Bum máme tu prvú kapitolu XD
*****************
"Sakra." poviem a ešte po slepu vypnem ten otranvý budík. Sadnem si a nohy prehodim cez okraj postele a dotknem sa tak ľadovej zeme. Ešte prispatý idem k stoličke kde mám oblečenie ktoré som si včera večer nachystal, lebo ráno nestíham.
Zobral som si oblečenie a trošku rýchlejšie som šiel do kúpeľne.
Spravil som rannú hygienu a obliekol sa do džinsov tyrkysovej farby a do bieleho trička s nápisom Neko^^
Ešte som si prehrabol svoje vlasy a rýchlo bežal do izby pre mobil, penaženku a to najdôležitejšie, tašku.Rýchlo som zbehol schody, ešte som zbehol do kuchyne pre jablko. Ešte som si prečítal list od maminky že čo mám kúpiť, rychlo som presiel do predsiene a obul si bieke členkové tenisky.
Vybehol som z domu a bežal na zastávku, autobus som stihol len tak tak, nastúpil som, zaplatil a išiel si sadnúť do zadu. Sadosl som si k oknu a z tašky som si vybral knihu lebo mám asi tak pól-hodinku čas kým vystúpim pred školou. A až vtedy som si uvedomil že nemám mikynu...
Ale snáď bude mať buď Azumi alebo Kin dve ako vždy aj keď mi ich mikyny bývaju väčšie. Pokrútil som hlavou a začal čítať svoju knižku.
Váľal som sa v posteli a zobudil ma až krik. Rozlepil som oči a vyskočil som na nohy. Zmätene som sa obzeral okolo seba.
"Leiko!" zapišťala blondínka ležiaca na zemi.
"Ayumi, stíš sa. Bolí ma hlava." zavrčal som a následne mi na hlave pristála poduška. Vystrašene som sledoval Ayumi.
"Ty debil!" zapišťala a vstala. Vyšla s mojej izby a zabuchla za sebou dvere. Nechápavo som ich chvíľu pozoroval. Zložil som si hlavu naspäť na posteľ a zavrel som oči. Odpočíval som a po desiatich minutách sa zabuchli dvere.
"Čo to...?" začal som sa obzerať okolo seba. Pohľadom som sa zasekol na hodinkách, ktoré ukazovali 8:00.
"No do..." vyskočil som s posteľe a začal som zo zeme zbierať svoje veci. Hneď som na seba natiahol boxerky, nohavice a tričko. Schmatol som tašku a vybehol som zo svojej izby. Na prahu dverí som zakopol a začal som sa kotúľať dole schodmi. Keď som sa prestal kotúľať, vstal som a vybehol som z domu. Vydel som ako moje auto odchádza s hlasným trúbením. Za volantom sedela blonďavá hlava.
"Ty mrcha!" zvrieskol som po nej a ona mi ukázala prostredník. Rozbehol som sa za autom. Ayumi dupla na plyn a mne dochádzal dych. Zakopol som o vlastnú nohu a tvrdo som dopadol na zem.
Kukol som od knihy von oknom a práve včas, schmatol som tašku a šiel ku dverám aby som mohol vystúpiť.
Vystúpil som a šiel som rýchlim krokom ku škole, za pár minút už som vchádzal do budovy školy, mieril som si to rovno ku skrinkám.Ako inak na skrinke som mal nápisi ako: Buzerant, Teploš, Šukoprd
A podobne. Povzdychol som si a nahrnuli sa mi slzy do očí, ale zahnal som ich a papiere s nápismi vyhodil do koša ktorý bol kúsok odomňa. Zo skrinky som si vytiahol len učebnicu biológie a dejepisu. Poobzeral som sa okolo seba,
Leiko tu ešte není, lebo není na svojom obviklom mieste s tými jeho pablbmi.Leiko býval celkom fajn ale... No neviem zmenil sa. Teraz už pomalím krokom som sa vydal do triedy, kde už ma čakala Kin a Azumi. Došiel som pred triedu, vstúpil som do hlučnej triedy a prešiel ku svojej lavici ktorá bola v tretej rade pri okne, sadol som si a o chvíľu už mi na lavici sedela Kin
"Aaaaaahooooj Kio" povedala vesele, Kio mi vravia kvoli mamine lebo mi tak vravý ona. "Ahoj Kin" usmial som a o chvíľku za nami prišla aj Azumi.
Rozprávali sme sa až kým nezazvonilo. Keď zazvonilo Kin a Azumi si šli sadnut na svoje miesto presnejšie za mňa. Oni sedia spolu, ale ja sám a nevadí mi to. Baby vedia že na hodinách vždy dávam pozor tak ma cez hodiny nechávajú tak a som za to rád.Vstal som a rozbehol som sa smerom k škole. Vrazil som do dverý a začal som do nich búchať. Otvoril mi školník a ja som bez poďakovania prebehol okolo neho. Bežal som prázdnou chodbou, až k svojej triede. Vyrazil som dvere a jednou rukou som sa oprel o zárubnu. Udychčane som skenoval triedu. Pohľadom som zavadil o blonďavú hlavu.
"Ayumi." zavrčal som si pre seba.
"Pán Takahashi. Akú máte výhovorku tento-krát?" spýtala sa znudene učiteľka. Bola mladá, bruneta a veľmi sa mi páčila. Viac ako 24 mať nemohla. Vystrel som sa a nahodil som zvodný úsmev. Zabuchol som dvere a podišiel som k učiteľke.
"Slečna, prepáčte. Dokázala by to ospravedlniť večera?" spýtal som sa zo zvodným úsmevom a nenápadne som po nej hádzal očkom.
"Hm, možno." jemne sa začervenala.
"Tak po hodine sa dohodneme." šepol som zvodne a s úsmevom na perách som si sadol na miesto.
Vošiel náš dejepisár. Je mladý ako skoro všeci na našej škole a musím uznať že aj celkom pekný, ale to je jedno, teraz máme dejepis ktorý milujem už od základky.
Začal nám rozprávať o histórií divadelných hier a ja som vysel na každom jeho slove a zapisoval som si všetko, samozrejme ako jediný viem že si Kin niekedy niečo zapísala, zatiaľ čo Azumi čumela z okna, alebo sa potom spolu bavili a snažili sa tlmiť ich smiech.
No moc im to nešlo a zrazu Azumi spadla zo stoličky a rehotala sa zatiaľ čo Kin mala ruku na ústach a bola celá červená od toho ako sa smiala.
"Ale ale, slečna Shimiko a Yandare." povie učiteľ prísnym, ale stále trošku jemným hlasom. Kin a Azumi rázom stíchnu. Učiteľ ich prebodne pohľadom. Sakra sú to moje najlepšie priateľky! Musím niečo urobiť...á už to mám!
Nadviazal som s učiteľom očný kontakt a ja som urobil svoj psí pohľad. Jeho pohľad rázom zmäkol a pousmial sa, uplne zabudol na to čo sa stalo a pokračoval vo výklade. Ja som sa pre seba usmial a počul som ako si Azumi sada na už stojacú stoličku.
Po chvíli zazvonilo, Azumi a Kin rýchlo dobehli ku mne.
"Ďakujeme." povedali jednohlasne na čom sme sa potom zasmiali
"Nemáte zač" usmial som sa a spoločne sme sa vydali na dalšiu hodinu
"Sakra ja som si tam zabudol zošit" povedal som.
"Máme isť s tebou?" opýtala sa Azumi.
"Nie, nie nemusíte choďte napred dobehnem vás." povedal som.
"Tak dobre." povie Kin a už spolu s Azumi idu na dalšiu hodinu.
Trošku rýchlejším krokom som šiel do triedy a nedával pozor na cestu a v tom...Vybehol som zo svojej triedy a bežam som chodbou ku kabinetu, keď som zrazu do niekoho vrazil. Tvrdo som dopadol na zem a počul som tiché syknutie z druhej strany. Z nadávkami som vstal a pozbieral som si zošity a učebnice. Vystrel som sa a všimol som si malého teploša, Kioshiho....
______________
Pardon za chyby :D
Dúfame že sa vám začiatok páčil ^-^~Kin & Azumi
KAMU SEDANG MEMBACA
Nový Začiatok
AcakMladý a tichý chlapec menom Kioshi Tanaka sa na chodbe zrazí z najväčším školským sukničkárom a agresorom Leikom Takahashim. Kioshi a Leiko sú starý priatelia no Kioshi je typ: "Kawaii Boy" a všeci ho považujú za gaya. A Leiko je boy ktorý zbožnuje...