Prológ

5.8K 401 75
                                    

V roku 2158 zasiahla svet katastrofa. Prezident USA, John Morrison, oficiálne vyhlásil vojnu proti Európe.

Počiatok nepokojov sa začal formovať už dávno, a to v časoch, keď Európska Únia zrušila spoluprácu s Amerikou.

Od tej doby sa situácia len zhoršovala a svet upadol do nemého čakania. Každý človek na zemi vedel, že čochvíľa dôjde k najväčšej katastrofe v dejinách ľudstva.

1. apríla, v už spomínanom roku, 2158, vypustila Americká vláda stíhače, ktoré zbombardovali Brusel. Pri tom incidente zahynula, väčšina Európskych hodnostárov, a tým krokom vypukla oficiálna vojna, ktorú občania okamžite nazvali Tretia svetová alebo Jadrová vojna.

Ľudia sa nedali oblbnúť slovami, že je všetko v poriadku a vyrieši sa to podobrom. Vedeli, že žijeme v dobe jadrových zbraní, a tento konflikt sa môže ukončiť len jediným spôsobom. Masakrom.

Svetové veľmoci bojovali dlhé roky a situácia sa stále len zhoršovala.

Ľud hladoval, lebo vláda všetky financie premrhala na vojenské akcie. Platilo to rovnako aj v Európe a aj v Amerike.

V rôznych krajinách protestovali a vznikali revolúcie, vláda to všetko však potlačila.

Do popredia sa dostávali stále prísnejší velitelia, ktorí všetok odpor potlačili mávnutím ruky.

Ľud bol zužovaný a každý druhý človek zomieral na hlad. Potomstvo sa nerodilo, bolo len stále viac a viac úmrtí.

Ľudský druh postupne vymieral.

Nedalo sa to zastaviť, tak Albert Schmidt, nemecký vojenský veliteľ, rozhodol konať okrajovo.

Zvolal všetkých veliteľov Európy a spoločne urobili, rozhodnutie, ktoré spečatilo ich budúcnosť, a budúcnosť každého živého tvora.

Väčšia časť snemu, hlasovala, pre okamžité a radikálne ukončenie vojny aj keby to malo mať tragické výsledky.

Ešte v tú noc, zasiahol Ameriku koniec sveta.

Európa ich zbombardovala novou vylepšenou jadrovou bombou. Čiže jej radiácia mala zničiť len určité územie a ďalej nemala preniknúť. Mala vytvoriť vlastnú „kupolu", ktorá zvyšok sveta ochráni. To však spôsobilo aj to, že bomba bola asi desaťkrát silnejšia ako originálne jadrové streli.

Jej vypálenie malo zasiahnuť presný bod v centre Spojených Štátov Amerických a uväzniť Ameriku v rádioaktívnom vezení.

Čo by to však bolo za zbraň, keby niečo nezlyhalo?

Obranný systém, ktorý mal kupolu bomby vypustiť, skratoval už počas letu.

Európania práve prežívali večer, keď sa na oblohe zjavil obrovský mrak vybuchnutej strely, ktorá však nebola zamknutá.

V tú noc som sa zrodila.

V tú noc som dostala svoj výnimočný dar, ktorý je skôr mojím prekliatím.

Zobudila som sa v troskách budovy a nechápala som nič.

Nevedela som kto som, čo som, čo tu robím.

Cítila som bolesť v každom svale, v každej kosti, v každej bunke. A predsa...mala som zvláštny pocit, že som silná, nabitá energiou a zvládla by som čokoľvek.

Zrazu ma zaplavil slnečný lúč a pred mojimi očami, ktoré prekvapil ten slnečný šok, sa objavila tmavá postava.



Ahojte! :D

Vítam každého pri mojom novom a zároveň prvom, nefanfiction príbehu :D

Dúfam, že vás prológ aspoň trošilinku oslovil a budete tento príbeh čítať :) Ak nie, tak pochopím :D

Takže, ešte sa chcem veľmi poďakovať každému, kto si na tento môj výtvor našiel aspoň toľko času, že si prečítal prológ :)

No, zatiaľ sa s vami lúčim a dúfam, že sa stretnem pri ďalšej kapitole :)


Rádioaktívna ✔Where stories live. Discover now