002

5.1K 22 4
                                    

"Dahye!!" Chanyeol menjerit nama Dahye sebaik sahaja dia masuk ke dalam rumah agamnya.

Tiada jawapan.

"Dahye!!" Chanyeol mencuba lagi.

Masih tiada jawapan.

"Mana dia pergi ni?" Chanyeol berkata sendirian. Puas dicari di seluruh pelosok rumah. Dapur, bilik Dahye, balkoni. Tetap tiada bayangan Dahye.

"Awak cari saya ke?" Dahye dengan secara tiba tibanya keluar daripada bilik tetamu yang hampir juga membuat Chanyeol mencarut.

"Choe Dahye,, janganlah buat macam tu!! Terkejut tahu." Chanyeol mengerutkan mukanya. Ala ala merajuk lah kononnya.

"Awak merajuk ke? Ala bucuk bucuk sayang, anak mama, buah hati, pengarang jantung, janganlah merajuk sayang." Dahye cuba untuk memujuk Chanyeol sambil menyakatnya sekali. Bukan mudah nak dapat peluang sakat Park Chanyeol tahu. Sekali seumur hidup.

"Hmmph!!" Chanyeol tidak membalas sebaliknya menyilangkan tangannya sambil membuat muka.

"Ooo... merajuk eaa? Takpelah. Baru nak bagi you something special,,tapi orang tu dah merajuk, cancel lah malam ni.

Chanyeol tergamam apabila Dahye lalu di hadapannya tanpa ada seurat benang pun. Dahye pula hanya mempamerkan senyuman menggodanya kepada Chanyeol sebelum masuk ke bilik tetamu lalu menutup pintu.

"Eii... tak adil lah!!! Choe Dahye!!!! Buka pintu ni sekarang!!" Chanyeol menepuk nepuk pintu bilik tetamu itu. Tidak cukup juga, ditendangnya pintu itu. Nasib baik dikunci dari dalam, kalau tak, roboh pintu tu. Tapi, orang kaya kan, pintu roboh bukan masalah.

Krekk!!!

Pintu bilik itu terbuka secara tiba tiba dan muncullah Dahye dengan hanya memakai bikini. Chanyeol apalagi? Dengan gelojohnya menarik tangan Dahye lalu mengunci pintu.

Amaran ini dibawakan oleh SNSD kerana anda perlu ada Lion Heart untuk baca part seterusnya. Lol.

Sebaik sahaja mengunci pintu, Chanyeol terus mencempung badan Dahye lalu membaringkannya ke atas katil.

"Kau memang patut dihukum sebab buat aku tak senang duduk." Chanyeol menarik coli Dahye lalu membuangnya ke atas lantai.

"Kan aku dah cakap, jangan pakai coli dalam rumah aku, aku tak suka, melambatkan kerja."

Chanyeol terus memulakan kerjanya ke atas payudara Dahye. Dahye pula hanya mampu menahan rasa.

"Auuu... Chanyeol... janganlah gigit, sakit lah." Dahye mengadu, manja.

Chanyeol yang tidak mampu menahan godaan Dahye terus beralih ke bahagian bawah Dahye dengan rakusnya. Dan, sebaik sahaja seluar dalam yang dipakai Dahye dicampak ke lantai,

Maka bermulahlah aktiviti yang hanya mereka tahu.

Teruk ke? Hehe. Mohon jangan kecam gaiss. Well, i nak tanya, chapter lepas dengan chapter ni berat tak?

Please comment your opinion.

Thanks and do vote too.

Den tak tahu next update bila. Hmm.


The Master Of Revenge √ [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now