XVI.Primirea puterilor

21 2 2
                                    

Razele soarelui străbat ferestrele din camera Maiei. Noaptea a trecut.E in sfarsit dimineata,iar Maia se trezeste odihnită din somnul adanc.Astazi e ziua in care Maia si ceilalti merg inapoi pe  Galaxia Pamant.Cine s-ar fi gandit ca trei luni pot trece atat de repede?Parca a trecut o saptamana.

In timp ce Maia se uita catre usa,cineva,
deschide usa,incet,incet,parca nu ar vrea sa o trezească.

-Bunico!Tu esti?a intrebat Maia, cand a vazut cine a deschis usa.
-Da,Maia!Se pare ca trebuie sa plecam...astazi...
-Stiu,raspunde Maia cu o tristeţe in suflet,stiu!
-In jumătate de ora sa cobori.
-Am inteles.

Dna.Emilie pleaca din camera lasand-o singura pe Maia.Se ridica din pat si se pregăteşte pentru plecare.Dupa ce si-a pus tot in valiza,si s-a pregatit,a mai aruncat o privire camerei, dupa care a plecat.

Ajunge in salon,dupa care ii întreabă pe ceilalţi:

-Sunteti gata?
-Da,in sfarsit plecam...spune Lyla cu o  voce trista.
-O sa reuşim!spune Maia increzatoare.

"Ma simt ciudat.Stiu ca par increzatoare, dar nu sunt.Doar e un război.Cine si-ar dori un razboi?Cel putin nu eu.Trebuie sa fiu tare,trebuie sa lupt,pentru ca totul sa revină la normal,ca toata lumea sa fie fericită." îşi spune Maia in gand,încurajându-se.

Pana la urma,au ajuns la portal.Bunica Maiei, dna.Emilie,spune aceeasi incantatie:

"Otvore,otvore na vratar!" 

O usa imensa s-a deschis,iar,cu curaj,a intrat Maia prima,apoi ceilalti,inclusiv vrajitoarele care aceau sa le ajute in acest razboi.In sfarsit au ajuns in Galaxia Pamant.Ca acasa nu-i nici unde.

De fericire,dar si de tristeţe,Maia se aşează la marginea arborelui si priveste in gol.Cine s-ar bucura sa participe la razboi?Nimeni.La fel si Maia,si ceilalti,nu se bucura sa participe la acest razboi.

Cineva o atinge pe umăr,Maia fiind atat de concentrata,s-a speriat.

-Ah!M-ai speriat,Alex!
-Totul o sa fie bine,o încurajează el,nu ai de ce sa-ti faci griji.
-Sti?As vrea sa te cred,dar nu pot.Sunt constienta ca vor muri oameni,si nu vreau sa se intample una ca asta.
-Am inteles!Insa,ca sa nu moara nimeni,trebuie sa pui inelul pe deget la timp,doamnei James.
-Da,ai dreptate...insa,totul poate sa fie normal,poate ca nu va fi nici-un razboi,poate voi reusi sa o conving pe dna.Julie.
-Nu stiu...vom afla mai tarziu.Acum trebuie sa mergem acolo si sa vedem.

Amandoi s-au ridicat de pe pamântul uscat si s-au uitat in jur.Nu e nimeni.Unde au disparut toti?

-Bunico!striga Maia.
-Lyla!striga si Alex.
-Se pare ca au plecat!Nu au observat ca ne-am aşezat aici.

Au inceput sa trige,cu speranta ca cineva ii va gasi,cu speranta ca nu au ajuns prea departe.Maia ştia traseul spre Şcoala de pregatire a fetitelor, insa ştia ca nu acolo trebuiau sa mearga. Striga in continuare,dar nimic.Nimeni nu a auzit strigatele lor.

Pana la urma au ajuns la o cascada de doi metri.

-Sa stam aici,am obosit.Spune Maia obosita si nervoasa.
-Bine!

Amandoi s-au aşezat pe niste pietre care erau in apropierea cascadei.

-Hei!Uite o lumina.
-Unde?intreba Maia,nedumerita.
-Dupa cascada.
-Hai,sa vedem.

Amandoi au început sa fuga catre cascada.Langa ea,se afla o poteca din pietre care ducea dupa cascada.Maia si Alex au urmat poteca si au ajuns intr-o pestera.

Sunetul cascadei era minunat,sunetul acela cand picaturile de apa ating piatra dura...de-a dreptul mirific.In mijlocul peşterii se afla o piatra in forma de con care strălucea.In piatra era gravată o forma de mana.

-Uite!Asta străluceşte!arata Maia cu degetul.
-Pune palma in forma!spune Alex cu incredere.

Maia îşi pune mana pe forma.Aceasta ramane uimita cand îşi da seama ca se potriveste perfect.Atunci incepe sa strălucească si mai tare,di atunci apare cineva in încăpere.

-Bunico?Tu esti?Intreaba Maia nedumerita.
-Cum am ajuns aici?
-Mi-am pus palma  pe aceasta forma si atunci ai aparut.
-Deci e momentul...
-Momentul pentru ce?intreaba Alex incruntat.
-Momentul ca Maia sa-si primească puterile.
-Pe bune?intreaba Maia mirată.

Dna. Emilie îşi pune si ea palma in forma mai mare,care se potriveşte perfect cu palma ei.Maia si Alex nu si-au dat seama ca mai este un model de palma,de aceea se uita nedumeriti.

Lumina este tot mai mare,iar lumini de culoare aurie se transmit de la Emilie la Maia.Primirea puterilor a avut loc.Atunci toti trei dispar din acel loc.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum