chapter 38

175 15 0
                                    

Michaels point of view
"Je moet het luke vertellen" zegt ashton.
"Ik weet het" zucht ik. "Ik weet alleen niet hoe"
"Moet ik anders helpen?" Vraagt ashton.
"Nee, dan wordt het nog erger" zeg ik.
"Ik dacht dat ik hier de drama Queen was" zucht Ashton. "Maar jij kan er ook wat van"
"Goed. Ik vertel hem, maar dan haal jij morgen pizza"
"Oké. Deal" zegt ashton.

Ik loop de keuken in, want daar zag ik de andere twee jongens inlopen.
"hey" zeg ik.
"Hey" begroet Calum me. Luke kijkt alleen maar naar de grond. Oh nee, dit is mijn schuld. Wat moet ik doen. Ik kijk Calum vragend aan ofdat hij weg wil gaan. Hij knikt en gaat richting ashton en zijn slaapkamer.
"Luke" verbreek ik de stilte. Hij lijkt in zijn gedachtes opgesloten te zitten. "Luke" zeg ik nog een keer en til zachtjes zijn kin op.
"Michael, ik.. uh" stottert hij.
"Sssst" sus ik hem. "Ik moet je wat vertellen, maar het kan even duren. We kunnen beter gaan zitten" zeg ik en luke knikt. Hij pakt een stoel van de eettafel en gaat erop zitten. Ik volg zijn voorbeeld.
"Ik luister" zegt Luke.

"Gabrielle en ik hadden zoals je weet verkering. Ik behandelde haar als een prinsesje. Alles wat ze wou, kreeg ze. Totdat ze verder wou in onze relatie. Ik was er nog niet klaar voor en dat zei ik. Ze begon me te mishandelen. Ik sprak minder vaak met haar af, omdat ik bang was voor mijn eigen vriendin. Ze bleef me opzoeken en slaan. In de tijd dat ik niet bij haar was, begon ik met denken. Ze zei dat ik dik was, dom, een nietsnut, lelijk. Ik dacht dat alle meiden zo waren. Haar vriendinnen deden net zo hard mee met mij te slaan. Ik voelde me zo breekbaar.
Ik leerde ashton kennen. Hij was enorm aardig tegen me. Ik voelde me prettig bij hem. Gabrielle vond het niets dat ik meer met ashton afsprak dan met haar. Ik begon nog harder te denken. Eigenlijk vond ik jongens interessanter dan meiden. Ik dacht dat elk meisje zo was als Gabrielle en haar vriendinnen. Op een dag vertelde ik dan dat ik het uit wou maken, omdat ik gay ben. Ze werd woedend en zwoer dat ze het moeilijk voor me ging maken. Een hele tijd was ik alleen. Pas jaren later moest ik dat project met jou maken. Ashton heeft me er weer bovenop geholpen. Thuis was me vader boos dat ik Gabrielle heb laten gaan. Maar ik was dood ongelukkig met haar.
Waar ze het net over had, dat ik niet te vertrouwen ben, dat moet je zelf maar indelen ofdat je het geloofd. Dat ze zei dat ik vol geheimen zit, bedoelde ze dat ik gay ben. Ik walgde gewoon van haar. Dat ik niet zoveel net haar meer afsprak, zocht ze ook altijd wat achter. Ofdat ik andere vriendin had ofzo, nee, ik was gewoon bang voor mijn vriendin, dat ik het niet eens zou durven. Me moeder begon zichzelf steeds vaker af te vragen waarom ik blauwe plekken had" er rollen tranen over mijn wangen en luke luistert aandachtig. "Gabrielle had me kapot gemaakt en dat zou ze nu weer doen"

Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier.
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar

The Next Level Ft Muke Clemmings <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu