Lukes point of view
Na een hele tijd gezwommen te hebben, gaan we weer uit het water. Ik sla een handdoek om me heen en droog mijn schouders af. Michael pakt ook een handdoek en volgt mijn voorbeeld. Daarna sla ik mijn handdoek uitnodigend open zodat Michael erin kan kruipen. Michael snapt de hint en geeft me een knuffel. Ik sla de handdoek weer dicht zodat hij ook die warmte krijgt. Ik hou echt van deze jongen en wil voor altijd voor hem zorgen.
"Ik hou van je" fluister ik. Michael fluistert: "ik hou ook heel veel van jou," wat een glimlach op mijn gezicht tovert.Inmiddels zijn we weer omgekleed.
"zin in een broodje?" Vraag ik en haal een zak afbakbroodjes tevoorschijn. Michael knikt blij en ik maak het vuur weer aan. Michael steekt ondertussen de broodjes op een stokje en gaat in het gras zitten. Ik vind het enorm romantisch zo een weekend je met zijn tweeën weg van de beschaving. Je leert elkaar nog beter kennen en zo kan er niks tussen ons komen. Gewoon Michael en ik.Het vuur is aan en de broodjes zijn bijna bruin. Ik begin mijn geduld te verliezen, maar Michael heeft zo te zijn geen moeite met het lange wachten. Ik wil gewoon eten. Ik geef even mijn stok met het broodje eraan aan Michael en pak alvast het beleg wat ik had meegenomen: ham en kaas.
Ik ga weer naast Michael zitten en precies dan zijn de broodjes klaar. Michael haalt ze van de stok af en ik breek ze open en gooi er wat ham en kaas op. Ik geef een broodje aan Michael en samen eten we in stilte de broodjes op.De broodjes zijn op en zien veilig en wil in onze blije buikjes.
"Lukey, zullen we een boswandeling maken? Het is hier zo mooi" Vraagt Michael en ik knik, pak zijn hand en we lopen weg.Het bos is inderdaad prachtig, maar Michael is duizend maal mooier. Hij springt op mijn rug en giert het uit van plezier als hij blijft zitten. Blije Michael vind ik de leukste. Als hij blij is ben ik dat ook.
"Nou ben ik eindelijk een keer groter" lacht Michael. Ik lach mee.Met Michael wandelen was geweldig! Elke dag weer raak ik steeds meer verliefd op hem en wil hem alles geven wat hij verdient. Hij is mijn alles en verdient ook alle positieve dingen in het leven. Ik hou van hem met heel mijn hart. Als onze relatie in een boek zou worden beschreven zou hij de knappe prins zijn op het witte paard en ik de jongen die hopeloos verliefd op hem is die denkt waaraan hij de prins aan heeft verdient, aangezien hij niet altijd zuiver is geweest.
Michael heeft mijn hart gestolen en de politie is nog steeds op zoek naar de dader van mijn gestolen hart, terwijl ik heel goed weet dat Michael het was en mij niet mijn hart terug zou geven. Ik hou van Michael. Hij is perfect eerste klas.
Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier. van de week heb ik hou et nogal druk dus weet ik niet of dat ik nog een update plaats deze week. Ik heb namelijk morgen afgesproken met een vriendin van mij om mijn zus haar verjaardagscadeau te gaan kopen. (18 chocoladerepen passen vast niet in 1 tas haha)
Overmorgen heb ik met diezelfde vriendin weer afgesproken. Vrijdag hen ik op school sport dag en 's avonds casino avond op scouting. Ik moet dan een jurk aan en ik en een jurk gaat niet samen. En zaterdag viert mijn zus haar achttiende verjaardag (vandaar de 18 chocoladerepen) dus verwacht maar geen update en als ik toch update heb je geluk
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
The Next Level Ft Muke Clemmings <3
FanfictionVERVOLG VAN DOUBLE LIFE. De hele lange zomervakantie is voorbij. Luke en Michael gaan studeren. Al snel komen ze er achter dat ze niet op dezelfde kamer zitten. Wat nu? Veder krijgen ze ook nog andere kamer genoten. Zal de jaloezie toenemen? Luke...