Michaels point of view
Wat moet ik aan? Wat moet ik aan? Wat moet ik aan trekken?Ik kijk bedenkelijk in mijn kast. 'Trek wat makkelijks aan' zei luke. Nou zo makkelijk is die opgave nog niet.
Uiteindelijk ga ik toch voor een black skinny jeans, een normaal wit shirt en zwarte vans. Dat is makkelijk, toch? Dan nog mijn haar. Ik loop naar de badkamer en bekijk mijn spiegelbeeld. Een jongen met rood haar, knal rood niet dat oranje; een piercing in zijn wenkbrauw; tatoeages op zijn arm; paar stoppels op zijn kin en wallen onder zijn ogen. Geweldig ik zie eruit als een wrak. Dan maar even een douche nemen.
Tien minuten later stap ik onder de douche weg en droog me af. Daarna kleed ik me aan. Ik kijk weer in de spiegel, maar zie nu alleen maar vage vormen. Je kan niks zien door het laagje condens dat er op zit. Fijn. Ik droog mijn haren af en loop daarna terug naar de woonkamer.
Opeens komt ashton binnen.
"Hey Michael, wacht je op iets?" Vraagt hij.
"Hey, ik wacht op luke, hij zou mij op een date nemen" zeg ik.
"Ohh leuk, veel plezier" zegt ashton en loopt daarna naar lukes en mijn slaapkamer. Wat zal hij daar doen?Een half uur later komt Luke de kamer binnen. Ashton is alweer weggegaan.
"Hey babe, je ziet er prachtig uit" knipoogt luke.
"Dankje" bloos ik. "Jij ziet er ook prachtig uit, zoals altijd"
"Dankje micheal" bloost nu ook luke.
"Waar gaan we heen?" Vraag ik als luke mijn hand pakt en we de kamer uit lopen.
"Dat is nog even een verassing" grijnst luke.Luke leidt me zijn auto in. Ironisch eigenlijk dat hij 9 maanden geleden nog niet een een rijbewijs had en dat calum ons moest ophalen van onze eerste date. Ik glimlach bij die gedachte.
"Wat zit jij dan te glimlachen?" Vraagt luke als hij ook zit en de auto start.
"Niks, ik dacht alleen aan dat calum ons moest ophalen van onze eerste date, omdat jij geen rijbewijs had"
"Grappig hoor, dat was zo gênant. Calum plaagt me er soms nog mee"
"Tja, had je mij maar niet in slaap laten vallen" lach ik.
"Zal ik onthouden, Mikey. Vandaag kan ik je dronken voeren, want jij hoeft niet te rijden" zegt luke met een kleine grijns.
"Lukey, waar gaan we nou heen?" Vraag ik als we de stad verlaten.
"Dat zie je zo wel. We zijn er bijna" zegt hij.En inderdaad binnen tien minuten stopte de auto, in het bos.
"Lukey, wat doen we hier?" Vraag ik verward.
"We gaan kamperen" zegt hij opgewekt.
"Oh oke, dat is erg leuk bedacht" zeg ik. Luke pakt mijn hand en we lopen veder het bos in. Ondertussen zingen we voor de grap steeds dat liedje van roodkapje.
"Zeg roodkapje
waar ga je heen
En zo alleen
Zo alleen
Zeg roodkapje
waar ga je heen
En zo alleen" zingt luke."Ik ga naar grootmoeder koekjes brengen
In het bos
In het bos
Ik ga naar grootmoeder koekjes brengen
In het bos" zing ik."In het bos zijn er wilde dieren
In het bos
In het bos
In het bos zijn er wilde dieren
In het bos
In het bos" zingt luke weer."Ik ben niet bang voor de wilde dieren
'k ben niet bang
'k ben niet bang
Ik ben niet bang voor de wilde dieren
'K ben niet bang" zing ik."Ik zal een zien of jij niet bang bent
'K zal eens zien
'K zal een zien
Ik zal eens zien of jij niet bang bent
'K zal een zienPas maar op daar komt de wolf
Pas maar op
Pas maar op
Pas maar op daar komt de wolf
Pas maar op" zing luke. Hij heeft echt een prachtige stem. Op het eind schieten we beide in de lach. "Je kan echt heel goed zingen" zeg ik. Luke bloost.
"Dankje, jij ook hoor" zegt hij. Nu is het mijn beurt op met blozen.
"Dankje"Heey pinguïns van daag is het 5sos concert. Ik ben echt enorm blij dat ik op het laatste moment toch nog kaarten heb weten te bemachtigen. Ik heb er super veel zin. Alleen ik besef wel dat ik heen ga, maar nog niet dat ik 5sos ook daadwerkelijk ga zien in real life. Dit wordt mijn eerste concert. Heeft iemand nog tips wat ik beter wel en beter niet kan doen?
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
The Next Level Ft Muke Clemmings <3
FanfictionVERVOLG VAN DOUBLE LIFE. De hele lange zomervakantie is voorbij. Luke en Michael gaan studeren. Al snel komen ze er achter dat ze niet op dezelfde kamer zitten. Wat nu? Veder krijgen ze ook nog andere kamer genoten. Zal de jaloezie toenemen? Luke...