Po večeři jsme si dali společnou vanu a k tomu trochu šampaňského. Šli jsme si lehnout. Začli jsme se líbat a mazlit. Váďa začal sjíždět rukou přes mé prsa pomalu níž a níž, až mi zajel i pod kalhotky. Začal mě dráždit a pak prsty zajel dovnitř. Začala jsem sténat. Po chvilce jsem mu ruku chytla a vzala ji zpět nahoru. Začla jsem ho líbat na krku a svými polibky sjížděla níž. Když jsem narazila na jeho penis, uchopila jsem ho do ruky a žačla pumpovat. Když jsem viděla že se mu to líbí, opatrně jsem ho vzala do pusy a začala jsem ho kouřit. Vadim začal sténat. Netrvalo dlouho a on se mi udělal do pusy. Pak jsem se vynořila zpět nahoru z pod peřiny. Vadim se na mě usmál a mile se zeptal ,,Chceš to?" Řekla jsem jen ,,ano" a políbila ho na vář.
Přetočil se na mě a pomalu do vě vnikl. Zasténala jsem a vydim začal. Byl velký.. Ale byl něžný a vášňivě mě při tom líbal. Když jsem se udělala, tak se po chvilce udělal i on. Přetočil se zpět na záda a já se k němu přitulila.V: ,,Miluju Tě" zašeptal a pohladil mě ve vlasech.
L: ,,já tebe a dala jsem mu polibek na krk."Šli jsme spát. Když jsem se ráno probudila, nikdo vedle mě nebyl. Vstala jsem a šla do kuchyně. Vadim tam nebyl. Začala jsem nám dělat vajíčka a v tom ke mě potichu přišel Váďa a objal mě zezdu.
V: ,,Dobré ráno sluníčko, jak jsi se vyspala?" Políbil mě na krk.
L: ,,krásně, jak se spalo tobě zlatíčko?" Otočila jsem se a políbila ho.
V: ,,Vedle tebe se vždy vyspím úžasně" usmál se.Udělala jsem vajíčka a uvařila kávu. Přesunuli jsme se na balkón, protože venku krásně svítilo slunce.
ČTEŠ
VAĎÁK / by: _kaaaajda_
FanfictionFanfikce o Vadimovi. Lucie. Vadim. Horic. Tereza. Zuzana. ,,Každý pyká za své chyby."