פרק 22 - אחשלי

748 71 3
                                    

נקודת מבט אמה:

אני וג'ייסון יצאנו בסוף לסרט, נתתי לו לבחור במקום שישגע לי את השכל. נכנסנו לאולם והתיישבנו במקומות שלנו "איזה סרט בחרת?" שאלתי בזמן שאני אוכלת את הפופקורן "השכנים של ג'ונס" הוא עונה ולוקח ממני את הפופקורן וכתגובה הוא מקבל מבט עצבני  "את תגמרי את הפופקורן עוד לפני שיתחיל הסרט" הוא אומר ובדיוק אז האורות כובו והסרט התחיל, לקחתי ממנו את הפופקורן והמשכתי לאכול.

"זה היה אדירר" אני צועקת וקופצת על הגב של ג'ייסון "שמח שאהבת" ג'ייסון אומר "ג'ייסון אתה יודע שאני לא יודעת עלייך כלום? למעשה אני יודעת רק את השם הפרטי שלך" אני אומרת כשאנחנו מגיעים לאוטו "מה את רוצה לדעת?" הוא שאל "גיל, אחים, עיסוקים, תחביבים, דברים בסיסיים" אני אומרת "אז קוראים לי ג'ייסון מרטינז אני בן 22 יש לי 5 אחים, אני דוגמן בגלל זה די הייתי בשוק שדחית אותי, אני מכור לכושר ונראלי שזהו" הוא אומר "איך אתה מסתדר עם 5 אחים? לי יש שניים גדולים ורוב הזמן הם לא בבית ואני עדיין לא מסתדרת איתם" אני אומרת "אני לא, אנחנו רבים המון אבל תמיד משלימים וצוחקים אחרי זה" הוא מסביר "לאיזה חברות אתה מדגמן?" אני שואלת "טומי הילפיגר, קלווין קליין, אדידס כאלה" הוא אומר "מגניב, תישאר לישון אצלי ההורים שלי נסעו לאיזה כנס של העבודה ומולי חולה, תיקח בגדים מאח שלי" אני אומרת כשאנחנו מגיעים לבית שלי "טוב נוו יאללה" הוא אומר ומחנה את האוטו שלו.

עלינו לבית שלי, פתחתי את הדלת והייתי בשוק "ב-בריאן את-אתה בבית" אני מגמגמת "התגעגעתי אחות קטנה" בריאן אמר וחיבק אותי "לא ראיתי אותך בערך 3 חודשים" אני אומרת "הייתי עמוס בגלל הלימודים ועכשיו עזבי אותי מי זה?" בריאן שאל והסתכל על ג'ייסון "זה ג'ייסון הוא ידיד טוב שלי" אני אומרת קצת במבוכה "אשטון מסכים לך להסתובב עם בנים אחרים?" בריאן שאל "מאיפה אתה יודע?" אני שואלת "את מכירה את אמא עם הפה הגדול שלה" הוא צוחק ואני אחריו "בקיצור מה נסגר?" בריאן שואל "אני יכולה להסביר לך עוד מעט?" אני שואלת והוא מגלגל לי עיניים "בסדר" הוא נאנח "ואני לוקחת לך בגדים בשביל ג'ייסון" אני אומרת ורצה עם ג'ייסון למעלה.

סיימתי להתקלח ולהתלבש ובינתיים שג'ייסון ירדתי לדבר עם אחי. "בריאן?" אני שואלת כשאני רואה שהוא בסלון משחק באקסבוקס, הוא עוצר את המשחק ומתיישב על הספה "את מוכנה להסביר לי מה קורה?" הוא שואל ואני מהנהנת "אתה כבר יודע שאני ואשטון חברים המון שנים, ופשוט שלילה אחד השתכרנו ושכבנו בטעות, כמה ימים אחרי זה החלטנו שנהיה יזיזים אבל נספר לכולם שאנחנו זוג כי ממש לא באלי לגרום לאמא התקף לב, איכשהו הוא התאהב בי ונתן לי להחליט אם אנחנו ממשיכים ככה או נהיים זוג ועכשיו הוא טס לחודש ללונדון ואמר לי שאני יכולה להיות בנים אחרים כדי שאני אדע אם אני רוצה להיות אותו" אני אומרת במבוכה רבה "ואיך ג'ייסון קשור?" הוא שאל "הוא הבן האחר, התנשקנו פעם אחת והרגשתי שזה לא זה" אני אומרת "אז את תהי עכשיו עם אשטון?" הוא שאל "אני לא יודעת" אני מודה "אני מפחדת שאני אפגע או הוא יפגע אני ממש אוהבת אותו ואני לא רוצה לראות את החיים שלי בלעדיו" אני אומרת "זוכרת שיצאתי עם הילי?" הוא שואל "זאת שהייתה החברה הכי טובה שלך?" אני שואלת והוא מהנהן "נפרדנו לא כי פגענו אחד בשני אלה כי זה לא התאים לנו, לאחר מכן המשכנו להיות החברים הכי טובים עד שהיא עברה לברצלונה, אל תפחדי חיים רק פעם אחת" הוא אומר, נותן לי חיוך אחד ועולה למעלה.

~~~~~~~~

בתמונה - בריאן

מטרה:

35 הצבעות

5 תגובות

We are just friends (?)Where stories live. Discover now