Vedle mě ležel.... Horic, ano správně.. TEN Horic, Váďův nejlepší kamarád. Myslím, že i mu hned došlo s kým to vlastně večer spal.
H: ,,řekni mi že se nic nestalo a jen se mi to zdá."
L: ,,taky bych to teď nejradši slyšela, ale obávám se že by to byl opak pravdy"
H: ,,co budeme dělat? Vadim je můj nelepší kamarád a tvůj kluk. Za tohle mě zabije a co ty? Tebe doufám ne"
L: ,,nevím co budeme dělat, ale ty. Ty mu nic neříkej. V neděli má přijet. Všechno mu řeknu já. Jasný?"
H: ,,jasný, napiš mi v neděli jak to dopadlo. Já snad radši půjdu. Ahoj"
L: ,,Ahoj a hlavně ticho, nikdy jsi mě v Pantheonu nepotkal."Sakra, co teď? Totálně jsem to posrala. Vadima miluju a nechápu jak se tohle mohlo stát? Co mu mám říct? Ublíží mu to. Rozejdeme se a já ztratím nejlepšího člověka. Tenhle týden stál fakt za nic. Pohádala jsem se s Terezou a teď tohle. Lucino, ty by jsi se fakt měla jít zahrabat! Zničíš všechno co jde!
Uklidni se sakra a radši vymysli co mu řekneš.
Vadim mi celý den nepsal, protože věděl, že jsem se pohádala s Terkou a nechal mě tak, ať si to přeberu v hlavě. Je moc hodný a já se mu odvděčím takto. Dej si fakcku Lucko!
Lucie: ,,Dobré ráno miláčku, jak jsi se vyspal?"
Vadim: ,,ale, ale kdopak se nám to probral? Úžasně, ale chybíš mi tady."
Lucie: ,,Ty mě taky. :( platí ta neděle?"
Vadim: ,,jasně, jsem tam jako nic."
Lucie: ,,Těším se :*"Celý den jsme si psali a řešili jsme plno různých věcí. Ale zarazilo mě, když se zeptal jestli spolu v neděli natočíme video. Musela jsem mu říct, že uvidím jak mi bude, protože dneska mi není moc dobře.
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanfictionFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."