S Horim se bavím a stýkám už nějaké 2 měsíce a hodně si rozumíme. Řekl mi, že dneska přijede a že pro mě má překvapení.
Jsem zvědavá co pro mě Hori má, bude to určitě zase něco speciálního, jak je u něj zvykem. Přijede klasicky ve 2 takže mám ještě tak 3 hodinky čas. Pohodka.
Asi po půl hodině jsem se začala pomalu chystat a pak se vydala na nádraží. Hori mi řekl, ať čekám pod tabulí a otočená zády.MEZITÍM V KLADNĚ
H: ,,Takže Vadime. Řekl jsem Lucce ať čeká pod tabulí otočená zády. Přijdu k ní a klasicky ji přivítám, pak na tebe mávnu a ty přijdeš zezadu s kytkama, obejmeš ji a pak jí řekneš to co jsi chtěl. Platí?"
V: ,,Super plán! Souhlasím, ta holka mi fakt chyběla. Jak na tom teď je?"
H: ,,Už líp, ale pořád tě vzpomíná a vyprávi mi vaše historky."
V: ,,je úžasná. Cítil jsem se bez ní jako nic."POHLED LUCIE
Už tu čekám 5 minut a on pořád nikde. Co s ním sakra je?
Najednou se oběcil předemnou a objal mě. Povídali jsme si a pořád jsme stáli na místě. Když najednou mě někdo objal zezadu, dal mi pusu do vlasů a podal obrovskou kytici bílých růží.L: ,,Děláš si srandu Hori?! To jsi ty Vadime?" otočila jsem se a štěstím jsem plakala.
V: ,,Ano, to jsem já Krásko." pousmál se.
H: ,,Nemáte za co vy 2 hrdličky!"S Váďou jsme se začli objímat a povídat si.
H: ,,Hele vy 2, nechám vás tak a skočím si za kámošem jo? Vadime, v 8 nám to jede, nezapomeň"
V: ,,jasně, čau chlape."
L: ,,Ahoj Hori" zamávala jsem a usmála se.V: ,,Tak co teď Luc?"
Objala jsem ho, stoupla jsi na špičky a pošeptala.
L: ,,Opravdu jsi mi chyběl. Miluju, pamatuješ?"
Chytl mě, vzal na ruce a řekl.
V: ,,ty mě taky. Tebe, pamatuješ?" A políbil mě.
Šli jsme do parku a všechno si vyříkali.
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanficFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."