X.Alex,Lyla si Lora

39 4 1
                                    

Este dimineata.Soarele a rasarit pe cer ,dar Emilie tot nu ştie cum sa-si convingă sora sa îşi pună inelul pe deget. Se plimba prin camera si se gandeste. Dintr-o data se intoarce si se uita la ceas.E ora 10.Se uita la Maia cateva minute,apoi se apropie de pat.

-Maia,trezeste-te!E ora 10.Maia! ii spune in timp ce o mângâie pe cap.
-Bunico!Mai un pic.
-Nu vrei sa-ti vezi prietenii?
-Aaaa,da,vreau!spune Maia în timp ce se scoala din pat.

Emilie si Maia se duc la patul improvizat de Maia,acolo doarme Bufi si Lyla.Bunica Maiei da plapuma la o parte si Maia se uita la Bufi,adica Lora si la Lyla. Amândouă erau atat de frumoase. Maia le scutura pe umăr si amândouă se trezesc.

-Maia!spun amândouă deodată.Apoi se uita una la alta si observa ca s-au transformat.

Maia le zambeste.

-Alex?intreaba Lyla.
-Am venit prima oara la voi.Lyla,tu ai dreptul sa-ti vezi prima fratele.

Maia se uita la Emilie si aceasta ii face semn cu ochii si ii zambeste.Maia intelege ca Emilie i-a dat dreptate si zambeste si ea.Lyla se ridica si merge la salteaua conflabila unde dormea Alex. Lora ramane in pat.

-Alex?Te-ai trezit?intreaba Lyla.

Acesta îşi da plapuma de pe el.Zambeste si intreaba:

-De ce e asa frig?

Atunci Lyla sare la gatul lui si il îmbrăţişează.

-Alex!Ce ma bucur ca esti bine!
-Aşa,ca sa sti de ce e frig.A plouat toata seara.A fost o furtuna cu toate ca e vara.

Atunci toti incep sa rada,doar bunica Maiei e îngrijorată.

-Bunico!Ce e?
-Maia,vara e pe terminate si maine se deschide din nou şcoala.Va trebui sa mergi la toate orele.
-Dar cum ma voi feri de doamna James?
-Voi sta eu cu ea. Spune Alex.
-Imi pare rau,dar nu te pot lasa,sti ce ai păţit ultima data.
-Da.Lyla,mergi cu Lora si veţi avea grija de Maia.Asa veţi merge si voi la şcoala.
-Bine!spuse Lyla.
-Ce copii deştepţi.Ma bucur ca va faceti griji pentru Maia.
-Maia,ne pregătim acum uniformele,nu mai tarziu.Spune Lora.
-Am inteles,sefa!

Atunci zambeste si Emilie in timp ce ceilalti rad.

-Am o veste buna pentru voi.Am uitat sa va spun mai devreme.
-Ce veste?intreaba Maia.
-Alex,Lyla si Lora se pot schimba in animalele care au fost oricand vor.
-Chiar asa?intreaba Lora.
-Chiar asa!raspunde Emilie.
-Si cum facem asta?intreaba Alex.
-Te gandesti, iti imaginezi si iti doresti sa fi bestia care ai fost.Apoi te transformi de la sine.
-Ce tare!spune Lyla.Sa incercam cu totii.

Toti trei îşi închid ochii.Se gândesc,îşi imagine a să si îşi doresc sa devina animalele care au fost.Se transforma. Lora se bucura ca poate zbura din nou.

-Pot sa-ti spun Bufi?întreabă Maia.
-Ham,da!ii raspunde in timp ce rade.
-Bine...Ammm,de ce nu mi-ai spus ca ai deja un nume si ca ai fost un copil?
-I-am promis doamnei Emilie ca nu-ti  spun orice ar fi...apoi se transforma din nou in copil si se duce langa Alex si Lyla.

Maia nu spune nimic.Zambeste apoi pleaca.

-Bunico!
-Spune, Maia.
-Cred ca stiu ce trebuie sa facem in legatura cu sora ta,bunico!ii spune şoptit.
-Ce?
-Pai,ai putea sa o trimiţi pe Lora sa o urmărească.
-Da...Sa o intreb.

Emilie se ridica de pe scaun si merge langa Bufi.Aceasta o bate la umăr,dupa care Bufi se intoarce.

-Lora,draga.Te rog ceva...
-Da,spune-ti!
-Sti ca Maia a avut o viziune...crede ca sora mea o vrea moarta.Si stiu ca ceva va face...de aceea, te rog,maine cand incepe şcoala te duci la geamul biroului lui Julie si incearca sa auzzi tot ce spune.
-V-as putea refuza?
-Ce m-as face fara tine?spune Emilie ai zambeste.

-dimineata-

Prima zi de şcoala.Maia nefiind incantata nu se grăbeşte sa se trezească.Emilie se aşează pe pat si incerca sa o trezească. Pana la urma reuseste.Maia si Lyla se îşi iau uniformele si se duc in baie.Se imbraca si iasa pe usa cat de repede pot.

-Pa,bunico!spune Maia.
-La revedere!spune si Lyla.
-Sa aveti grija si sa fiti cu ochii in patru.
-Am inteles.

Maia si Lyla au plecat.Emilie se duce la Lora si ii spune:

-E timpul!Mai cateva minute si vreau sa te duci la biroul surorii mele.
-Am inteles!

-dupa jumătate de ora-

Lora sta in fata geamului, transformata in bufniţă. Doamna James stătea nervoasa in fata biroului.Dupa câteva secunde intra si asistenta ei personala. Geamul este inchis asa ca Lora nu poate auzi ce vorbesc cele doua.

Bate uşor cu ciocul in geam.Asistenta Juliei deschide geamul uşor grăbit.Se uita in toate colturile,dar nimic.Cand vrea sa închidă geamul,Lora ia din nucul de vis a vis de geam o nucă, ce o arunca cu ciocul  pe marginea geamului pentru a nu putea fi inchis.

Asistenta nu putea inchide  geamul asa ca l-a lasat deschis.Se întoarce si o intreaba pe Julie:

-Si cum vei omorî fata?
-Ne pregătim de razboi!Cheama-ti poporul,Nera!Doar tu esti printesa regatului tau.Sunt sigura ca bunica ta va fi de acord.

La auzul acelor cuvinte Lora se grăbeşte sa-i spună lui Emilie ce a auzit.

In sfarsit am scris si acest capitol. Astept păreri.

Ceasul de cristalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum