Lucka seznámila Vadima s Terkou.
Sakra, jsme spolu s Vadimem už půl roku a kromě líbání a mazlení, jsme spolu ještě nic neměli. Je nám 17 sakra. To nenil normální. Vždyť už u nás párkrát i spal a já u něj. Nechápu jak jsme to dokázali.
Vadim: ,,Ahoj miláčku :* ten víkend platí? Naši jedou pryč, a doma jsem pro tebe uklidil ať se tu cítíš dobře :*"
Lucie: ,,ahoj zlato :* jasně že platí, ty sis snad myslel, že bych společný víkend odřekla? Ty jsi blázen.. Nikdy! Jsi pilný hoch :D těším se na tebe <3 zítra ve 2 mě čekej na hlaváku jo? :) teď běžím za Terkou, tak pa :* miluju"
Vadim: ,,Utíkej ať Terka nečeká a pozdravuj! Tebe <3''
S TERKOU
T: ,,Nazdárek Luc, jak se dneska vede?''
L: ,,ale jo, dobrý co ty? nějaký plány dneska?''
T: ,,taky dobrý, co takhle kafe a pak někam mezi lidi, hmm?'' a šibalsky se usmála.
L: ,,to zní jako plán! Tak jdeme šéfe.'' zasmála jsem se.
Šly jsme s Terkou do naší oblíbené kavárny a asi po 2 hoďkách jsme se vydaly na spolužákovu párty. Byla to sranda. Přišla jsem domů asi ve 3 ráno a když jsem se koukla na mobil, byl tam obrovský spam od Vádi.
Vadim: ,,Lásko už jsi doma?''
Vadim: ,,Odepiš mi''
Vadim: ,,Jsi někde na party?''
Vadim: ,,Luci jsi v pořádku?''
Vadim: ,,Ozvi se až přijdeš prosím, bojím se o tebe''
Vadim: ,,Nejdu spát, počkám na tebe klidně do zítra''
Lucie: ,,Lásko promiň byli jsme u spolužáka na party, a já neměla po ruce mobil, moc jsem nepila neboj se. Jsem v pořádku doma. Těším se na zítra papa :* miluju tě a dobrou noc''POHLED VADIMA
Konečně napsala, už jsem se lekl, že se jí něco stalo.
Vadim: ,,Hrozně jsem se o tebe bál. Ulevilo se mi. Zítra ve 2 tě čekám na hlaváku. Miluju tě a dobrou noc princezno.''
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanfictionFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."