Lucie: ,,Ahoj zlato, tak jsem doma. Aby ses o mě nebál. Dej mi vědět až přijedeš :*"
Nemůžu tomu uvěřit. Chodím s Vadimem. S TÍM Vadimem.
Lucie-holka youtubera...
Nikdy by mě to nenapadlo, že se něco takového stane. Cítím se jako v 7 nebi.Vadim: ,,Jsem rád že jsi se mi ozvala. Jsem už skoro doma. Napíšu ti jak se osprchuju. Nevadí?"
Lucie: ,,Dojdi vpořádku a napiš jak budeš moct. Nevadí :)"
POHLED VADIMA
Lucie, Lucie, tvá krása mě jednou zabije. Pozpěvoval jsem si ve sprše a smál se štěstím. Miluju ji. Je úžasná. Tak obyčejná, ale neobyčejná.
Vadim: ,,Jsem tady zlato. Dnešek jsem si opravdu užil. :) :*"
Lucie: ,,už jsem se lekla, že budu muset jít spát bez zprávy na dobrou noc :D taky jsem si ho moc užila :*"
Vadim: ,,Nebude ti vadit, že už půjdu spát? Zítra mám naročný den :( ráno se ti ozvu, dobře?"
Lucie: ,,jasně, běž se vyspat lásko :* dobrou noc :)"
Vadim: ,,Dobrou noc, sladké sny a ať se ti zdá o mě :D :*"
POHLED LUCIE
Jsem šťasná. Dlouho jsem tak šťastná nebyla. Musím to okamžitě napsat Terce, ale ona mi to nebude věřit. No co, její chyba. Ale s Vadimem ji chci seznámit, bude se jí líbit.
Lucie: ,,Ahoj tupá hlavo! :D kecám ahoj Teri, nespíš?"
Terka: ,,Ty jsi mi teda rozveselila večer :D ahoj nespím, děje se něco zlato?"
Lucie: ,,Musím ti to říct. Jsem šťastná jako štěně. Dneska tu byl Vadim a dali jsme se dohromady!"
Terka: ,,Cože? Ty kecáš Luc!"
Lucie: ,,myslím to naprosto vážně Teri. Je úžasnej. Takovýho kluka nepotkáš jen tak někde :D"
Terka: ,,No dobře, budu ti věřit. Přeju vám to. Musíš mě s ním seznámit. Je úžasnej Youtuber."
Lucie: ,,děkujeme, jasně, to bych ti nejdělala abych tě s ním neseznámila hňupe :D"
Terka: ,,no já si myslím, a toho hňupa si odpusť tupče :D jdu spát jo? Zítra jsou ty závody, však víš no..
Dobrou noc :**"Lucie: ,,jasně, tak to tam všechno pro mě vyhraj! :D dobrou prcku :**"
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanfictionFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."