Zodvihol som to. "Ahoj Kio...aby som ti vynahradil to že som musel tak odísť...um...n-nechcel by si ísť napríklad do kina, heh?" ozvalo sa z druhej strany telefónu. "Myslíš...a-a-ako rande?!?" prekvapene som povedal.
"N-no hej, čo ty na to?" nervózne sa zasmial. "N-no vieš um" pozrel som na Leika ktorý penil. Už len čakať kedy mi ten mobil roztrieska o stôl...
Mal som chuť mu ten mobil vytrhnúť a na toho jeho kamaráta nakričať niečo typu 'Kio je môj, tak od neho daj paprče preč!'
"Odmietni." šepol som a pokúsil som sa o psí pohľad. Netuším či sa mi to podarilo, ale keby nie, prejdem na plán B.
Nechápavo som naňho pozrel "Si v pohode Leiko?" šepol som lebo sa tváril dosti divne ako nejaké šteňa čo sa nemôže... no... vykakať.(Jžš ja som sprostá XD)
"Čo? Kio počuješ ma?" ozvalo sa z telefonu "Ou hej hej prepáč" povedal som previnilo "no..."
Nahol som sa k jeho krku a prešiel som po ňom jazykom.
"Odmietni. Zostaň tu so mnou." šepol som a znova som mu jazykom prešiel po krku.
''A-aah" vzdychol som do telefónu a dal som si ruku na ústa. "Kio si v pohode!?!" povedal Morio vystrašene. "H-h-hai h-hai...n-nemôžem m-m-musím sa u-učiť...a-ahoj"
Položil som to a tázavo som sa pozrel na Leika "Leiko! T-to už nikdy n-n-nerob!" vypískol som.
"Heh, tak prepáč že nechcem aby si s ním išiel von." zaškeril som sa a stiahol som si ho do objatia. Nadýchol som sa jeho vôňe a nevedomky som sa usmial.
Objal som ho nazad a vzdychol som si.
Keby že nám to ten imbecil neprekazý, mohli sme sa milovať. Pri tej predstave som zčervenal a zaboril tvár do jeho hrude.Moje srdce sa rozbúchalo, čomu som nechápal. Snažil som sa to ignorovať a Kioshiho som opatrne pobozkal na krk.
"L-L-Leiko" potichu som vzdychol a zaklonil som hlavu aby mal lepší prístup. On sa hneď chopil príležitosti a ja som mu tiško vzdychal do uška.
Bozkával som ho po krku a rukami som zašiel pod jeho tričko. Stiahol som ho na seba a tričko som mu vyzliekol. Chytil som jeho tvár do dlaní a spojil som naše pery.
Nesmelo som sa do bozku pridal a pohladil som ho po hrudi.
Popravde, stále neviem čo mám robiť, ale verím že ma to Leiko naučí.
A som zmierený s tým, že Leiko je aj veľký úchyl.Rukami som opustil jeho tvár a putoval som nimi od jeho pliec, cez jeho chrbát. Cítil som ako sa chveje. Nakoniec som sa dostal k jeho zadočku, ktorý som stlačil.
Zavzdychal som mu do úst a zčervenal som. Jemne som mu kusol do pery.
V nohaviciach som znova začal mať tesno. Ušiel mi vzdych, keď ma Kio kusol do pery.
"T-ty... Ch-chceš sa hrať?" zavrčal som zvodne a znova som mu stlačil ten jeho sexy zadoček.
Vzdychol som a omámene som prikývol. Určite je to sadista, ktorý na začne bičovať. Pomyslel som si a pri tej predstave som sa vzrušil ešte viac.
Doslova som cítil jeho úd, ako sa obtrel o môj. Vzdychol som a prevalil som sa na Kioshiho. Nahol som sa k jeho hrudi a začal som ju obdarovávať bozkami, zatiaľ čo rukou som zašiel do jeho boxeriek a jeho úd som chytil do ruky.
"L-Leiko" zavzdychal som nahlas a jeho tvár som si pritiahol do vášniveho bozku v ktorom som hral úlohu semeho. Ruky som presunul na jeho chrbát a hladil som ho po ňom.
D-do riti... V nohaviciach som mal čo raz tesnejšie. Mal som pocit, že ich iba ten tlak roztrhne. Kioshimu som stiahol boxerky a rukou som pomaly začal hýbať hore a dole. Pekne mučivým tempom.
Vzdychal som mu do úst a pevne som zovrel viečka. Aby to bolo aspoň trochu fér, tak som kolenom zatlačil na jeho rozkrok a odpoveďou mi boli len vzdychy.
Pomaly som sa začal posúvať dole, kde som sa dostal k jeho tvrdému údu. Pomaly som ho olízol po celej dĺžke a rukou som po ňom pomaly prešiel. Vrátil som sa k jeho perám, kde som zanechal bozk.
Nejako sa mi podarilo ho odstrčiť.
Prevalil som ho pod seba a stiahol som mu boxerky. Prstami som jemne prešiel po jeho celej dĺžke a potom som ho pobozkal na špičku.Opatrne som mu začal sať špičku a potom som začal pomaly pohybovať hlavou hore a dole.
Zavzdychal som. S-sakra... Kde sa to v ňom berie?! Vzdychy som sa snažio tlmiť, aj keď mi to šlo ťažko. Ruky som si vplietol do jeho vlasov a začal som si určovať tempo sám.
Prestal som a pozrel som naňho "N-n-nechaj to na mne" šepol som mu do uška a jemne som mu ho skusol.
Znovu som sa pustil do svojej práce a rukou som začal opečovávať jeho varlata."K-Kio." vydýchol som. Bože, myslím že mi klamal, keď hovoril, že som jeho prvý. Zavrčal som a vytiahol som Kia na kolená. Prekvapene na mňa pozeral, ale ja som sa cítil ako odtrhnutý z reťaze. Prevalil som sa naňho a ruky som mu držal nad hlavou. Rukou som zovrel jeho úd a urobil som pár rýchlich pohybov hore-dole.
Prekvapene som naňho pozeral. *žeby sa mu to nepáčilo?* pomyslel som si a jemne som zosmutnel. Ale ako náhle začal pohybovať rukou, začal som vzdychať a po chvílke som sa s jeho menom na perách urobil.
"T-teraz si na r-r-r-rade t-ty" povedal som pri oddychovaní.
Ani som sa nenazdal, a znova som ležal na chrbte. Vyjavene som sledoval Kia.
Boxerky som si vyzliekol úplne a čupol som si nad jeho rozkrok. Opatrne som si jeho úd nasmeroval do seba a vopchal (jžš to je za slovo XD) som si do seba len špičku jeho údu. Zavzdichal som a pomaly som začal krúžiť panvou.
Vzdychy mi unikali. Mal som chuť doňho vojsť hneď až po koreň, ale viem že potom by mi nadával. Ruky som presunul na jeho stehná a hladkal ho. Asi tu umriem, ak niečo nespraví.
Pomaly, mučívím tempom, som si krúživími pohybmi vsunul do seba jeho úd až po koreň. Slastne som zakňučal a stieklo mi aj pšr sĺz.
Začal som sa nadvihovať a naše slastné vzdychy sa miešali.Bol tak krásne úzky! Ruky som presunul na jeho boky a slabo som ich stlačil.
"K-Kio." šepol som pomedzi vzdychy.
Slastne som zaklonil hlavu a trochu som spomalil. Museli sme vzdychať na celé Japonsko! Už len čakám kedy nám sem prídu zvoniť. "L-L-Leiko j-ja už...Leikooo-aaaah" zavzdychal som a urobil som sa.
Oprel som sa o jeho hruď a oddychoval som. Po tváry mi stekalo pár kvapôčiek potu a ja som sa snažil ukľudniť si dych.
Objal som ho okolo bokov a pretočil som nás. Znova som sa začal v Kioshim pohybovať a po chvíli som rýchlo prirážal. Vzdychali sme a onedlho som doňho vyvrcholil. Vyšiel som z neho a unavene som sa zvalil vedľa neho. Tak takýto sex som dlho nezažil. Pritiahol som si ho k sebe a pobozkal som ho na pery.
Klipkali mi oči, tak som ich zavrel a do bozku som sa pridal. Po chvíli som sa odtiahol "A-a-a-aky s-som b-b-b-b-bol?"
Šepol som a zapozeral som sa mu do očí."Úžasný." šepol som s úsmevom na perách.
"Chceš ísť do sprchy?" spýtal som sa.
_________________
Okay, sme späť a Azumi žije ^^ síce mi (Azumi) bolo strašne zle, ale som tu hlavne kôli vám ^^
Čo myslíte že bude v pokračku?
~Kin&Azumi
YOU ARE READING
Nový Začiatok
RandomMladý a tichý chlapec menom Kioshi Tanaka sa na chodbe zrazí z najväčším školským sukničkárom a agresorom Leikom Takahashim. Kioshi a Leiko sú starý priatelia no Kioshi je typ: "Kawaii Boy" a všeci ho považujú za gaya. A Leiko je boy ktorý zbožnuje...