-Stai asa,de unde o cunosti tu pe Julie?
-De atata timp de cand esti aici,nu ai aflat ca ea este directoarea acestei scoli?
-Nu stiam...nu am intrat niciodată in acea clădire.
-Vai,bunico!ii spune in timp ce rade.
-Nu e amuzant...!
-Da,nu e amuzant!ii spune dandusi ochii peste cap si zâmbind.
-Acum ca ai aflat cine este sora mea,spune-mi tot ce sti!
-Pai mi se parea mie suspecta de ceva,se purta frumos cu mine,nu pot sa zic ca nu...dar avea ceva...nu stiu..nu am putut sa am incredere in ea.
-Ti-a spus ceva...mai...
-A,da!A spus ca sunt o fata foarte speciala,si ca nu ar suporta sa păţesc ceva.
-Crezi ca bănuieşte ceva?
-Nu!Desigur ca nu!
-Ce bine!sufla bunica Emilie usurata.
-Bunico!Cum ii vei spune adevarul?Bunica Maiei se uita in gol cateva minute dupa care îşi intoarce privirea catre Maia.
-Va trebui sa te duci la ea,sa vorbesti cu ea.
-Bunico!
-Da...Maia!
-Am un plan.Maia ii cere bunicii ei poza de familie si permisiunea de a pleca la doamna James. Aceasta ii spune Maiei sa aiba grija.
Maia ia poza din mana bunicii ei si aleargă repede spre biroul doamnei James.
-Doamna James!o striga Maia in timp ce bate la usa.
-Intra!
-Buna ziua!
-Maia,ce ma bucur sa te vad!
-Doamna James...as vrea sa....vorbim despre ceva...
-Spune!
-Promiteti ca orice va voi spune,va veţi pastra calmul?
-Desigur!
-Stiu totul despre inelul vostru cu piatra roşie,si stiu ca mai aveti o sora...
-Cum?De unde sti?spune Julie ridicându-se de pe scaun.
-Doamna James,ati promis...Atunci Julie se pune la loc pe scaun si o asculta pe Maia in continuare.
-Stiu cum puteti fi nemuritoare.
-Cum?
-Trebuie sa va puneti inelul inapoi pe deget si sa acceptaţi din toata inima o jumătate din puterile surorii voastre.
-Dar e moarta!
-Nu e...doamna James...Bunico!Doamna James se uita uimita pe cine striga "bunico" si cum de nu e moarta.
Emilie intra pe usa si se uita cu atentie la sora ei,Julie.-Julie,mai esti supărată pe mine?
-Surioara?Traiesti?intreaba in timp ce se scurge o lacrima pe obrazul lui Julie.
-Imbratiseaza-ma!Atunci Julie aleargă spre Emilie imbratisand-o.Dar apoi se opreste.
-Stai putin!...Sa inteleg ceva.De ce ai strigat-o "bunico"?o intreaba pe Maia.
-Trebuie sa-ti spun ceva...Maia e nepoata mea.
-Cum?Nu se poate!Tu!Tocmai tu!Care mi-ai promis ca nu va exista nicio moştenitoare de-a ta?De ce?intreaba Julie nervoasa in timp ce ochii ei se fac roşi ,iar degetele i se inegresc.
-Julie,fata ti-a ex...
-Destul!M-ai trădat!Pleaca din fata mea!Si tu, Maia!
-Dar... spune Emilie.
-Am spus să plecaţi!Atunci Maia se scoala de pe scaun si pleaca impreuna cu Emilie.Maia era trista,dar nu avea sa se dea bătută.Trebuia sa o faca sa inteleaga.
-Bunico!Nu te da bătută!
-Ai dreptate,trebuie sa facem ceva ca sa o convingem...dar nu stiu ce...
-Vino!Intotdeauna exista si un plan B, nu-i asa!?
-Din nou,ai dreptate!spune Emilie zâmbind.Amândouă merg in camera Maiei si intr-o foarte mare liniste Maia se pune sa scrie mai multe scrisori în timp ce Julie si-a chemat asistenta.
-Ai avut dreptate!Sora mea traieste si pe deasupra are si o nepoata.
-Si ce aveti de gand sa faceti?
-Trebuie sa o omor!
-Da,dar cum?
-Nu stiu,pana maine voi născoci eu un plan.Cand Julie si asistenta ei termina de vorbit,si Maia îşi termina "planul B" cu ajutorul bunicii ei.
-In sfarsit am terminat,abea astept ziua de maine.
-Si eu...spune Emilie.
-Abea astept sa-i vad reactia,sa stiu ca toata lumea va fi bine...Nu mai am rabdare... .
-Trebuie,Maia!Atunci ceasul de cristal incepe sa strălucească puternic,Maia inchuzandu-si ochii.
~Maia se uita cu frica la cineva care are in mana un cutit,dar nu-l poate folosi,deoarece apare bunica ei.Aceasta o apara si asa Emilie si acea persoana se lupta cu vrajile.Dar acea persona nu avea niciun inel pe deget.~
Maia se trezeste sufland greu.Emilie o întreabă ce a păţit.
-Maia,eşti bine?Ai păţit ceva?
-Ceasul,mi-a arătat ceva rau!
-Ce anume?
-Faptul ca Julie vrea sa ma omoare,dar tu intervi si Julie nu va avea niciun inel pe deget,si va veţi arunca vrăji una alteia.
-E de rau...maine nu ieşi din aceasta camera,voi sta toata ziua cu tine.
-Si cu planul cum ramane?
-Maine cand se vor trezi Alex,Lyla si Lora,vor merge ei.
-Bine ,bunico!
-Acum hai,îmbrăcate in pijamale si culca-te!
-Adica in aceasta pijama...aratandu-i bunicii ei "rochia" pe care trebuie sa se îmbrace,Emilie zâmbind la ce vede,ii face semn cu ochii Maiei sa se îmbrace.-Bunico!!!
-Acum,Maia!
-Bine...!Maia merge in baie,se imbraca in pijama si se intoarce in camera.Maia se pune repede in pat.Se acoperă cu plapuma pana peste urechi.
-Somn uşor,Maia!
-Somn uşor!Ma gândesc care imi va fi reactia cand ii voi vedea sub foarma umana pe prietenii mei.
-Va fi un pic ciudat,dar asta se va intampla maine,asa ca culca-te!
-Bine!Atunci Maia le face,din pat, o poza cu telefonul pentru ultima data "animalutelor" ca sa-si amintească cum arătau cand s-au cunoscut.Îşi pune telfonul pe noptiera si pana la urma adoarme.
Va multumesc celor care au citit cartea pana la acest capitol,sper ca veţi citi cartea in continuare...!
CITEȘTI
Ceasul de cristal
FantasyEsti fericit/a ca mergi într-o minivacanta cu parintii prin tara,dar te trezesti intr-o alta lume si realizezi ca esti singur/a. Aceasta este povestea Maiei.O fata ce ajunge intr-o lume mizerabila pentru barbati,unde femeile sunt conducatoarele.O da...