת הדיילות ביקשה ממני לשים את הטלפון על מצב טיסה, אז מבלי להחזיר תשובה סגרתי אותו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אחת הדיילות ביקשה ממני לשים את הטלפון על מצב טיסה, אז מבלי להחזיר תשובה סגרתי אותו.

נקודת מבט אמה:

״ג׳ייסון נוו עברו כבר 10 דקות מאז שהוא ראה והוא לא שלח כלום״ אני מתלוננת לג׳ייסון כבר בפעם השנייה ״אולי הוא נכנס לאזור בלי קליטה?״ הוא שאל כשהתיישב לידי על הספה עם קערית של דוריטוס ״זה לא מתאים לאשטון״ אני מתלוננת שוב ולוקחת לו קצת מהדוריטוס ״מתי הוא חוזר באמת? אני צריך לפגוש אותו לפחות פעם אחת ולפוצץ אותו על כך שטס והשאיר אותך לבד כדי להתבכיין לי״ הוא אמר ונתתי לו סטירה קטנה ״עוד אחת כזאת ואני לא מכבד לך״ הוא אומר והרמתי לו גבות ״סליחה? יא חתיכת חוצפן. זה הבית שלי״ אמרתי והוא צחק.

״נוווו ג׳ייסון, זה כבר לא מצחיק השעה תשע בלילה והוא לא החזיר לי תשובה, כבר עברו 8 שעות״ התלוננתי וג׳ייסון נאנח ״יש לי רעיון, בואי נראה סרט ככה יעבור לך הזמן עד שהוא יחזיר תשובה״ הוא אמר והתיישבתי על המיטה שלי ״מה רואים?״ אני שואלת והוא צוחק ״יחידת המתאבדים״ הוא אמר ונאנחתי ״נוו באמת! ראיתי את הסרט הזה מיליון פעם״ אני אומרת ״אז תראי אותו מיליון ואחת פעמים״ הוא אמר ולא הייתה לי ברירה אלה לשבת ולראות.

נקודת מבט ג׳ייסון (פעם ראשונה!!) :

אחרי חצי שעה שאנחנו רואים את הסרט אמה נרדמה עליי ״אמה?״ מישהו קרא ונכנס לחדר, בחיים לא ראיתי את הבחור הזה לפני, הוא היה נראה פגוע ועצוב ״מצטער, שאמה תקום תגיד לה שאשטון חזר״ הוא אמר וסגר את הדלת. פתאום נפל לי האסימון, הורדתי את אמה ממני ורצתי למטה ״חכה רגע״ אני צועק ועוצר אותו ליד הדלת ״זה בסדר אחי״ הוא אומר ופותח את הדלת ״לא לא , אתה לא הבנת נכון, תן לי להסביר לך״ אני אומר ״בבקשה שב בסלון״ אני אומר והוא עוזב את הדלת.

״הכל התחיל שעזבת, היא יצאה למועדון והתחלתי איתה אבל היא דחתה אותי, היא הייתה שיכורה לגמרי והיא סיפרה לי עלייך, היא הייתה עצובה ומבולבלת מאוד אבל אני נשבע אנחנו רק ידידים״ אמרתי באמת ״ולמה לעזעזל היא מדגמנת?!״ הוא שאל ״זאת אשמה שלי, לקחתי אותה לצילומים שלי והייתה חסרה דוגמנית, בסוף יצא מצב שהיא החליפה אותה וקטפה כל מיני קמפיינים״ אמרתי והוא הנהן ״והיא הגיעה להחלטה?״ הוא שאל ״את זה תצטרך לשאול אותה אני אומר ומרים את ראשי למדרגות שעליהם אמה עומדת ומסתכלת עלינו ״אשטון״ היא צעקה וירדה במהירות, היא קפצה עליו וחייכה ״כל כך התגעגעתי אלייך״ היא אמרה וחיבקה אותו חזק ״גם אני״ הוא אמר וחייך ״טוב... אני אשאיר אתכם לבד״ אני אומר ויוצא מהבית של אמה.

<><><><><><><><><><><><>
אזזזז אתם רוצים לדעת מה הבחירה של אמה?

אני אעשה איתכם עסקה -
אם עד מחר בשעה 16:00 יהיו פה 25 הצבעות ו10 תגובות אני מעלה פרק עם 600+ מילים ועוד הודעה על משהו שאני מתההה לספר (לא ליטל אני לא מספרת לך)

אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןן

We are just friends (?)Where stories live. Discover now