Temizlik günlükleri: Gün 1.
Tarih: 03.04.2016. Saat:21.00. Kayıt No:001 İlk günün kaydını yapıyorum. Ben Aşırı Laik. Temizliğe bugün başlıyorum. Bu kaydı, temizlik esnasında hayatımı kaybetme riski olduğu için alıyorum. Çünkü temizlik yaparken neyle karşılaşacağımı bilmiyorum. Temizlik programı salondan başlayarak sırayla oturma odası, kiler, karanlık oda, mutfak ve yatak odası şeklinde olacak. Her odaya girmeden önce keşif yapacam. Çünkü sıkıntı neyse ona göre yöntem uygulamalıyım. Yemin ediyorum ÖSS'ye bu kadar planlı çalışsam mühendis neyin olurdum. Ama çalışmadım. Gerek yok zaten ben böyle mutluyum. Bak konu saptı yine.Keşif ekipmanlarımı hazırladım. Salon'a girmek için yanıma baret, el feneri, çakmak, taşınabilir şarj cihazı (şarj mı şarz mı? Hadi bakalım) aldım. Yüzüme ayakkabı boyalarından afilli şekiller yaptım. Artık hazırım. Dur şu videoyu da izleyim başlarım...
Evet video bittiğine göre başlayabiliriz sevgili kayıt cihazı. Salonun kapısındayım. Kapıyı açmadan önce biraz kapıyı dinleyecem. İçeride kimse var mı yok mu emin olmalıyım. Dinliyorum... Sakin duruyor. Ses yok. Beni en çok korkutan da bu zaten. İçeri girecem.
Artık içerdeyim. Kapıyı içerden kilitliyorum ki dışarı kimse kaçamasın. Anahtar yalnızca bende var. Sessiz adımlarla ilerliyorum. Çok karanlık. Lambayı açmak ya da açmamak konusunda kararsızım. Işık bir şeyleri rahatsız edebilir. En iyisi yakmayayım. El fenerimi açtım. Önümü görmem gerekiyor. Ufak adımlarla ilerlemeye devam ediyorum. Aman tanrım bir dal parçasına bastım. Çıtırtı çıkardı. Şu anda içeride bir hareketlenme başladı. Bu dal parçasının işi ne evimin salonunda. Hareket eden ne ya da neler hiç bir fikrim yok. El fenerini kapadım. Dikkat çekmemem gerekiyor. Koltuğun yanına eğildim. Sesler bitti gibi. Galiba üşütmüşüm. Göğsümden hırıltı geliyor. Nefesim de kokuyor. Iyy ne yedim lan ben ne biçim koku bu. Bir dakika hırıltı benden gelmiyor. O zaman koku da benden değil. Oh tamam sıkıntı yok.
Hüseyin... Sen misin güzel kardeşim? Hani geçen sene "kanka 1 hafta kalacak yere ihtiyacım var" demiştin. Ben de kabul etmiştim. Sen daha çıkmadın mı çılgın seni. İhi ihi. Hüseyin? O ne lan arkadan 3 kişi daha çıktı. Rıfat? Halil? Bir dakika ya. Durun bi. Bu üçüncü kim? Kanka kaç defa dedim size yabancı getirmeyin eve diye? Adamların ipi sapı belli değil. Cık cık cık.
Şimdi kaçma zamanı. Koş oğlum koş... Anahtarı nereye naaptım ben? Hah burda. Sakin ol Aşırı sok anahtarı çevir şimdi. Tamamdır dışardayım. Kapıyı zorluyorlar. Tekrar kilitlemem lazım. Oh kilitledim. Şimdilik güvendeyim. Oğlum adamlar içerde zombi olmuşlar lan. O nasıl bir tip? Hüseyin gayet mülayim, efendi bir çocuktu. Ağzı yüzü yer değiştirmiş. Hatta bunlar 5 kişiydi yanlış hatırlamıyorsam. Birini yemişler. O bastığım da kemikti galiba. Şimdi taşlar yerine oturdu. Onları temizlemeden o odada hareket edemem.
Alo... Kürşad? Heh şey kanka katana boşta mı senin? Bugünlerde katledeceğin birileri var mı? Yok mu iyi o zaman. Bana ödünç versene bro. Ya yok be oğlum benim ne işim olacak öyle şeylerle. Benim salona 3 tane zombi tünemiş de onları halledecem öyle çok büyük bişey değil. Tamamdır bro yarım saate ordayım. Hadi görüşürüz.
Gidip katanayı almam gerekiyor. Kaydı kapatıyorum.
.
.
.Evet kayda devam ediyorum. Katanayı alıp geldim. Kabzasından kavrıyorum da sanki bir samurayım. Şimdi saldırıya geçeceğim. Saat 23.00. Katanam, deterjan, vileda ve paspasım hazır. Bir de süpürge ve kürek alayım şurdan. Tamamdır. Kapıyı yavaşça açacam. Ama onları uyandırdırdığım için daha öfkeli olacaklardır. Yine içeriyi dinliyorum. Homurtular geliyor. Kapıyı açtım. İçerdeyim. O ney lan. PES kapışıyorlar. Evet bu işi kansız halledebilirim belki. Denemekten zarar gelmez. Pişt kankiler. Gelin sizinle bir anlaşma yapalım. Aranızdan en iyisi ile ben PES kapışacaz. Kaybeden evi terk eder. Kendi aralarında bir daire oluşturdular. Homur homur tartışıyorlar. Hüseyin bana doğru geliyor.
TOMOM. O nasıl bir tamam ya Hüseyin. Özüne dön oğlum. Halil'le kapışacaz. Barça'yı aldım. O da Real Madrit'i. Sanki başka takım yok. Maça başlıyoruz. Bastırıyorum. Peş peşe ataklar yapıyorum. Haydaa gol yedim. Avans bunlar hep sıkıntı yok. Dakika 35 daha zaten. Bir tane daha yedim. Daha ikinci yarısı var bu maçın. İkinci yarıya başladık 2-0 yeniliyorum. Bu böyle gitmez. Yenilecem. Beni evden atacaklar. Dur ben bir el atayım şuna. Ya usta benim kol bozuk kol. Bak bak sağa çekiyorum sola gidiyor. Şunun pilini bi değiştiriversene. Pil mi yok? Ne biçim hizmet bu ya. Dur para vereyim şurdan gidip pil alıver. Bakkalın yerini mi bilmiyosun yok artık. Hah bak Rıfat biliyormuş beraber gidin. Eveet 2 taneyi gönderdim. Nerdeydi şu katana? Hah burada. Halil Bak lan yarasa. Al sana yarasa. Kafasını kopardım. O yabancı geliyor ona da sapladım. Düştü yere. Ana kalktı manyak bunun da kafasını koparmam gerek. Al sana. Zaten kim olduğunu da bilmiyorum. Evet ev temizlendi. Telefon telefon telefon... Alo polis mi? Bir zombi ihbarı yapmak istiyorum. Cazurt sokakta bakkalın oralarda görüldü en son. Halk sağlığını tehdit ediyorlar. Ne olay yerine yakın mısınız? Rıza baba?? Tamam olay Rıza Babadaysa sıkıntı yok.
Şimdi viledaya su koyup geliyorum. Kaydı da kapatıyorum. Zaten bundan sonrası standart temizlik. Ölüm tehlikesini atlattık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavye Erkeği
General Fiction"Ve kalktı yerinden. "Lan ne yazdım bee" diye içinden geçirdi. Balkona doğru onurlu yürüyüşünü yaptı ve bir sigara yaktı. Kimse onunla boy ölçüşemiyordu. Zira o Aşırı Laik'ti." Her cumartesi yeni bölüm gelecektir. Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın...