Nadýchol som sa "Prečo si ku mne taký? Prečo chceš slávu? Prečo striedaš dievčatá ako ponožky? Prečo sa chováš tak ako sa chováš?" povedal som a dopadol som na stoličku vedla jeho postele. Udivene sa na mna pozeral a ja som len čakal čo povie.
"Netuším kde začať. Ale poďme od začiatku. K tebe som taký pre slávu. Nič viac, nič menej. Slávny chce byť každý, no nie? A keď že mám bohatých rodičov, tak sa musím stať aj populárnym. Všade. Aj keď mi je to nepríjemné. To s dievčatami?" zamyslel som sa. Naozaj mu to poviem?
"Naozaj to chceš vedieť?" spýtal som sa ešte raz neisto a on prikývol. Vzdychol som si a spustil som.
"Vieš, potrebujem si užiť a aj uspokojiť svoje potreby." vypadlo zo mňa a ja som sa nervózne poškrábal na hlave.
"A čo bola posledná otázka?" spýtal som sa nervózne.
"Že prečo sa chováš tak ako sa chováš." zopakoval otázku. Nadýchol som sa.
"Takže, vieš že moja rodina je bohatá a vieš ako sa musia správať synovia takej rodiny? Musia byť populárny, slávny, proste najlepší. Ak syn nebude spĺňať tieto podmienky, rodičia ho môžu v pohode vyhodiť na ulicu. A vieš predsa že taký ľudia iba zomrú, však?" vysypal som zo seba a nervózne som sa pomrvil.
"Vravíš tu úplne kraviny Leiko! Na nižšej strednej si taký nebol! Nikdy! A áno viem tvoja rodina je bohatá ale nikdy by ťa nevihodili na ulicu! A TY to moc dobre vieš tak sa tu nehraj na to že si chudáčik a musíš sa tak správať! A slávny byť nemusíš!
A uspokojiť tvoje potreby hej? A to si akože nemôžeš najsť jedno dievča a byť s ňou šťastný? To ťa nenapadlo?!? Správaš sa ako barbar Leiko obyčajný imbecilný barbar!" dokončil som svoj monológ a udivene sa naňho pozeral.
Pohľad mi opetoval, nemohol som uveriť tomu čo som vypustil z úst.
"G-g-g-gomene L-Leiko j-j-ja j-ja...ja s-som t-t-t-to tak n-nemyslel" povadl som zo strachom vpísaným vo tváry."Je mi jedno či mi veríš alebo nie. A ozaj. Ja a dievča? Prosím ťa. Všetky by chceli len sex a prachy. Nikde pre mňa nie je tá pravá." zamrnčal som nespokojne.
"Tak to skus s chalanom" zašepkám tak aby to nepočul a pozrem do zeme "Nie v-všetky ch-chcú l-l-l-len prachy" poviem a začnem sa hrať s prstami.
Zasmial som sa.
"Skúšal som, ale poslal ma kade ľahšie." usmial som sa na strop a začal som kašľať. Pobúchal som sa po hrudi a nadýchol som sa.
"Pre *eh eh* páč." šepol som pomedzi kašel.
"Č-čo s-s-si v pohode?" vystrašene som sa naňho pozral "M-mám zavolať d-d-d-doktora alebo... alebo?"
"Nič to nie je." povedal som a odkašlal som si.
"Už je to v pohode."
"Umh f-fajn a um n-n-našiel s-si n-n-n-nejakú b-babu no um č-čo nechce l-len prachy?" *bola by sranda keby povedal že je gay hehe* preblislo mi hlavou.
"Ale prosím ťa. Vyzerám snáď na to, že som nejakú našiel?" zasmial som sa.
"Taká podľa mňa ani neexistuje. A aj keby hej, nemohla by poznať slovo prachy." uchechtol som sa.
"A no um s-skušal si to um...to je j-j-jedno a-ale t-také b-b-b-baby určite e-existuju p-p-p-pár t-takých p-p-p-poznám um" poviem zakoktane, nesmiem sa predsa prezradiť inak by ma tu teraz zabil aj zubnou kefkou.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nový Začiatok
AcakMladý a tichý chlapec menom Kioshi Tanaka sa na chodbe zrazí z najväčším školským sukničkárom a agresorom Leikom Takahashim. Kioshi a Leiko sú starý priatelia no Kioshi je typ: "Kawaii Boy" a všeci ho považujú za gaya. A Leiko je boy ktorý zbožnuje...