"Jonathane? Co tu děl..." nenechal mě domluvit a proběhl dovnitř mého pokoje. "Rychle musíme jít, hledají nás." Ale proč? Co se stalo?" Dožadovala jsem se vysvětlení. Pouze mi ukázal znamení na krku a mně to jako vysvětlení stačilo.
Utíkali jsme obrovskou chodbou až jsme se dostali do velké zahrady. Páni. Byla to nádhera, ale teď není čas se kochat. Vyběhli jsme malým podchodem a předemnou se zjevila krásná krajina. Jonathan do mě šťouchl a já se podívala směrem kam ukazoval. Přijíždél k nám černý Jeep. "Neboj, to je Tom." Jakoby mi četl myšlenky. Z auta vystoupil pohledný hnědovlasý kluk. "Ahoj, tak můžem nebo se chcete nechat chytit?" Zasmál se a pokývnul nám k autu. "Co jsi zač?" Nedalo mi a ja se musela zeptat. Tom se zasmál a při tom ukázal také na svoje znamení. "Aha" řekla jsem. "No a kam, že to jedeme?" Zeptala jsem se. "Nathe, neřekl si mi, že je tak zvědavá." Řekl a rozesmál se. "No, každopádně jedeme najít ostatní." Dořekl. "Ostatní?" Podivila jsem se. "Však víš zbylí čtyři nestárnoucí." Řekl jako by to byla samozřejmost to vědět. "Proč za nimi jedeme?" Další otázka. "Ty o svém původu opravdu nic nevíš? Naši předkové, ti co umřeli ve válce, zanechali vzkaz. Na, tu máš. Přečti si ho." Podal mi srolovaný papír. Začala jsem číst.Píše se rok 2020 a já cítím, že moje 'nestárnost' je u konce. Zemřít pro něco, v co věříte a víte, že je to velice důležité mi přijde jako dobrá smrt. Proto píši tento dopis. Ať už ho bude číst kdokoli z nestárnoucích postarejte se o to, aby ho nedostaly nepravé ruce. Vloupal jsem se do laboratoře a zjistil kdo a co vlastně jsme. Věřte, odpovědi jsou blíže než si myslíte. Musíte je zjistit a postarat se o to aby to věděli všichni z vás. Najděte zbytek nestárnoucích a jeďte na souřadnice, níže uvedené. Vy jste jediná naděje na přežití lidstva. A mám pro vás jednu radu. Nikomu nevěřte ani svým nejbližším. Pokud byly moje výzkumy správné. Je tu někdo, kdo se vás bude pokoušet odehnat od vašeho cíle.
Hodně štěstí Vám přeje Nicolas HanseZačali se mi klepat ruce.
Nikomu nevěř. Slova, která mohou zničit úplně všechno
ČTEŠ
Ageless
FantasyMoje jméno,Leyla Adamsová. Je mi již 50 let,ale můj vzhled a fyzická síla je podobná 20 letem. Proč? To musím zjistit. Možná zjistím víc než jsem chtěla. Tento svět skrývá mnohá tajemství. Možná nejsem jediná.