VIII.Secretul 2

31 3 2
                                    

Avea piatra verde...cealaltă persoana in mantie neagra avea piatra inelului de culoare roşie.Nu mai inteleg nimic.Sau... ca in toate filmele pe care le-am vazut exista si un personaj rau.

-Maia!
-Aaaaa,da!Cred ca sunt bine...nu i-am mai vazut de cateva zile.
-Dar puteai sa-i vezi doar "intreband" ceasul.
-Mai exact...ce este cu acest ceas?
-Nu sti?intreaba Emilie.Apoi îşi intoarce capul catre Alex si-l intreaba:Nici măcar tu nu i-ai spus?
-Ce sa-mi spună?intreaba Maia.
-Iti voi spune eu...Cand te-ai născut, eu si sora mea eram certate.Mama noastra ne-a dat doua inele,asa cum a spus profeţia:"Cea dintâi născută ,in noaptea lunii întunecate, va primi inelul cu piatra roşie,iar cea de-a doua,născută in noaptea lunii pline va primi inelul cu piatra verde."
-Aceea esti tu!
-Da,Maia!
-Continua...
-Deci...Persoana ce se naste in noaptea lunii pline va fi nemuritoare.Dar acea persoana ce se naste in noaptea lunii întunecate,va muri cand prima nepoata a femeii care s-a născut in noaptea lunii pline va primi puterile ei.
-Aaaaa...se uita Maia cu niste ochi mari la bunica ei.Ca sa inteleg mai bine..Sora ta va muri cand eu voi primi puterile tale?
-Da!De cand a aflat acest lucru nu m-a suportat...iar cand si-a dat jos inelul cu piatra roşie a domnit întunericul peste ea.M-a pus sa-i promit ca daca se va naste o fata in familia mea,in noaptea lunii pline sa o omor...i-am promis,intr-un fel...(cu degetele încrucişate la spate).
-Dar care-i treaba cu inelele?
-Inelele ne dau puterea de a face vrăji,si de a ne feri de tot ce ne vrea raul.
-Deci,cand sora ta si-a dat jos inelul,nu mai era ea,era rea,si nu putea sa se gandeasca la ce este bine,nu putea.
-Da,ai dreptate.
-Si cu ceasul?
-Tu nu eşti o vrăjitoare, ca si noi...tu eşti cea mai mare clarvazatoare din ultimii 100 de ani.Ceasul este arma ta.Nimeni nu te poate minti.Dar,cand ceva iti scapa ceasul iti arata singur,transformandu-se in cristal,si aratandu-ti adevarul.
-Aha...si ce va face sora ta daca afla ca eu traiesc?
-Te va omorî.
-Nu,nu,nu vreau sa se intample asta... Exista vreun mod de a o opri?
-Da!Trebuie sa-si pună inapoi inelul pe deget,si cand tu,pe langa ca esti clarvazatoare,vei primi si puterile mele,va trebuie sa pui o picătură de sange pe inelul ei,dându-i jumate din puterile mele,asta o va tine in viata.
-Si dacă va face ceva rau?
-Asta e problema...daca ea nu va accepta puterile mele cu gand bun,nu va putea sa le primească deloc.
-Am inteles,deci trebuie sa o convingi sa fie un om mai bun.
-Nu doar eu.Ci noi toti.Acum,sa va transform la loc pe voi trei.
-Sunt doar doi...
-Asta crezi tu,si Bufi a fost transformata.
-Cum?spune Maia mirata.
-Eu am transformat-o pe Lora in bufniţă.Era o fata.
-La asta nu ma asteptam....sa vedem ce va urma...
-Sa-mi pregatesc un ceaun...sa vedem...

Atunci îşi scoate din mantie tot felul de lucruri.Scoate: o pensula,o lingura de lemn,pătrunjel,caşcaval,par de porc,gheare de pisica,o carte cu vrăji ,cartea de povesti a Maiei si ceaunul la sfarsit,spunând"Asta nu,asta nu, asta nu[....]ah,asta e!''Pregateste ceaunul micuţ si ii spune la Bufi sa-i aduca cartea cu vrăji.Bufi i-o aduce, aceasta multumind-ui.

Rasfoieste pana găseşte vraja de care are nevoie.Fetelor si ... Alex,aduceti urmatoarele lucruri:pana de bufniţă,par de caine,gheare de bestie,frunza Cucubinei si apa diamantului.

-Ce e apa diamantului si frunza Cucubinei?
-Apa diamantului este lacrima unei flori de diamant din copacul Diamantelor. Si,cand Cucul calca pentru prima oara pe o rămurică căzuta sau rupta din copacul Diamantelor,se transforma ,acea ramura, într-o floare vindecatoare.Cu petale de diamant cu frunze curgătoare,adica apa diamantului curge doar pe frunza,dar nu cade pe pamant,ci se intoarce de unde a venit formând frunza Cucubinei.Floarea se numeste Cucubinus.Dar noi ii spunem Cucubina.

-Wow...cat mai am de invatat.Unde putem gasi toate ingredientele?
-Taie cateva ghiare de ale lui Alex,taie un pic de blana de la Lyla si rupe o pana de-a lui Bufi.

Zis si facut.Maia le aduce pe toate si i le da bunicii ei.Noroc ca celelalte doua ingrediente,Emilie,bunica Maiei le avea in mantie.

Emilie pune toate ingredientele in ceaun,spune o vraja in limba latina si gata.Pune poţiunea in pahar si incep toti sa bea.Adorm pe loc.

-Bunico!
-Nu-ti face griji,îşi face doar efectul ,pana maine dimineata se vor transforma in oameni.
-Ce bine...Bunico...eu de ce nu stiu nimic de sora ta,nici măcar nu am stiut ca ai o sora...
-In legatura cu asta...Vreau sa-ti dau ceva...

Îşi cauta,Emilie,in mantie poza cu toata familia fericita,dar nu o găseşte...

-Cauţi asta?intreaba Maia.
-Da!
-Ai aruncat-o in gramada aceea cand ai scos lucrurile din mantie.
-Aha,acum,vino langa mine sa-ti arat ceva.

Maia se apropie de Emilie si se uita la poza.O femeie ii pare foarte cunoscuta. Emilie o arata Maiei pe sora ei.Maia ramane inlemnita spunând:"Doamna Julie e sora ta?".Bunica Emilie rămânând si ea uimita,de unde o ştie Maia pe Julie.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum