XVIII.Razboiul continua

20 2 0
                                    

Dna.James se uita cu tristeţe la Maia.

-Of!Imi pare rau!Nu stiam ca asa se va intampla...spune ea aproape plângând.... Dar razboiul continua!incepe dna. James sa tipe.Crezi ca un amarat de  viitor ma poate opri?Viitorul se poate schimba din clipa in clipa.

Se pare ca s-a prefăcut.Maia chiar a crezut ca,daca ii arata viitorul,atunci nu va mai fi nevoie de acest razboi.Dar s-a inșelat amarnic.Dna. James chiar e un om rau.

-Nu ai un pic de sentimente?Ar muri atâtea vrăjitoare,doar pentru tine!Esti egoista!spune Maia cu dispreţ.

Atunci dna.James duce mana la spate si scoate un cuţit.Aceasta vrea sa arunce cu cuţitul in cineva din spatele Maiei.

-Nu!striga Lora,punandu-se in faţa lui Alex,a Lylei si a dn.-ei Emilie.
-Lora!Nu fi obraznică cu dna.James!tipa Nera la ea.

Maia se intoarce si se uita la Lora.

-O cunosti?intreaba Maia.
-Da!raspunde Lora inrosindu-se ca un rac,facand o expresie trista.Este sora mea.

Toti raman şocaţi,mai putin dna.Emilie si rivalii.

-Ce?Nu se poate! Tu,tocmai tu?Te credeam prietena mea!Stai asa....!Daca tu esti o vrăjitoare a întunericului, atunci cum ai putut veni cu noi,pe taramul vrajitoarelor luminii?
-Sunt prietena ta!Nera m-a trimis sa va spionez,dar apoi am intalnit-o pe dna. Emilie si nu am putut sa fac asa ceva.Ma atasasem prea mult de ea.Si...si eu nu sunt vrăjitoare...m-am născut om.
-Crezi ca dupa ce imi spui asta am sa te cred?
-Intreab-o si pe dna.Emilie!Ei i-am spus tot.

Maia se uita catre dna.Emilie si aceasta da din cap afirmativ.

-Gata!Destul cu dramatismele! La atac!striga dna.Julie.

Atunci vrajitoarele luminii si a întunericului incep sa zboare sa se bata cu săbiile,sa tragă cu arcul si sa se nimereasca unele pe altele.

Maia se simte oribil.Se uita cum cadavrele vrajitoarelor pica din cer,de parca ar fi o ploaie cu cadavre.

Holly si mama ei trăgeau cu arcul,la fel si Lyla si Alex.Dna. Emilie făcea mingi din magie si arunca in vrăjitoare,acest fapt le electrocuteaza pentru cateva ore,apoi îşi revin.

Maia o urmarea pe dna.Julie,iar dna. Julie o urmarea pe Maia,voia sa o vadă moarta cu orice pret.Trăgeau cu arcul, dar niciuna nu reuşeau sa se nimereasca. Dintr-o data,Maia se impiedica de o vrăjitoare moarta si pica pe spate.

-In sfarsit voi scăpa de tine!spune dna. Julie,in timp ce duce cuţitul spre Maia.

Langa Maia cad multe cadavre,iar toti prietenii ei se lupta din greu.Parca totul se petrece cu incetinitorul.Priveste inca o data in jur,apoi spre dna. Julie.Acesta tine cuţitul cu ambele mâini si e gata sa-i strapunga inima.

-Nu!striga Maia,in timp ce îşi duce mana dreapta,cu care tine ceasul,spre faţa, incercand sa se ferească.

Atunci ceasul străluceşte mai puternic ca niciodată si se deschide in mana Maiei.
Totul s-a oprit!Timpul,vrajitoarele cu săbiile si arcurile in mana, totul!

-Ce...se...intampla...?intreaba Maia uimita.De ce toata lumea a încremenit?

Se uita la ceas si vede ca arcul mic ce indica secundele nu se mai misca.

-S-a oprit timpul.Dar de ce?se intreaba ea.Trebuie sa profit de acest lucru.

Se uita in jurul ei si o vede pe dna.Emilie, apoi îşi aduce aminte de inel.Alerga spre  bunica ei si îşi baga mana in buzunarul din interiorul mantiei,ce dna. Emilie o poarta.Găseşte inelul si aleargă inapoi la dna.Julie.Incearca sa-i desprinda cuţitul din mâini si sa-i pună inelul pe deget. Dupa cateva încercări aceasta reuseste.

-Acum ca i-am pus inelul pe deget,va fi o persoana buna,iar razboiul va înceta.

Maia face din nou acelasi semn cu ceasul iar totul revine la normal.

-Ce se intampla?intreaba dna. Julie. Maia  ce faci aici?Si...surioara,tu?Unde suntem?Credeam ca suntem la şcoala.
-Tu ai provocat acest razboi,ii spune Maia.
-Eu?Nu fi prostuta!Nu as vrea sa omor pe nimeni.
-Ai vrut sa ma omori pe mine...
-Ce?Nu se poate!Doar am avut inelul pe deget...a,stai asa!Nu am avut inelul pe deget!Am fost o persoana rea...Eh,cred ca acum a venit rândul meu sa mor...exact ca aceste vrăjitoare nevinovate.
-Stai,ce?striga Nera.Te-am slujit atat timp pentru asta?Ca tu sa mori?
-Tu esti vrajitoarea suprema a întunericului.Ce s-a intamplat cu tine?Ce s-a intamplat cu setea ta de sange?striga Nehara.
-Nu vreau sa fiu rea!Tu!Tu!Nemernico! Tu mi-ai luat inelul de pe deget!Tu mi-ai băgat in cap aceste prosti!Tu!spune dna.Julie catre Nehara,amintindu-si totul.
-Dar ce credeai?Ca am sa o las pe Maia sa traiasca?Daca tu mori,noi ne vom pierde puterile!
-Nu ma interesează,nu voi lasa un copil sa moara!

Atunci inelul dn.-ei Julie devine un rosu inchis.

-Inseamna ca e noaptea lunii întunecate,ceea ce inseamna ca aceasta zi va fi ultima pentru mine.
-Nu va fi ultima!striga Nehara.

Se apropie spre Maia,in timp ce striga si îşi ridica cuţitul cu ambele mâini.Se pregateste pentru moartea Maiei.Maia ridica mana speriata,luata prin surprindere.Din instinct prinde cuţitul in palma sa si se taie.Dna. Julie actioneaza la timp si intoarce mâinile Neharei spre pieptul ei.

Fara a se gandi la acest lucru,in timp ce Maia se taie la palma,sangele ii curge pe inelul dn.-ei Julie, cand aceasta o salvează.

Si asa Nehara moare.Îşi strapunge pieptul cu cuţitul ce-l tine in mâini.I se taie răsuflarea,iar sangele i se prelinge pe tot pieptul.Aceasta cade pe pamant,moarta.

-Bunico!Nu!striga Nera.Se pune langa Nehara si incepe sa plângă.

Chiar daca Lora a devenit o persoana buna,tot o iubea pe bunica ei.Ea a crescut-o.Cateva lacrimi i se preling pe obraz.

Dna.Julie se indreapta spre Maia, ingrijorată.

-Esti bine?
-Da!raspunde Maia, batandu-i inima ca la un iepuraş speriat.

Maia se uita la inelul dn-ei Julie.

-Da!Am facut ritualul!spune Maia bucuroasa.
-Ce ritual?intreaba dna.Julie încruntată.
-A picurat sange din palma mea,pe inel. Asta inseamna ca aveti jumătate din puterea bunicii mele.
-Scumpo,spune dna.Julie zâmbind,nu ai inca 15 ani,deci nu ai primit puterile bunicii tale,inca.
-Sunteti asa sigura?intreaba Maia zâmbind sarcastic.

Maia îşi strange palma in dreptul inelului si ii picura inca o picătură de sange pe inel.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum