008

1K 16 5
                                    

"Arghh,, aku kat mana ni?" Seohyun memegang kepalanya. Terasa pening sekali. Berpinar pinar matanya. Tetapi, saat itu jugalah Seohyun sedar bahawa dia bukan lagi di rumah perkongsiannya dengan Chanyeol, sebaliknya, dia berada di atas sebuah meja, dengan tangan dan kakinya diikat ketat.

"Tolong!!! Tolong!!!! Chanyeol!!!!! " Seohyun menjerit sekuat hatinya sambil meronta ronta untuk melepaskan dirinya yang diikat itu tetapi, tidak berhasil.

Krek!

Pintu bilik itu tiba tiba sahaja terbuka dan masuklah seorang perempuan sambil membawa satu cerek air panas.

"Siapa kau?! Lepaskan akulah!!!!!" Seohyun bertanya sebaik sahaja perempuan tadi meletakkan cerek air panas tadi di sebelah Seohyun.

"Hai,, nama aku Choe Dahye. Chanyeol tak pernah cerita dekat kau pasal aku ke?" Dahye bertanya sinis dan Seohyun pula mengerutkan mukanya. Siapa pula perempuan bernama Dahye ni?

"Aku tak kisah lah kau siapa. Yang penting aku nak kau lepaskan aku, perempuan gila!!!!!" Dahye tertawa apabila melihat gelagat Seohyun yang meronta ronta untuk melepaskan dirinya.

"Aku boleh je lepaskan kau, tapi mungkin kau dah tak bernyawa." Dahye berjalan ke meja lalu mengambil cerek panas yang diletakkan di situ tadi lalu kembali kepada Seohyun.

" Kau, kau, apa kau nak buat dengan benda tu?!"

"Aku rasa, kau belum mandi kan? Jadi aku nak mandikan kau. Dengan air panas ni." Dahye tanpa teragak agaknya menuang air panas dalam cerek tadi ke kaki Seohyun.

"Argh!!!! Sakit!!!! Panas!!!!" Seohyun menjerit kesakitan apabila air panas tadi mengenai kakinya.

"Sakit? Panas? Hati aku lagi sakit, lagi panas bila tahu kau bertunang dengan Chanyeol lah, perempuan sundal!!!!!!"
Dahye mengeluarkan sehelai kain lalu menggosok kaki Seohyun sekuat hatinya.

" Chanyeol!!!!!!!!! "

Jeritan Seohyun semakin menjadi jadi apabila Dahye menggosok kakinya yang melecur itu dengan kain. Sakitnya? Hanya tuhan sahaja yang tahu.

"Kau okay? Still sakit? Aku ada banyak lagi benda nak buat dengan kau ni. Pisau aku, tak terguna lagi untuk kau ni. Gergaji, mungkin aku boleh kerat kau." Dahye ketawa sambil tersenyum sinis apabila melihat kaki Seohyun itu melecur dan hancur, dagingnya habis terkeluar. Darah? Tidak perlu risau. Dahye telah menyediakan besen untuk menadahnya untuk dibuat air sebentar lagi. Darah. Untuk awet muda.

"Sudah,, cukup, aku tak sanggup lagi."

"Tak sanggup?!! Kisah apa aku? Ini lah perkara yang paling menyeronokkan yang pernah aku buat dalam sejarah hidup aku." Dahye menarik pemegang yang mengawal meja yang diletakkan Seohyun untuk menjadikan meja untuk menegak. Dahye mengeluarkan alatan memanahnya lalu menghalakannya ke arah Seohyun.

"Ucapkan selamat tinggal kepada dunia ini dan Chanyeol. Seo Joo Hyun." Dahye melepaskan anak panahnya.

" I Love You, Park Chanyeol." Seohyun menutup matanya selepas mengucapkan ayat terakhir di bibirnya.

Tuk!!

Anak panah tadi mengenai tepat ke kepala Seohyun. Darah pekat Seohyun membasahi lantai bilik itu.

Tuk!

Tuk!

Tuk!

Tuk!

Tuk!

Anak panah kedua,

Ketiga,

Keempat,

Kelima,

Keenam dilepaskan,

Semuanya tepat pada mata, dada, mulut, perut dan alat sulit Seohyun.

--------------------------

Prang!!!

Cawan yang dipegang oleh Chanyeol jatuh ke lantai serta merta secara tiba tiba.

"Chanyeol,, you okay tak ni?" Yoona memegang tangan Chanyeol namun ditepis oleh lelaki itu.

"Aku okay,, kau tak payah sibuk lah." Chanyeol membalas dingin.

"U tak okay ni, takpe. I tahu macam mana nak buat u okay." Yoona menarik dress pendek yang dipakainya di hadapan Chanyeol yang membulatkan matanya apabila melihat Yoona.

"Jomlah u, i hiburkan u." Yoona menarik tali leher Chanyeol yang sudah tersenyum lebar itu. Hilang sudah segala perkara yang dirisaukannya tadi.

Termasuk Seohyun.

The Master Of Revenge √ [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now