V. Bestia din cămară

49 4 0
                                    

A inceput ploaia.Fulgerul si tunetul mai luminau cerul din cand in cand.Stropii de ploaie parca erau diferite sunete căzute pe geamul din camera Maiei.Maia o pune pe Bufi pe pat si se apropie incet spre geam.Îşi incruciseaza mâinile si se uita in gol timp de cateva minute.

-Au trecut doua zile.Oare ce fac parintii mei?Cred ca sunt îngrijoraţi.Ei nu stiu ca eu sunt bine...spune Maia in timp ce-si intoarce privirea spre Bufi.
-Maia,stiu ca parintii tai sunt bine.Ei stiu ca tu te descurci in orice situatie.
-Ai dreptate, Bufi!ii spune Maia bufnitei,intorcand capul inapoi spre geam,privind din nou in gol.Ploaia se opreste,iar stelele au inceput sa apara pe cer.

Este deja tarziu,Maia îşi ia pijamalele si o pune pe Bufi in cosuletul ei.Dupa ce se asigura ca a adormit si ca se simte bine se pune si Maia in pat.Se intoarce pe o parte,se uita pe geam si îşi fixează privire pe o stea strălucitoare.Se uita cu mare atentie la ea si spune:"Ai grija de mine,bunico!",apoi dupa cateva minute ,adoarme si îşi goleşte mintea de toate lucrurile acumulate dupa atata timp.

-dupa opt ore-

Este dimineata.Ceasul Maiei incepe sa ticăie.Maia si Bufi se sperie si se ridica amândouă.

-Ce se aude asa?
-Cred ca e ceasul tau ,Maia.

Maia se da jos din pat si se grăbeşte sa deschidă geanta.I ceasul in mana si zice:

-Nu mai inteleg nimic.Credeam ca acest ceas imi arata ce vreau sa aflu,dar nu.O data imi apar imagini si un mesaj,acuma ticaie...nu mai inteleg!
-Deschide-l ,Maia!
-Bine!

Atunci Maia deschide ceasul,el se transforma in cristal,iar Maia inchide ochii timp de cateva minute.Vede din nou acea umbra din cămara,vede steaua la care s-a holbat timp de câteva minute si mai vede faptul ca ea si Bufi vor merge acolo.

Apoi,Maia deschide ochii si este transpirata.

-Nu mai suport Bufi,transpir in acest hal parca am alergat 3 ture de teren de fotbal.
-Trebuie sa inveti sa-l controlezi.
-Cred ca ai dreptate.Peste cateva ore mergem in curte.
-De ce?
-Vei vedea,Bufi!Acum,te rog sa ma scuzi!Inca vreau sa dorm.

Maia adoarme.Dupa cateva ore,Bufi o trezeste.

-Maia...Este ora 09:12.
-Aham!Cum?Ce?Sa ma imbrac, sa ma imbarac!Off!Dar tu cum ai ajuns in pat?

Atunci Bufi ii arata aripa.

-Oo,ti-ai revenit!Ce mult ma bucur!
-Stiu,si eu ma bucur sa pot zbura din nou.
-Gata sunt!Acum punte-te pe umarul meu si sa mergem in curte,repede!
-Dar de ce?
-Ti-am spus,iti voi arata!

Maia deschide repede usa,iasa din camera,apoi o tranteste la loc si fuge cu Bufi pe umăr de parca o urmarea vreun monstru.Coboară repede scările si ajunge pe usa mare cu intrare in curte.

-Haide!Sa nu scoţi nici măcar un sunet!
-Maia....bine!
-Te rog ,asculta-ma!

Maia merge incet, pe langa cladire si ii face semn la Bufi sa nu scoată vreun sunet.Ajunge la usa hambarului si îşi baga capul înăuntru pentru a se asigura ca nu e nimic acolo.Se uita in stanga,in dreapta apoi intra înăuntru.Sunt doar lemne.Le analizează si vede săgeţi aşezate vertical.Se uita in sus si descopera o gaura.Se catara pe lemne si isi baga capul in acea gaura gandindu-se la ce putea gasi acolo.

Este intuneric.Nu poti vedea mai nimic in acea camera.Cu ajutorul unui geam micuţ reuseste sa vadă ceva acolo.Este cineva care sta ghemuit.Era înfricoşător.

-Plecaţi de aici!
-Bufi,ti-am spus sa nu scoţi niciun sunet!ii spune lui Bufi intorcandu-si capul spre ea.
-Nu am fost eu, Maia.
-Atunci?
-Eu am fost!Nu vreau sa ma vedeţi!

Atunci Maia îşi intoarce capul si ii vede spatele acelei persoane direct prin gaura.

-Cum?Cum ai ajuns aici?
-Maia, sa plecam!
-Bufi...
-Pasarea are dreptate!Ar fi bine sa plecaţi!Daca vine cineva aici o sa fie rau de tot.Si o sa fie si mai rau daca o sa ma vedeţi.

Atunci se tranteste usa si Maia cade de pe lemne.Este Julie.

-Ce cauti aici Maia?
-Doamna Julie...am văzut o umbra...
-Bine,acum hai sus, in camera ta.
-Dar...

Atunci o ia de dupa gat si o scoate din camara.Bufi ii sopteste "Mai bine ma ascultai,cine ştie ce se va intampla acum.".Gata Bufi,nu se va intampla nimic.

Maia urca scările repede si pleaca in camera ei.Doamna Julie pleaca si ea in biroul ei si totul se linişteşte.

Maia a ajuns in camera.A încuiat usa si îşi si-a scos ceasul din geanta.Il deschide,pune acul mare pe un desen cu o persoana si acul mic pe semnul întrebării.

Maia inchide ochii si vede un copil normal care se juca.Apoi vede o femeie inalta care ii face o vraja si se transforma intr-o creatura urata.Si la sfarsit vede creatura inchisa intr-o camara ,care ii pare cunoscuta.Era camara scolii.

Dupa toate astea deschide ochii,si sufla greu.

-Este o bestie,dar era un copil normal.
-Cine?Persoana din camara este.....

Dar inainte sa pună intrebarea,Maia se tranteste in pat si adoarme.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum