"Hmm." vydal som nejaký divný zvuk.
"T-t-takže teraz s-s-s-spolu no um ch-chodime?" povedal som potichu a pozeral mu do očí.
"Keď to tak chceš." šepol som a pevnejšie som ho objal.
"T-t-to vážne? A-a-a-ale j-ja som nikdy s n-nikym nechodil j-j-ja neviem č-čo mám r-r-r-robiť a t-t-ty si hetero" povedal so potichu.
"Pššt, to zvládneme. A kto povedal že som hetero?" začala mlieť moja huba. Bol som tak unavený, že som si neuvedomoval čo rozprávam. *drž hubu! Vieš že nikto nesmie poznať pravdu!*
"V-v-veď s-si spal s-skoro s každým d-dievčaťom na škole." povedal a som a jemne som ho stiskol, hold nemám silu. Mňa by dokázala poraziť aj mucha heh, vdychoval som jeho vôňu no bol cítiť od drahej kolínskej, cigariet a alkoholu.
"Už som ti hovoril že potreba." zamrmlal som.
"Nijako som sa tej potreby nemohol zbaviť." mumlal som si skôr pre seba.
"A-aha" to je jediné čo na to dokážem povedať, popravde nemám slov...
Zaspával som, keď sa zrazu rozleteli dvere. Ja aj Kioshi sme sa tam vystrašene pozreli.
Sedel som na Leikovy a pozeral som sa na niake malé dieťa ktoré bolo celé špinavé od čokolády.
" Oh sorry, verwechselte ich Ihr Zimmer" začal, sakra je to nemec ja nemecky neviem ani sa mi ten jazyk moc nepáči je moc hrubý a tak.
Nechápavo som sa naňho pozeral.Ten chlapec prišiel bližšie " Was machst du da?" opýtal sa ma. Základy nemčiny ovládam no skôr poznám túto frázu
"Küssen" povedal som to čo ma prvé napadlo, ani neviem čo to znamená!"Ich will auch! Ich will auch!" začal poskakovať a utrel si ústa do rukávu od mikyny. "T-t-ty si sa u-u-u-učil n-nemecky n-nie ja" pozrem prosebne na Leika.
Zavrčal som.
"Nein, Kuss bekommt Kioshi." vyplazil som tomu chlapcovi jazyk.
"Nein! Ich will es!" kričal ten chlapec.
"Nein! Mein Kioshi!" zakričal som a Kioshiho som pevnejšie objal.
"Und jetzt raus!" skríkol som a sopliak zo slzami v očiach vybehol s izby.
Udivene som sa naňho pozeral..."Čo si mu povedal?" popravde bolo mi toho chlapca ľúto ach jaj Leiko je naozaj sadista (Tak určité 3:D)
"Pravdu." zasmial som sa, ale to som nemal robiť. Pichlo ma v hrudi a na to som sa rozkašľal.
"Leiko?!? I-idem pre doktora!" rychlo som z neho zoskočil a vybehol na chodbu, schmatol som prvého doktora ktorého som videl a dotiahol som ho k Leikovy. Doktor si ho začal obzerať a začal mu niečo hovoriť, nepočul som ho lebo som stál pri dverách.
"D-dobre." prikyvoval som na všetko čo hovoril, ale vôbec som ho nevnímal.
"Tu máte. Nech vám váš kamarát skočí kúpiť lieky a niečo na jedenie, pretože stravu nemáte zaplatenú." povedal doktor a podal mi papier kde boli predpísané lieky. Prikývol som a lahol som si.
Doktor odyšiel a ja som prišiel k Leikovy "T-t-tak?" podal mi papier, ja som len prikývol a šiel do najbližšej lekárne.
Kúpil som všetko čo potreboval a z reštaurácie som mu kúpil palacinky.
Pomaly som kráčal k jeho izbe keď som započul niečo čo som asi nemal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nový Začiatok
RastgeleMladý a tichý chlapec menom Kioshi Tanaka sa na chodbe zrazí z najväčším školským sukničkárom a agresorom Leikom Takahashim. Kioshi a Leiko sú starý priatelia no Kioshi je typ: "Kawaii Boy" a všeci ho považujú za gaya. A Leiko je boy ktorý zbožnuje...