003

4.1K 22 4
                                    

~Mansae mansae mansae yeah, mansae -

Pak!!!

Dahye dengan ganasnya menutup jam loceng yang sedang asyik berbunyi ketika itu. Dengan terpisat pisatnya dia bangun. Dahye memandang ke sebelahnya. Kosong.

"Mana Chanyeol pergi ni? Kerja ke? Tapi,, hari ni hari Sabtu. Cuti." Dahye mengomel sendirian. Serentak itu, dia cuba untuk bangun tetapi di celah kelangkangnya terasa sangat sakit. Mungkin Chanyeol tidak berapa lembut semalam.

"Eishh.. Chanyeol memang nak kena kalau aku tak boleh bangun." Dahye membebel bersendirian sambil cuba untuk bangun.

"Hah..ngumpat aku lah tu."
Suara garau Chanyeol mencelah secara tiba tiba dan menyebabkan Dahye automatiknya jatuh terduduk semula di atas katil.

"Memang pun, awak kan kalau buat, memang tak pernah lembut. Awak memang suka buat saya tak boleh jalan tau!" Dahye merungut sambil membuat muka. Chanyeol tergelak melihat Dahye. Pantas didekatinya Dahye yang sedang duduk di atas katil sambil menarik muka .

"Bukan sengaja,, kau tu yang best sangat,, mana boleh tahan nak buat slow slow. Lagipun, kalau aku slow nanti kau yang mintak laju, betul tak Choe Dahye?" Chanyeol membalas dengan senyuman sinis di mukanya. Dahye yang merajuk tadi, kini menundukkan muka. Malu. Chanyeol pula, bukan main seronok lagi ketawa sehingga mengundang cubitan manja daripada Dahye.

"Dah lah, tak payah lah ungkit,, malu lah." Dahye menjawab sambil menutup mukanya. Makin tergelak Chanyeol apabila melihat kelakuan Dahye.

"Choe Dahye,, tak payah nak malu sangat. Dah, bangun, kita nak pergi Maldives hari ni. Siap cepat." Chanyeol memberikan arahan lalu bangun untuk bersiap kerana dia hanya bertuala. Lepas mandi kan.

"Sekejap." Panggilan Dahye menghentikan langkah Chanyeol. Pantas dia berpaling ke arah Dahye.

"Kenapa?"

"Tolong,, susah nak bangun." Jawab Dahye sambil menghulurkan tangannya kepada Chanyeol. Chanyeol tertawa sebelum mendekati Dahye lalu mendukungnya.

"Eeii... orang suruh tolong bangunkan, bukan dukung. Tak nak!! Turunkan!!" Dahye menjerit sambil memukul dada Chanyeol yang terdedah itu.

"Duduk diam diam. Tadi,, kau kata susah nak bangun, jadi aku angkat lah." Kata Chanyeol lalu mendukung Dahye sehingga masuk ke bilik air.

"Kenapa kita masuk toilet pulak ni?" Tanya Dahye sebaik sahaja Chanyeol menurunkannya.

"Kau kan belum mandi, jadi aku akan mandikan kau." Chanyeol membuka tuala yang dipakainya lalu mengunci pintu bilik air itu.

"Haishh.. saya tak boleh nak cakap tak kan?" Dahye membalas sambil membuka baju tidur yang dipakainya.

" Memang tak pun, Choe Dahye. " Chanyeol dengan serta mertanya mengangkat tubuh molek Dahye lalu mencampaknya ke dalam bathtub.

" Park Chanyeol!!!!!!!!! "

Oh yeah...

Mansae...

Thanks for the 100 Vote.

Love my voters.

Muah.

Author sebenarnya kan, nak letak mature content dekat semua chapter tauu.
Tapi, dibatalkan. Kalau nak jugak, silalah comment. Author akan pertimbangkan. Jangan kecam i gaisss. Maklumlah, author berotak BYUN.

The Master Of Revenge √ [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now