Otevřely se dveře a zpoza nich vykoukla blonďatá hlava dívky. Vešla dovnitř a přistoupila blíž ke mně. "Ahoj, vítej. Jsme moc rádi, že už jsme všichni." Přitom poukázala na svůj znak na krku. Nevěděla jsem, co se bude dít dál. "My už jsme všichni?" Vykoktala jsem. "Teď už ano." Odpověděla mi. "A kde je Tom?" Zeptala jsem se. "Je v jiném pokoji." Řekla jen. "Pojďte musíme vás umýt a nakrmit." Nathan byl už vzhůru a pomalu vstával z postele. Pomohla jsem mu a pak už jsme kráčeli pravděpodobně směr jídelna. Najednou se mi podlomili nohy a já seděla na zemi a měla jsem bílo před očima. Slyšela jsem hlas.
"Jsem Nicolas Hanse. Četla jsi můj dopis. Jsem rád, že s tebou mohu mluvit."Řekl."Se mnou?"zeptala jsem se nevěřícně. "Ano s tebou. Ty jediná můžeš rozluštit tajemství, na které nezná nikdo odpovědi." "Já? Ale proč zrovna já?" "Jsi potomkem prvního nestárnoucího. Samotného Johna Adamse. Obětoval se, aby ukryl veškerá tajemství, aby nepadly do nesprávných rukou." Nechápala jsem to. "A kam je ukryl?" Zeptala jsem se. "To nikdo neví. Jediná nápověda kterou nám kdy dal byla ta, že prý není nikde schovaná a neustále se pohybuje. Je všem na očích a přesto jí nikdo nevidí. Malá, avšak zároveň svým obsahem velice důležitá." Když domluvil, začala jsem přemýšlet. Nedávalo to smysl. "A proč myslíte, že to tajemství, či věc nebo, co to můj předek schoval mohu najít právě já?" Vyslovila jsem svoji otázku. "John nechal vzkaz, ve kterém se píše, že jen jeho rod může skutečně odhalit to, co celou dobu ukrýval. Tvrdil, že až bude čas, doba, kdy budou lidé tak zoufalí, že se budou pokoušet zabíjet nestárnoucí a snažit se vyrobit lék na věčné mládí, je čas se dozvědět, proč jsme to, co jsme. To on poslal mě, abych našel Tebe a vyřídil ti vše potřebné. Jsi chytřejší a důležitější než si myslíš. Nezapomínej na to. Nikdy.
Otevřela jsem víčka a ucítila chladno na své kůži. Byla jsem schoulená na zemi a okolo mě seděl Nathan a ta blonďatá dívka. Vypadali vystrašeně."Co se stalo?" Zeptala jsem se. "Spadla jsi a začala jsi si něco mumlat. Báli jsme se o tebe." Odpověděl mi Nathan. "Ty si nic nepamatuješ" Zeptala se mě dívka. Zalhala jsem, že ne. Nevím kdo je a právě teď nevěřím nikomu.
ČTEŠ
Ageless
FantasyMoje jméno,Leyla Adamsová. Je mi již 50 let,ale můj vzhled a fyzická síla je podobná 20 letem. Proč? To musím zjistit. Možná zjistím víc než jsem chtěla. Tento svět skrývá mnohá tajemství. Možná nejsem jediná.