III.Ceasul

59 2 0
                                    

Era imensa,la propriu!Erau paturi pe o parte si alta a camerei.Erau multe fetiţe ce alergau,ţipau si se jucau impreuna.

-De ce ne-am oprit aici,doamna James?
-Ca sa vezi cum stau fetele aici,si ce bine se inteleg.
-Da...par destul de fericite.Aici voi sta si eu?
-Nu,draga mea!spune directoarea James râzând.Tu ai pregatita o camera speciala,una mai frumoasa decat asta ,si vei sta singura.
-Dar de ce?Si eu sunt la fel ca celelalte fete.
-O,nu prostut-o!Tu ai ceva special in tine,simt asta,nu stiu de ce,dar simt asta.Nu esti o fata oarecare.De aceea trebuie sa ai grija de tine,nu as suporta daca ai pati ceva.
-Ah,chiar asa sunt,doamna James?
-Nu stiu de ce mi-au venit aceste lucruri in minte... (spune ,dându-şi o palma peste frunte).

Langa camera imensa era un hol micuţ.La capat era o usa alba cu un geam sculptat frumos.O ia de dupa brat asa cum o ia de obicei si ii spune:

-Aici va fi camera ta,dute,uita-te si spune-mi cum e.
-Bine!

Maia aleargă pana la usa,apoi se opreste brusc.Se uita in spate si doamna James ij face semn cu mana sa intre.Maia deschide usa si îşi baga putin capul,se uita la camera si apoi intra cu curaj înăuntru.Camera era foarte frumoasa. Un dulap maro era pus in partea stanga, patul inalt cu noptiera in partea dreapta, iar geamul mare cu perdeaua roz era drept in fata.

-Asta e camera mea?E destul de frumoasa!spune Maia in mijlocul camerei.
-Nu-i asa?spune doamna James stând in pragul usii.
-Da!spune Maia întorcându-se repede spre doamna James.
-Te las sa te schimbi,ai haine in dulap.Si inca ceva,daca te simţi singura,spune-mi si iti voi aduce o colega de camera.
-Va multumesc,doamna James!
-Te rog,spune-mi Julie.
-Bine,doamna James...adica Julie!
-Te vei obişnui!spune doamna James râzând.

Apoi se intoarce inchide usa si pleaca. Merge cat merge si se opreste in fata camerei unde stau celelalte fete.

-V-am spus de o suta de ori,nu mai faceti atata zarva cand vine cineva nou aici.Puteti sa arătaţi ca sunteti fericite si fara sa faceti atat zgomot.Of,fetele astea!

Apoi doamna James merge in biroul ei si vorbeste in şoaptă cu asistenta:

-Fata asta,Maia,are ceva special in ea, Daniela,simt asta!
-Poate are legatura cu...
-Nu se poate!Emilie a jurat ca nu a mai ramas nicio moştenitoare familiei James.

In timp ce doamna James povestea cu asistenta ei,Maia isi da seama de un lucru.Doamna James a spus lucrurile acestea,adica a ţipat la fete stiind ca usa era inchisa,insa Maia a deschis usa si a auzit tot.Apoi se intreaba:

-De ce se comporta asa frumos cu mine, iar la acele fete a ţipat...dar are si ea dreptate,au facut multa gălăgie.Sa ma schimb de aceste haine si sa ma întind cateva minute,sunt foarte obosita.

Maia deschide dulapul si ramane uimita.

-Ha?Ce e asta?am doar 5 fuste la fel,5 bluze la fel de culoare alba cu pătratele albastre si 3 rochii albe?De fapt cred ca sunt pijamale,nu rochii.
O...mai am trei perechi de pantofi negri la fel si 5 perechi de ciorapi albi.
De fapt,totul e alb aici,doar mobila este maro sau tot alba si ea.Sa vad ce am prin geanta asta.

Deschide geanta,si cotrobaie prin ea. Găseşte o panglica roz,o eşarfă colorata, telefonul si o brăţară verde. Cand scoate mana cade ceva pe jos.Se uita peste tot in camera si nu cede nimic,dar cand se uita in jos,la picioare vede un ceas.

-Oh,vai!Era sa uit!Ceasul pe care mi la dat bunica mea.Il pun inapoi in geanta.

Cand sa-l pună inapoi in geanta,acesta incepe sa strălucească atat de puternic incat a căzut din mana Maiei pe podea. Strălucirea s-a oprit odata ce ceasul s-a deschis.S-a transformat in ceva lucios, aproape transparent.

-Wow!Ce e asta?

Se apleacă repede si ia ceasul de pe podea,il intoarce in toate partile si se deschide spatele ceasului de buzunar.In ceas era o scrisoare.

-Ce e foaia asta?De unde e?Nu mai inteleg nimic.

Se pune pe pat si incepe sa citească:

"Draga Maia,

Acest cadou primit de la mine,este unul special.Cand vei fi in pericol,chiar daca tu nu sti,ceasul se va transforma in cristal,te va ajuta.In acea scoala,unde esti acum vei gasi un prieten adevarat care stie multe despre acest ceas. Asculta-l bine!Stie ce spune!Ai grija de ceas!

Ai grija de tine. Aceasta scrisoare este un avertisment. Ai grija ce prieteni iti faci si in cine ai incredere.La sfarsit se pot dovedi a-ti fi duşmani.

Pe aceasta foaie veche iti voi scrie ceva important.Tu esti o fata foarte importanta,asa ca nimeni nu iti poate face nimic.Daca ai pati ceva un membru al familiei noastre ar fi distrus.
Foloseste cu înţelepciune aceasta informaţie.

Cu drag,
Bunica ta,Emilie!"

"Multumesc,bunico!"îşi spune ea in gand. "Voi avea grija,iti promit!".

-Prima persoana pe care o consider suspicioasa este Julie.Nu stiu de ce, dar nu am incredere in ea!Acum sa aflu ce face acest ceas.

Il deschide,se uita la numere,apoi observa ca in acel ceas nu exista numere,ci doar mici desene."Ce reprezintă desenele astea?"se intreaba Maia."Sa mut arcul acesta aici,si pe acesta aici si..."si atunci se produce actiunea.Maia inchide ochii si dintr-o data si ii apar tot felul de imagini.A mutat arcul mic către un cap de femeie si arcul mare catre o familie.O vede pe bunica ei, Emilie si pe doamna directoare,Julie, imbratisanu-se,apoi vede un bebelus.Vede o femeie îmbrăcată in negru ce face o vraja asupra copilului si apoi dintr-o data o gaura neagra,in exact acelasi loc unde a avut loc întâmplarea cu tramvaiul.

Maia îşi deschide ochii speriata si transpirata.

-Asta a fost tare!Deci,acest ceas iti arata ce vrei sa afli...tare!Dar de ce se imbratişau bunica si Julie?Am un mister de dezlegat!

Maia se imbraca in uniforma,îşi pune ceasul in geanta si pleaca din camera.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum