Temizlik Günlükleri Gün: 4. Artık sona yaklaşıyoruz. Çok efor sarf ettim ama az kaldı. Bugün karanlık odaya gireceğim. Artık yaşama dair hiç bir beklentim yok. Kilerden bile jöle halinde bir yaratık çıktığına göre burada her şeyle karşılaşabilirim. Artık ruh emiciler mi olur, kurt adamlar mı olur hatta ve hatta Bülent Ersoy bile çıkabilir. Hazırlıklar tamam. Formumdayım. Redkit gölgesini vurabiliyor ben gölgemden hızlı kaçabiliyorum. Evet yanlış duymadınız. Bunu yapabiliyorum. Gölgemle saklambaç, yakalambaç, elim sende ve bilimum oyunları oynayabiliyorum. Geçen gün kantır atalım dedim ama ekranı kesiyor eşoğleşek. Yendi tabii ki. Sis atıyor... Konuyu değiştirip içeri girmeyeyim diye uğraşıyorum ama konu bitti evet. Geldik kaçınılmaz sona. Karanlık odanın önündeyim. İçeri gireceğim. El fenerim.. Haydaa pili bitmiş. Gidip pil alayım bari. (oh bi yarım saat oyalanırım).
..
Merhaba güzel ağaç, merhaba uçan kuş, merhaba yerdeki bok. Bok mu? Bu ney lan evladını bırakmış resmen buraya. Sanat icra etmiş. Harcanıyor buralarda. İki dakika mutlu taklidi yapayım dedim ona bile çomak sokuldu. Evrenin bana "sen mutlu olmayı hak etmiyorsun" deme çeşidi herhalde bu.
Merhaba bakkal amca. Pil alacaktım da. Kumanda pili değil de bi büyüğü olacak abi. Yok yav ne markası.. Bana "sıradan çinko pil" ver usta. İşçiyiz emekçiyiz. Marka bize ters. Bak ne var üstümde marka benim? Hadi ayakkabılar nike geç. Ayakkabı önemli diğerleri patlıyor hemen. Kotum kolins, t-shirt wayikiki, iç çamaşırım tutkuğ. Abi kahretsin marka pil ver tamam. Şurda bi şaapalım dedik amma bozdun ha.
..Eve geldim karanlık odanın önündeyim. El fenerimi hazırladım. Yavaşça açıyorum kapıyı. Fata fito fata fito... Lağn bir ton yarasa çıktı dışarı. Hayır aga nasıl girdiniz de dışarı çıkıyorsunuz? Neyin kafası ya bu? Yalnız hayra alamet değil bu. Dur bakalım şimdi nasıl bir ölümle burun buruna gelecez.. İçeri giriyorum.. Kapıyı kapadım. Fenerle etrafa bakıyorum. Hass.. Bir tane tabut var. Ya mumya çıkacak ya da vampir. Hangisi daha iyi acaba? Mumya höbele höbele saldırır kurtulabiliriz ama vampirlerin hepsi felsefeci lan. Öldürmeden önce her şeyi sorgulatıp sonra ıstırıyor adamlar. Aslında ölümsüzlük de fena olmaz yani. Neyse şimdi gidip tabutu açmam gerekiyor. Açtım.. Fata fito fata fito.. Bu ne lan her yerden yarasa çıkıyor... Umarım şu an arkamda nefesini hissettiğim çok değerli vampir bunu duymamıştır. Nitekim sanırım bu yarasa oydu.
"evet canım. Bendim. Duydum. Noldu rahatsız mı oldun? Ne hak ve ücretle beni gösterişli, şaşalı, korkunç şatomda rahatsız ediyorsun?"
Yalnız usta ücret değil cüret o. Bunu bi açıklığa kavuşturalım. Vampirin cahiline de ilk defa rastlıyorum. Gerçi hayatımda ilk defa vampir görüyorum ama olsun. Filmlerde hep felsefeci hep psikopat sizinkiler. Ayrıca burası şato değil. Hangi emlakçıysa iyi itelemiş.
"nasıl şato değil? Burası macaristan höbele kalesi değil mi?"
Ne kalesi usta? Burası Türkiye. Burada kale falan bulamazsın. Seni iyi kazıklamışlar. İnsan tacirlerine mi şaaptın sen?
"ne insanı ya. İnsan mıyım ben? Şimdi böyle söyleyince de bir garip oldu. İnsan bile değilim lan. Vay be. O emlakçıyı ve kargocuyu bulup burunlarından fitil fitil getirecem"
Kargo mu? Hahahahahaha pardon sinirlerim bozuldu. Abi kendini kargoya mı verdin sen hahahahha..
"havayolları ile konuştum. Tabutu almıyorlar. Otobüs firmaları kabul etmiyor. Napayım ben de koliye sardım öyle gönderdim. Buraya indirmiş şerefsizler."
Abi gel bi soluklan sana soğuk su getireyim ben. Sonra tekrar sarıp gönderelim tabutu. Senin kaleye başkaları çökmesin bak.
"dur ben gireyim içeri sen sar tabutu. Adresi de yazıyorum buraya. Kargoyu çağırıp gönder."
Tamamdır abi. Sen gir oooh. Kapadım kapıyı. Dur şu sürgüleri de çekeyim. Dur şu zincirle de sarayım. Telefon nerde. Abi telefon dışarda kalmış gidip alıp geliyorum hemen. Çıktım odadan. Belediyenin numarası kaçtı ki? Hah buldum. Alo alo belediye beyefendi ile mi görüşüyorum. Pardon hanımefendi. Bşr cenazemiz var da araç gönderebilir misiniz acaba? Adresi veriyorum... Ohh bunu bir göndüreyim şimdi kıyametr kadar çıkamaz. Şatoymuş bilmem neymiş. 2016'dayız ne vampiri ya. Bağnaz bağnaz şeyler. Hah geldi araç.
Odaya girdim. Abi geldi kargo seni şimdi verecem onlar götürecek şatoya. Hoppa of abi ne ağırsın ha. Ohh yerleştirdim. Evet kardeşim Macaristana gidecek bu. Hadi bakayım. Yolun açık olsun abi.
..Oh be bundan da kurtulduk. Artık hangi mezarlığa hangi çukura gömerler kim bilir.. Temizlik malzemeleri ile şu odaya girecem artık. Burası da bitti. Kaydı kapa.. Hass.. Abi? Sen gitmedin mi?
"Ne gidecem lan. Kargoya ve verecektin deme sen beni? Cenaze arabası lan o! Dalga mı geçiyosun lan benimle! Şimdi senin iliklerine kadar tüm kanını emeceğim!"
Ya hu siz eski yaratıklar ne kadar da boş yapıyorsunuz.. Flap. Al açtım ışığı şimdi kıvran.
"arrhhh kapa şunuuğ"
Oldu. Sana iyilik yaptık. Ölmüşsün gömenim yok. Gömelim dedik gelip bana atarlanıyosun. Hadi bakalım. Şimdi eri bit. En başında yapmam lazımdı bunu. Ama yok iyilik meleğiyim ya iyilik yapacam illa..
..Eridi. Noldu giysiler kaldı. Hayır git işte yat ebediyete kadar uyu. Elimde olsa beş dakika kalkmam. Paso uyurum. Adama altın tepside sunuyoruz. Tutturmuş Macaristan da Macaristan. Al sana Macaristan. Drakula dedene selam söyle..
Bu nedir.. Elin vampiriyle uğraşıyoruz. Ya hayır madem sahip çıkamayacaksınız yapmayın bu kadar çocuk. Yapıp yapıp salmışlsr sokağa. Vampir olmuş. Aman insanlığa faydam olsun diyen yok. Hep emeyim hep emeyim. Kapitalist yaratık.
Neyse sakinim. Onurlu yürüşümü temizlik eşyalarını almak için yapıyorum. Aman tanrım ne kadar da onurluyum. Paçalarımdan onur akıyor. Kaydı kapatıyorum. Vaay pil iyiymiş yüzde doksan hala. Çok iyi çok hoş.. Bundan so..
Cızzt...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavye Erkeği
Aktuelle Literatur"Ve kalktı yerinden. "Lan ne yazdım bee" diye içinden geçirdi. Balkona doğru onurlu yürüyüşünü yaptı ve bir sigara yaktı. Kimse onunla boy ölçüşemiyordu. Zira o Aşırı Laik'ti." Her cumartesi yeni bölüm gelecektir. Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın...