SÅ JÄVLA ARG ÄR JAG NU AT JAG TYP EHH JA NI SER JU BILDEN☝🏽 ASSÅ VISSA MÄNNISKOR MOBBAR SOM NI VET OCH INTE ALLS MÅNGA SOM BLIR MOBBADE VÅGAR PRATA OM DET!!! Är så arg så jag vet typ inte var jag ska ta vägen! De flesta som kanske bara känner mig lite kanske tror att jag är väldigt positiv, glad och snäll. Men det är jag inte. Jag är ofta ganska arg men försöker dölja det med fakesmile och sånt. Men de som verkligen känner mig vet när det är fake. Vissa som jag inte gillar eller bara blir arg på något som hen säger kan göra mig till häxan surtant. Jag kan börja skrika och sånt. Men mina kompisar är likadana ibland så vi märker inget med varandra! Sen har vi det med mobbing som är så JÄVLA FEL! Jag kan bli kallad fula saker och bli retad lite men inte något som är så jävla hemsk. Däremot kan vissa av mina kompisar bli ganska ledsna och ta åt sig! Om du mobbar någon SNÄLLA skriv det provat till mig för jag har ganska mycket att säga om det! Såg Lovisa7711 prata om detta i sin bok "mitt ointressanta liv". (hoppas det är ok att jag shoutoutar dig (stav)). Själv har jag inte alls mycket erfarenheter av mobbing och sång men jag vet att det är INTE OKEJ. Inte ens på "skoj" för folk kan ändå ta åt sig. Som Tova Helgesson skulle säga. BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD. TÄNK PÅ DET INNAN DU SLÄNGER UT EN HAT KOMMENTAR! Älskar Tova.
Om ni undrar vad det står här☝🏽️ så står det "smaka på det du säger innan du spottar ut de" inte så bra översättning men jaja. Typ det betyder det iaf!
Oj denna blev längre än vad det brukar vara på mina "riktiga" böcker.
//Lina❤️
Kom ihåg att det finns minst 4 personer på hela jorden som skulle DÖ för din skull. Och minst 15 som ÄLSKAR dig. Någon i Kina kanske älskar dig även fast hen inte känner dig! Hejdå!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mitt liv
MizahCiaxra har gjort omslaget. Jag har sett många på Wattpad sin har böcker om sitt liv så jag tänkte också ha en. Jag kommer skriva om Hundar, choklad, mitt liv, vad jag gör, ATM, Tips, röstningar och mycket mer ///Lina