לפני הפרק ראיתי את התמונה הזאת וישר חשבתי על הספר הזה ועל תגובות שכתבו לי על הספר אז סתכלו👍🏼 תהנו מהפרק -אני לא ישנתי כל הלילה כדי לכתוב אותו (עכשיו 07:34) אז תעריכו-
~יום למחרת~
נקודת מבט אמה:
קמתי מצלצול הטלפון שלי ״שלום אמה?״ הקול של הרכזת שלי הגיח מהטלפון ״כן?״ אני שואלת מנסה לייצב את קולי ״אני חייבת לדון איתך היום לגביי הנשף וזה חייב להיות היום״ היא אומרת ״אממ עוד שעה במשרד שלך זה בסדר?״ אני שואלת ״בטח להתראות חמודה״ היא אומרת ומנתקת ״אשטוןןן״ אני צועקת והוא נופל מהמיטה ״אה מה ?״ הוא שואל חצי ישן ״עוד שעה אני צריכה ללכת לבית ספר בגלל הנשף״ אני אומרת והוא מהמהם ״אני נכנסת להתקלח יש לי פה בגדים נכון?״ אני שואלת והוא מהנהן ״טוב טוב תחזור לישון״ אני אומרת ותוך פחות משנייה הוא חוזר לישון.
אני כבר במשרד של הרכזת שלנו מחכה שהיא תביא את הדפים של הנשף ״אמה את יודעת למה אני מדברת איתך על הנשף נכון?״ היא שואלת ואני מנידה בראשי ״על פי סקר שערכו מועצת התלמידים את ואשטון הולכים להיות מלך ומלכת הנשף, מה שלדעתי תהיה החלטה שגויה בהחלט לבחור בזוג פרחחים (היא לא מתה עליי...) אבל אני חייבת להסביר לך כמה דברים לגבי הנשף ולשאול אותך כמה שאלות״ היא אומרת ״אוקיי״ אני אומרת באדישות ״השמלה שלך צריכה להיות מיוחדת משל שאר הבנות ואני מבקשת לא משהו יותר מידי חושפני אמה״ היא אומרת ואני מרימה את ידיי כחפה מפשע ״מתי פעם אחרונה התלבשתי חושפני לבית ספר?״ אמרתי בזלזול ״שבוע שעבר לבשת חולצת בטן ושורט שבקושי הסתירו משהו״ הפעם היא אומרת בזלזול ״זה לא חשוף״ אני אומרת כמו ילדה קטנה ״המסקנה היא שפשוט תגיעי עם שמלה מיוחדת ולא חושפנית במיוחד״ היא אומרת והיא מהנהנת ״יש לי שאלה״ אני אומרת ״הבנות חויבו לבוא עם שמלות ארוכות נכון?״ אני שואלת והיא מהנהנת ״אז אני יודעת איך השמלה שלי תהיה מיוחדת״ אני אומרת ״אם ותזכי באיזה צבע תרצי את הנזר?״ היא שואלת ״כחול תכלת״ אני אומרת והיא רושמת ״ובאיזה צבע הכתר של המלך?״ היא שאלה וחשבתי ״כחול״ אמרתי והיא רשמה ״האם תרצו לנאום?״ היא שאלה ״אממ טוב״ אמרתי והיא רשמה ״טוב סיימנו את יכולה ללכת״ היא אמרה והלכתי.
YOU ARE READING
We are just friends (?)
Novela Juvenilאשטון ואמה הם החברים הכי טובים כבר המון שנים. הם תמיד היו כמו אחים ולא יותר מזה. אבל מה יקרה במסיבה אחת שהכל משתנה? האם אשטון ואמה ישארו ידידים אחרי זה או לא? ~~~~~~~כל הזכויות שמורות לנו~~~~~~~ אזהרות: דיבור + תכנים...