001

3.3K 31 8
                                    

Dahye!!!!!

Dahye yang sedang khusyuk mengemop lantai itu hampir mencarut apabila mendengar namanya dijerit. Dengan segera, dia mencampak mopnya ke lantai lalu berlari ke bilik tuannnya itu.

"Panggil saya?" Dahye bertanya sebaik sahaja dia sampai ke bilik tuannya yang bernama Park Chanyeol. Kelihatan Chanyeol sedang sibuk mengikat tali lehernya untuk pergi ke kerja.

"Aku nak air, haus." Chanyeol menjawab tanpa melihat Dahye kerana sedang sibuk mengikat tali leher. Dahye mengangguk perlahan lalu beredar untuk mengambil air namun langkahnya terhenti apabila disergah Chanyeol.

"Kau nak pergi mana? Aku nak air." Dahye mengerutkan muka sebelum menjawab,

"Nak ambik air lah, kat dapur. Tadi kan awak mintak air?

Chanyeol pantas mendekati Dahye sehingga Dahye terlanggar dinding.

"Aku nak air susu kau lah, tak faham ke?" Chanyeol menolak Dahye lalu meraba payudara Dahye sehingga membuat Dahye mengerang. Chanyeol dengan gelojohnya menolak Dahye ke kerusi di hadapan meja solek.

"Awak, nanti awak lambat pergi kerja, semalam kan kita dah buat,saya penat lah." Dahye menjawab perlahan kerana Chanyeol sedang sibuk mencium lehernya sehingga membuat Dahye tidak dapat mengeluarkan suara.

"Aku nak susu je,balik kerja nanti kita buat." Chanyeol mengangkat baju Dahye sehingga menampakkan dua buah payudara yang menjadi sarapannya itu. Dengan rakusnya, dia menghisap payudara Dahye sehingga berdecit decit bunyinya. Dahye hanya membiarkan sahaja kerana dia berasa seronok begitu.

"Arghh!! "

Dahye menjerit manja kerana Chanyeol menggigit payudaranya. Chanyeol pula, hanya tersenyum sebelum menyambung semula kerjanya. Lebih kurang 10 minit juga, Chanyeol masih tidak berganjak.

"C. Chanyeol, dah, pergi kerja, balik nanti awak dapat semua."

Chanyeol menggigit payudara Dahye sebelum menarik mulutnya daripada payudara Dahye.

"Sedap,,, kau memang terbaik. Dah lah boobs kau lembut." Chanyeol meraba payudara Dahye sebelum mengelap mulutnya. Tak kan nak pergi kerja, nampak comot?

"Tahu,, dah, kerja. " Chanyeol mencium pipi, dahi, dagu, mulut dan boobs Dahye sebelum keluar daripada bilik itu.

Dahye pula, hanya mampu menggelengkan kepalanya apabila melihat karenah Chanyeol. Dahye bergerak ke hadapan cermin dan melihat banyak kesan gigitan di sekitar payudaranya.

"Haih......."

Dahye mengeluh sendirian.

The next update will be update if the vote hit 10 to above.





The Master Of Revenge √ [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now