Lukes point of view
En die gedachte dat we die jongen vaker zouden zien is waar geworden. Hij heet zayn en is een complete badboy. We zijn nu een half jaar verder. Zayn kwam erachter dat Michael en ik gay zijn. Zayn is zelf anti-homo en dat hebben we gemerkt. Hij begon Michael, Ashton, Calum en mij te pesten, nog erger dan op de middelbare school anderen dat deden. Michael trekt het zichzelf enorm aan, maar ik merk wel dat zijn zelfvertrouwen groter is geworden. Ik zelf laat het gewoon over me heen komen. Zayn is gewoon jaloers dst wij wel gelukkig zijn en dat heb ik Michael ook gezegd. Misschien dat het hem helpt."Michael, sta op. Die lul laat je toch niet de baas zijn over jou leven?" Zucht Calum. Ik wrijf over michaels rug heen en veeg met mijn andere hand de tranen van zijn wangen.
"Nee, maar 'hij'-" stamelt Michael. "We weten wat 'hij' gezegt en gedaan heeft. We weten dat het pijn deed. Het doet ons allemaal pijn, maar we moeten sterk blijven. Ik weet dat we het allemaal op onze eigen manier verwerken, maar depressief doen heeft geen zin" spreekt Ashton. Michael kijkt mij aan ofdat Ashton wel gelijk zou hebben. Ik knik overtuigend en Michael zucht.
"Oké dan" zucht hij en staat op. "We gaan ervoor. Zayn krijgt ons niet klein!" Roept hij en steekt een vuist in de lucht, als een soort superheld, maar hij wordt iets minder enthousiast als Zayn aan komt lopen. Michael pakt mijn schouders vast om zich te verbergen.
"Awe is de smurf bang voor me?" Spot Zayn.
"Hou op, Zayn. Dat Michael blauw haar heeft, maakt hem nog geen smurf en omdat hij een andere voorkeur heeft, hoef je hem nog niet te haten net ons drie. Bovendien je gaat toch om met Niall, Liam, Louis en Harry? Ik zou je eens wat zeggen, die zijn ook gay. Dus ga hun even pesten, want wij zijn er klaar mee" brand ik uit. Zayn lijkt geschrokken door mijn actie. Calum staat er zoals gewoonlijk rustig bij en Michael en Ashton lijken ook nog steeds op te schrikken als ik mijn uitbarstingen. Het duurt even voordat er weer wat gezegt wordt. Tevreden kijk ik Zayn aan. "Nu heb je niks meer te zeggen he? Als je nog maar een keer 1 van ons lastig valt, kan je het ergste van het ergste verwachten, want ik tolereer jou gedrag niet en ik heb al een paar keer mensen het ziekenhuis in geslagen" dreig ik en loop samen met Calum, Ashton en Michael weg, Zayn stom verbaasd achterlatend. Hopelijk is hij bang geworden en stopt hij, want hij zoekt ruzie met het verkeerde persoon."Wauw Luke, dat jij tegen hem durfde uit te vallen" zegt Michael bewonderend.
"Hij beledigde mijn liefde waar ik bij stond, denk je dan echt dat ik het zomaar laat gebeuren?" Zeg ik lief. Michael schut zijn hoofd en kust mijn lippen.
"Ik hou van je"Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier. Gis was het niet zo oke op school. Maar ik ga nu de kranten doen en vanavond naar training:)
Donderdags wil ik graag steeds een nieuw hoofdstuk gaan plaatsen van alternatief
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
The Next Level Ft Muke Clemmings <3
FanfictionVERVOLG VAN DOUBLE LIFE. De hele lange zomervakantie is voorbij. Luke en Michael gaan studeren. Al snel komen ze er achter dat ze niet op dezelfde kamer zitten. Wat nu? Veder krijgen ze ook nog andere kamer genoten. Zal de jaloezie toenemen? Luke...