Lukes point of view
Het is bijna een week later, donderdag. Dat betekent 'bijles' wiskunde. Mevrouw Waetford gaat eens wat beleven.
Na het incident met niall heb ik hem niet meer gesproken. Hij is bang voor me geworden, lijkt het wel en hij ontloopt me. Het is geen fijn gevoel als mensen je ontlopen en ik ben er ook niet trots op.
Michael merkt duidelijk de spanning ook nog steeds en ik wou dat ik het beter kon maken voor hem.Met een glimlach op mijn gezicht loop ik richting de collegezaal waar ik bijles krijg.
Ik sla de deur open en zie dat ik gelukkig als enige leerling ben.
"Goedemiddag luke, fijn dat je gekomen bent" zegt mevrouw Waetford zonder op te kijken.
"Natuurlijk ben ik gekomen" grijns ik. Mevrouw Waetford lijkt het te merken en draait zich om.
"Luke, laat ik duidelijk zijn. Als jij hier alleen komt om te flirten en niet om de lesstof, kan je beter vertrekken" zegt ze streng. Betrapt. Ik leg mijn tas op de desk van mevrouw Waetford.
"Ik kom voor de lesstof, alleen niet voor dit vak" grijns ik weer"
"Luke, welk vak dan?" Zucht mevrouw Waetford.
"Biologie" zeg ik triomfantelijk.
"Je hebt geluk, dat kan ik wel aardig. Anders was ik bij biologie les gaan geven, maar wiskunde vond ik leuker"
"Dat komt dan goed uit" zeg ik en ga vooraan in de collegezaal zitten.
"Oke luke waar moet ik bij helpen?" Vraagt mevrouw Waetford en komt voor me staan.
"hier mee" zeg ik en sla mijn boek open. Ik had gisteravond als het juiste hoofdstuk opgezocht.
"Luke, ik denk heus wel dat jij wat weet van voortplanting" lacht mevrouw Waetford.
"Maar misschien kunt je-" ik pak haar zachtjes bij haar arm en knijp daar zachtjes in. "me de praktijk dingen voordoen" glimlach ik.
"Luke, dit is fout en dat weet je. Ik weet zeker dat jij niet meer maagd bent en dat je heus wel ervaring hebt hiermee" zucht mevrouw Waetford. "Als dit alles was kan je maar beter gaan" auw, afgewezen door je leraar.
"Maar mevrouw, ik heb nog geen ervaring hoe het is meteen leraar"
"Houden zo"
"Wat?"
"Je wilt het echt niet met een leraar doen hoor en bovendien je hebt Michael. Of wil je hem pijn doen omdat je hebt lopen kloten met je lerares? Luke, ik heus wel mensenkennis en ik herken jou soort type mensen. Ga naar huis en ik wil je niet meer op mijn bijles zien" zegt mevrouw Waetford.
"Kom op Hope, je weet net zo goed als ik dat je heus ook wel iets van dit lichaam wilt voelen" grijns ik en gebaar naar mijn lichaam.
"Luke, ik heet voor jou gewoon mevrouw Waetford en we weten allebei ALS ik dat zou willen, dat het illegaal is" zucht mevrouw Waetford.
"Drugs dealen is ook illegaal, dat gebeurt toch ook" zeg ik bijdehand. Blijkbaar heb ik mevrouw Waetford overgehaald. Ze pakt me bij mijn kraag en duwt ruw haar lippen op die van mij. Ik doe vrolijk mee en ga met mijn handen onder haar shirt en leg op haar onderrug. "Fuck luke, waarom voelt dit zo goed?" Vraagt Hope tegen mijn lippen aan en de zoen wordt heftiger.Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier. er gaat nog van alles gebeuren in dit boek en we weten allemaal dat sommige dingen uit de hand gaan lopen. Zo ook dit:(
Ik ben bezig met mijn kamer opnieuw met posters op te hangen en ik ben al voor een klein deel klaar. Tot nu toe ben ik best tevreden over het resultaat.
Vanavond ga ik naar de verjaardag van mijn nichtje die is vrijdag 12 geworden.
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
The Next Level Ft Muke Clemmings <3
FanfictionVERVOLG VAN DOUBLE LIFE. De hele lange zomervakantie is voorbij. Luke en Michael gaan studeren. Al snel komen ze er achter dat ze niet op dezelfde kamer zitten. Wat nu? Veder krijgen ze ook nog andere kamer genoten. Zal de jaloezie toenemen? Luke...