Vadim napsal..
Vadim: ,,Ahoj Luci. (Smím ti tak říkat). Moc mě potěšila tvoje zpráva. Koukl jsem na pár tvých fotek a taky vypadáš opravdu sympaticky. Vím že je to nezdvořilé, ale.. Kolik ti je?"Nevěřila jsem svým očím. Opravdu se zeptal kolik mi je a rozvinul náš chat na další zprávy?
Lucie: ,,Nemáš vůbec za co. Je mi 17. Nečekala bych že se budeš zajímat o obyčejnou holku jako jsem já. :D "
Vadim: ,,To je ale náhodička co? 17. 17. Taková společná maličkost. Vůbec nejsi obyčejná. Jsi krásná a určitě budeš i chytrá. Co se takhle poznat víc? Odkud jsi?"
Nevěřím tomu co právě čtu. Určitě se mi to jen zdá. Proč by mi Vaďák psal, že jsem krásná a že se chce víc poznat? Vždyť jsem nic oproti němu. Ale co. Zkusit to můžu.
Lucie: ,,Děkuju moc. Vykouzlil jsi mi úsměv na tváři. Taky bych tě opravdu ráda poznala víc. :) jsem z Plzně."
Takhle jsem si psali asi měsíc a pak to přišlo..
Vadim: ,,co takhle se někde potkat? :) :* )
Lucie: ,,jasně, super nápad!"
Vadim: ,,tak co kdybych dojel tuhle sobotu? Zrovna nemám co dělat a chci tě vidět co nejdřív :3"
POHLED LUCIE
Sakra ten je rychlej, ale taky ho už chci konečně vidět.
Lucie: ,,Jasně tak třeba vlakem 10:15 z Kladna? :)"
POHLED VADIMA
Co budu dělat? Nesnáším vlaky a autobusem je to peklo. Ale budu se pro ni muset obětovat a přijedu za ní do Plzně.
Vadime. Hlavně to zase neposer a nejdi na to moc rychle..Vadim: ,,jasně to je akorát, jdu si zarezervovat lístky. :) :* "
Lucie: ,,ok, nemůžu se dočkat <3"
Vadim: ,,snad ani neusnu, abych nezaspl a mohl jet za tebou. Jsem natěšený jako malý dítě! :D "
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
Fiksi PenggemarFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."