Kin vás tak miluje že donutila Azumi aby konečne niečo napisala :*
**********************"*""
Vyšli sme z kino sáli, konečne..
Ten film bol strašný! Samá krv a tak podobne, ešte teraz mi je zle keď si na to spomeniem a hlavne na tu scénu kde jej rozrezal brucho brr. Jemne sa zatrasiem."Wow tak to bolo super." povie Akio-senpai a pozre na mňa.
"Hmh" jemne prikývnem.
"Si bledý ako stena...si v pohode?"
Opýtal sa starostlivo a vyhodil kelímok a prázdny popcorn (eee wut? ._.) "Hej hej s-som som"Výdeme pred kino, super už svietia lampy -.- maminka ma asi zabije a keď nie ona tak určite Kin a Azumi...
"Mám ťa odprevadiť?" spýtal sa ma Akio-senpai. *nie nemôže, čo by si pomyslela maminka a čo keby nás ešte niekto videl!?!* pomyslel som si."Em n-nie netreba." povedal som a podal mu sako. Nedôverčivo si ho zobral "Tak dobre...zajtra v škole maj sa." pohladil ma po hlave a odišiel.
Pomaly som sa vydal smerom dom,
*Kľuuud bol to len film hehe nikde na mňa nič nevyskočí a nezožere mi vnútornosti hehe* hovoril som si v hlave.Bolo už prítmie, takže vonku už boli alkoholici a feťáci. A zrazu som započul kroky ako idú z tmavej uličky
"Nie ja nechcem umrieť nie prosím nie."
Šepkal som a stál som na mieste. Triasol som sa aj od zimi aj od strachu a tiekli mi slzy.Zbadal som malého Kioshiho trasúceho sa kúsok predomnou. Zaškeril som sa a tackavo som prešiel k nemu.
"Ahoj zla *hik* tko." povedal som pripito a ruku som mu prehodil cez plecia. Kioshi stuhol.
"Poď *hik* me dom *hik* ov." povedal som a celou váhou som sa oprel o Kioshiho. Následne sme obaja spadli na zem. Zakňučal som.
"Chi *hik* ko, poď ma zdvi *hik* núť." zamumlal som do niečoho teplého a následne som zavrel oči.
"Mama, idem *hik* spať." zamumlal som a nechal som sa unášať tvrdým spánkom.
Keď na mňa "vybafol" Leiko, skoro som dostal infarkt!
Zvalil sa na mňa a mrmlal niečo. Ležím na zemi a on celou váhou na mne! Počujem ako pravidelne oddychuje.
"Sakra on zaspal." šeptnem a snažím sa ho dostať dole zo seba.
Konečne sa mi podarý ho zo mňa zhodiť, oddýchnem si a pozrem naňho. *Nemôžem ho tu nechať...* pomyslím si.
Zodvihnem sa a zodvihnem aj jeho *Vezmem ho k sebe* preblislo mi hlavou. Povzdychol som si a začal ho horko-tažko ťahať k najbližšej zastávke ktorú som zbadal.
Posadil som ho na lavičku. Super ide nám to za 5 minút. Vybral som si penaženku a sadol si k Leikovi.
Oprel si o mňa hlavu *č-čo!?! Viem je opitý ale...počkať n-nenazval ma zlatko!?!* zčervenal som. "Zodvihol" som ho z lavičky a šli sme sa postaviť ku krajnici, lebo už som videl náš autobus.
Zaplatil som zaňho aj za seba a nevšímal som si pohľady starej pani a postaršieho vodiča.
Posadil som ho k oknu a ja som si prisadol k nemu. Musím uznať je celkom jo sexy a aj krásny, ale je to idiot.
Je mi celkom zima tak sa k nemu pritúlim. Keď spí a je opitý nevšimne si toho.
******
"Konečne." šeptnem a odomknem dvere od domu a vtiahnem Leika dnu.
"Sme domá." zakričím aj keď viem že mamina tu neni. Vyzujem sa a začnem Leika ťahať hore do svojej izby.
Po dllllhom boji Leika vyniesť po schodoch, neber.e ohľad na to ze mi niekedy spadol a ja s ním, som ho dostal do mojej izby a hodil do postele.
"Uuuf." oddychnem si.
"Mal by som začať cvičiť." snažím sa popadnúť dych a davam mu dole topánky. Prikrijem ho, berem si svoje oblečenie na spanie a idem do sprchy.
Prebudil ma zvuk bubnovania vody. Rozospato som si pretrel oči a pomaly som ich otvoril. Do hlavy mi vystrelila obrovská bolesť. Skríkol som a stiahol som sa do klbka.
"Nie, už znova nie." šepol som a do hrude mi vystrelila pichľavá bolesť. Zabudol som aj dýchať, aká bola silná. Do celého tela som dostal kŕče a nemohol som sa pohnúť.
Voda sa zrazu vypla a ja som počul na chodbe kroky. Po čele mi stekal pot a ja som sa na silu posadil. Moje telo zostalo paralizované a do hlavy mi vystrelila bolesť. Znova som vykríkol a niekto vtrhol do izby.
"S-si v poriadku?" ozval sa mne známi hlas.
"Nie!" skríkol som a do hrude mi začalo pichať tisíc ihiel.
"Č-čo ti je?" spýtal sa a podišiel ku mne. Až teraz som si všimol že je to Kioshi. Chcel som ho nejako odbiť, ale bolesť mi to nedovolila.
"Prinesiem ti aspoň vodu a Paralen." povedal a odišiel s izby. Nemohol som si ľahnúť, aj keď som chcel. Proste som sedel v kŕčoch a s bolesťou. Bolo to už dávno, čo sa mi toto stalo.
Len vo veľkej košeli a boxerkách som vybehol z mojej izby a bežal som do kuchyne, samozrejme som spadol...
Rýchlo som napustil pohár vody a schmatol paralen a aj ibalgin. Nemotorne som vybehol schody a vlietol do izby.
"N-n-na." podal som mu to s roztrasenimi rukami.
Leiko si to zobral dal si dve tabletky paralenu a zapil to. Potom si ma premeral pohľadom. Okamžite som zčervenal.
Uškrnul sa a ja som pozrel inam
"Prečo som až tak dobrosrdečny!?!" pokrutil som červenou hlavou.Uchechtol som sa a sledoval som jeho telo. Mal som úžasný výhľad, keď že on pozeral inam. Dostal som chuť sa ho dotýkať. Asi som mal v sebe ešte nejaké promile alkoholu, pretože som sa pomaly priplazil ku kraju postele a schmatol som ho za košelu.
Stiahol som ho na seba a bez čakania som sa mu prisal na pery.
Prekvapene som vyvalil oči a snažil som sa od neho odsunúť *Šibe mu!?! Veď ma neznáša!*
Po chvili som sa prestal brániť, nie len preto že mi došli už sili ale aj preto lebo to bolo celkom prijemne...*čo to vravím za blbosti!?! Musím ho odstrčiť! Chce mi len ublížiť!* hovoril mi mozog no moje telo ho nepočúvalo.
Privrel som oči a poddal som sa mu.Prevalil som ho pod seba a odtiahol som sa pre nedostatok kyslíka. Hneď ako som chytil druhý dych som sa znova prisal na jeho pery. Rukami som mu na roztrhol gombíky.
Bol som červený, sakra veď on mi roztrhol gombíky na košeli!
Neviem čo mám robiť veď...toto bola moja prvá ozajstná pusa! On to robí narozdiel odomňa tak...dokonale a profesionálne...
Zaplietol som si prsty do jeho hebkých vlasou a nohy obmotal okolo jeho pasu. Ako vo filmoch...
Pootvoril som ústa *Snáď to robím spravne* preblislo mi hlavou. Nepotrebujem prežiť trapas.
Mal také nádherné telo. Začal som ho bozkávať na krku. Zrazu ma Kioshi zastavil.
_______________
Ako sa páči časť?
Sľubujem že nabudúce bude dlhšia *-*~ Kin & Azumi
YOU ARE READING
Nový Začiatok
RandomMladý a tichý chlapec menom Kioshi Tanaka sa na chodbe zrazí z najväčším školským sukničkárom a agresorom Leikom Takahashim. Kioshi a Leiko sú starý priatelia no Kioshi je typ: "Kawaii Boy" a všeci ho považujú za gaya. A Leiko je boy ktorý zbožnuje...