פרק 37 - גם אני יכול

412 47 2
                                    

נקודת מבט אמה:

3 בלילה, זאת השעה והנה מסיבת יום ההולדת שלי ושל אשטון עוד מעט מגיעה לסיומה. אנחנו רוקדים ביחד, בנפרד או עם חברים אחרים. לפתע אני שמה לב שאשטון נעלם מטווח הראייה שלי ״כולם בואו החוצה יש מכות!״ איזה מישהו צעק ואני, עם העקבים הגבוהים רצה החוצה כדי לוודא שזה לא אשטון.

אני רואה אותו רב מכות עם אלכס ״די מספיק!״ אני צועקת אבל זה לא עוזר, אני מנסה להפריד עד שאני חוטפת אגרוף ממישהו לעין והם עוצרים ״אמ-״ אלכס מתחיל אבל אני עוצרת אותו בהנפת יד ״מה אתה עושה כאן?״ אני שואלת ״באתי לאחל לך מזל טוב ואשטון פשוט התנפל עליי אז הגנתי על עצמי״ אלכס אמר ״אשטון?״ שאלתי והוא השפיל את ראשו ״אני לא מאמינה" אמרתי בהלם והלכתי משם, חזרה למועדון.

נקודת מבט אשטון:

אני ואמה חוגגים יום הולדת 18. בחצות נפלו בלונים בצבעים ירוק וסגול והופיע כיתוב "יום הולדת שמח אמה ואשטון" זאת הייתה הפתעה מהחברים שלנו מייק ומולי. קרוב ל3 בלילה יצאתי החוצה כדי לעשן וראיתי את החלאה "מה אתה עושה כאן?" שאלתי ויצאו מהמכונית שלו שתי 'גורילות' "תכיר, דומיניק וולדימיר, הם מהנחשים הצהובים והם כאן לוודא שאתה לא תעש בעיות" הוא אמר וקצת חששתי, בכל זאת הנחשים השחורים הם כנופייה שעדיף לא להסבך איתם "תן לי אגרוף" הוא אמר ולא הבנתי "פשוט תזרום" הוא אמר ונתתי לו, בינתיים שמעתי את אחד הבחורים צועק ״כולם בואו החוצה יש מכות!״ ואז אלכס התנפל עליי. שמעתי את הצעקה של אמה ברקע ואז ראיתי שאלכס נתן לה אגרוף במקום לי "אמ-" אלכס אמר אבל אמה קטעה אותו בהנפת יד "מה אתה עושה כאן?" היא שאלה בערסיות האופיינית לה "באתי לאחל לך מזל טוב ואשטון פשוט התנפל עליי" אלכס אמר ומהצד ראיתי את אחד הבחורים דופק לי מבט אז השפלתי את ראשי "אני לא מאמינה" היא אמרה וחזרה למועדון. אוקיי אלכס רוצה לשחק מלוכלך, גם אני יכול.

לא הלכתי לישון באותו לילה, יצרתי קשר עם כול מיני אנשים, אנשים שלא כל כך מחבבים את אלכס/מייקל וישמחו לדעת שהוא עדיין בחיים. "אז אתה המנהיג של הקופים הירוקים של בוסטון?" אני שואל לאחר שהאדם שחיכיתי לו הופיע "נכון, שמעתי שיש לך מידע שאני אשמח לדעת" אותו אדם אמר והנהנתי "זה קשור למייקל, זה שהיה חייב לכם ומת" אמרתי ולפתע משהו בפנים שלו השתנה "תנקוב מחיר" הוא אמר "אני לא רוצה כסף" אמרתי "מה תרצה?" הוא שאל, נחוש לדעת את המידע "יום יבוא וארצה טובה ממך, כשהיום הזה יגיע אני מבקש שתמלא את בקשתי" אמרתי והוא הנהן "סגרנו, מילה של קוף ירוק" הוא אמר ולחצנו ידיים "מייקל חי" הטלתי את הפצצה "הוא זייף את מותו כדי שתעזבו אותו, הוא חי תחת זהות אחרת, אדם בשם אלכס" אמרתי וראיתי איך האדם מתעצבן "אלכס היה אחד מאיתנו עד שמייקל הרג אותו" הוא אמר והבנתי את הכעס שלו "הפעם המוות שלו לא יהיה מזוייף" הקוף הירוק אמר וחייכתי.

נקודת מבט אמה:

קמתי בשתיים בצהריים וראיתי כל מיני הודעות ממולי שאני אתקשר אליה דחוף "אמה תודה לאל!" היא אמרה בהקלה "מה קרה?" שאלתי בלחץ "יש שמועה שאשטון הצטרף לקופים הירוקים אתמול בלילה" היא אמרה והייתי בשוק "זאת רק שמועה מולי, אני אברר את זה" אמרתי וניתקתי. "תגיד לי אתה מטומטם?!" צעקתי כשאשטון ענה לי לטלפון "מה קרה?" הוא שאל התמיהה "הצטרפת לקופים הירוקים?" שאלתי "לא, רק ביקשתי עזרה" הוא אמר והייתי יותר רגועה ממקודם אבל עדיין בלחץ "איזה עזרה?" שאלתי "ביקשתי שיטפלו בבעיה והאמת שהם עוד חייבים לי" הוא אמר וחייכתי "אתה גאון" אמרתי וחייכתי לעצמי.

************

הבטחתי וקיימתי, הנה חזרתי

וואוו אז אספתי כל מיני רעיונות והתגבשתי על רעיון מסויים להמשך הספר.

מקווה שעוד נשארו אנשים....

אוהבת המוןןןןןןן ושבוע טוווב



We are just friends (?)Where stories live. Discover now