Když jsme přišli do restaurace, tak si Vadim ještě asi 10 mimut vybíral jídlo.
L: ,,Co si dáte pane Vadime?" zasmála jsem se.
V: ,, Co by jste mi doporučila slečno Lucie?" koukl na mě zvědavě.
L: ,,Já bych vám doporučila kuřecí nudličky na kari s pečenou rýží a omáčkou."
V: ,,Ooo, to zní lákavě. Děkuji." zasmál se zase on.Vadim nám obědnal 2x kuřecí nudličky a 2x colu. Byla jsem naštvaná, protože i když jsem mu jasně řekla, že si svoje jídlo zaplatím, tak mi ho zaplatil on.
Při jídle jsme si povídali o různých věcech. Byl opravdu sympatický, hodný a okouzlující. Po jídle jsme si šli sednout do parku, kde jsme byli asi 3 hodiny a povídali si. Teda.. přišlo mi to spíš jako 3 minuty.V: ,,Za 20 minut mi to jede, jdeme?" koukl se na mě smutně.
L: ,,Už? Zdá se mi jako by jsi teprve přijel"Šli jsme směrem na nádraží a když jsme tam přišli, zjistili jsme, že vlak má ještě 10 minut zpoždění.
Sedli jsme si na lavičku a povídali si. Ale než jsem stihla cokoliv zaregistrovat, tak mě Vadim políbil. Začali jsme se líbat. Pak nás ale vyrušilo oznámení přijezdu jeho vlaku.V: ,,Asi budu muset jít. Je celkem pozdě, ozvi se mi až přijdeš domů, ať o tebe nemám strach. Slibuješ, zlato?" koukl se na mě starostlivě.
L: ,,Slibuju, že se ti ozvu. A teď utíkej ať ti to neujede."Políbil mě na rozloučenou a zmizel v davu lidí nastupujících do vlaku.
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanfictionFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."