Temizlik - Yatak Odası

65 4 2
                                    

Temizlik Günlükleri. Gün: 6. Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. Yüzme bilmememi göz önüne alırsak iyi geldim. Yalnız güzel geldim. Hatta efsane geldim. Öyle bir geldim ki gittim bir daha geldim. Daha ne kadar uzatabilirim bu mevzuyu bilmiyorum ama uzatmak istiyorum. Laik gönlüm bu kadar heyecanı, atraksiyonu ve macerayı kaldıramayacak sanırım. Acaba Che haklı mıydı? Ben sadece ve sadece şekilden ibaret olan tatlı su solcusu tembel, işe yaramaz bir insan mıyım? Hahahahha hiç güleceğim yoktu. Değilim tabi ki. Che halt yemiş. Ne anlar o solculuktan, yoldaşlıktan. Dağda medeniyet mi görmüş?

Che: "Duymadığımı mı sanıyorsun lan? Gel hele bu tarafa o zaman gösterecem sana dağı tepeyi. Bayır aşağı gösterecem sana solculuğu! "

Ehe ehe... Sen hala ordan beni mi izliyorsun ya. Hakikaten işsizsin Che

Che: "Ne işim olacak oğlum. Öldüm lan öldüm. Napayım? Atom mu parçalayayım?"

Sen de haklısın. Tamam boş yapma. Kayıt cihazının hafızası doluyor. Şef'im şu boşu alın şurdan.

Yatak odasını kullanıyorum. Tamam diğer odalara uzun zamandır girmiyordum. Yine de yaşadıklarım normal şeyler değil tabi ki. Ama yatak odasında zaten ben olduğum için bir şey olmaz. Yani öyle ümit ediyorum.

Girdim odaya. Her zaman ki dağınıklığında. Şu yorganı kaldırayım. Şu şişeleri toplayayım.

Sokak: "huoop. Hüloooğ. Huoooop"

Noluyor lan dışarda? Bu ne gürültü? Dur bi bakayım. Ooo ortalık karışmış yine. Haydaa Aleyna geçiyor yine. Mahallenin dengesi kaydı. Arkadaşım yapıyorsunuz bunları sokağa salıyosunuz biz uğraşıyoruz sonra. Bakamayacan madem yapma hacı. Neyse tamam sakinim.

İçeri girdim. Şu dolabı düzenleyeyim. Kapağı açtım. Hoppalaa.

Usta sıplintır? Lan kemirecek bir şey bulamadın da benim dolaba mı dadandın? Ayıptır. Bilge dedik, usta dedik burada naftalinli ceket kemiriyorsun.

Usta Sıplintır: "Açız oğlum açız. Bilgelik karın doyurmuyor. Amerikadaki büyük krizden sonra insanlar sırf kilo vermemek için yediklerini sıçmıyorlar. Ne yiyecez biz ha ne yiyecez?"

Tamam şampiyon sakin ol. Bak yeni başkan geliyor Trump o hepinizin ağzına s... Neyse konumuz bu değil. Senin minikler nerde 4 tane velet vardı hani?

Usta Sıplintır: "Velet mi? Kaplumbağaları mı soruyorsun? İnşaatta çalışıyorlar. Buraların ağası varmış Ali Ağanınoğlu o iş verdi aş verdi. Ellerinden öperiz. Birazdan gelirler."

Yok artık. Kapitalizmin kucağına oturmuşsunuz siz bildiğin. Hani özgürlük hani asi ruh? Nerede Usta ha neredee?

Usta Sıplintır: "Özgürlük karın doyurmuyor be yiğidim. Ayrıca biz antikapitalistiz dedik mi? Amerika lan bizim memleket."

Haydaa heriflerin faresi bile kapitalist çıktı Rıza baba. Bak dua et Usta Sıplintırsın. Yoksa bir döverdim seni. Ama şu anda muhtemelen sen beni döversin.

Zil: "Çav çav çav çav çav.... Çav çav çav çav çav"

Dur hele zil çalıyor. Yeme artık ceketimi. Gözüme baka baka yiyor bir de. Dur kapıya bakıyorum.

Ooo Kamplumbağalar gelmiş. Hoş geldiniz gençler. Biyrun ay pardon iki sene tabldotçuda çalıştım da. Buyrun içeri. Usta Sıplintırla dertleşiyorduk biz de.

Usta bak seninkiler geldi. Hınzırlar pizza alıp gelmişler bi de. Hadi iyisin. Ceket yemekten kurtuldun.

Leonardo: "Ne pizzası hacı? Pizza da neymiş? Bol acılı soğanlı lahmacun aldık. Peh pizza dedi"

Hoppaa siz baya inşaat ustası olmuşsunuz. Saygı duyarım. O sırtınızdakiler çıkıyorsa şuraya bırakıverin.

Puhahahhahahaha lan hahaahhahahaha tak tak geri tak hahahaha. Oğlum Kaplumbağasınız lan siz. Ninja Kaplumbağasınız. Şekliniz var adınız var hatta şarkınız var "tineyç mutant ninca törtıl" diye. Böyle havalı inişleriniz var. Amele yanığı nedir lan hahahahhaha.

Tüm ciddiyetinizi kaybettiniz gençler. Olmadı bu hiç olmadı.

Donatello: "Canına mı susadın yiğenim sen? Kendin dedin bak biz ninja kaplumbağalarız. Senin aklını mı alalım bunu mu istiyorsun?"

Yok canım kızmayın öyle hemen. Ben size yardımcı olmaya çalışıyorum gençler. Evimi açtım misafir ediyorum. Karşılığı bu mu yani? Ben bi mutfağa kadar gidip geliyorum. Dolapta belki ayran vardır. Getireyim de lahmacunun yanında gömersiniz.

Mutfağa geldim. Şimdi yabancılar şubeyi arayıp bunları ihbar edecem. Bu ne arkadaş. Sen elin kapitalist amerikasından geleceksin inşaatta kayıt dışı çalışacaksın sonra da oraya buraya demokrasi götüreceksin. Yok öyle yağma.

Alo... Yabancılar Şube mi? Güzel. Evimi 5 adet Suriyeli bastı. Üstelik kostüm giymişler ve kendilerini ninja kaplumbağalar ve sıplintır usta sanıyorlar. Ağır bir vaka. Kayıt dışı olarak inşaatta çalışıyorlar. Ne hemen geliyor musunuz?

Zil: "çav çav çav çav çav... Çav çav çav çav çav"

Oha ne çabuk geldiler. BEN BAKARIIM SİZ DEVAM EDİİN. Edin edin. Şimdi devam ettirecem ben sizi. Memur bey hoş geldiniz. İçerdeler. Evet evet Suriyeliler ama nasıl bir kafa yaşıyorlar anlamadım. 4 ü kendini kaplumbağa biri de usta sıplintır sanıyor. İbretlik doğrusu. Önce ben gireyim de şaapayım. Siz direk yakalarsınız.

Gençler ohh yarasın bitirmişsiniz. Misafirleriniz geldi bu arada.

Usta Sıplintır:" Misafir mi? Biz burada kimseyi tanımıyoruz ki. Kim ki? "

İçeri gelebilirsiniz memur bey. Alın size misafir. Hem kapitalist kapitalist takılacaksınız hem de kayıt dışı çakışacaksınız ha? Amerikayı hiç terk etmemeliydiniz dostuaaam. Noluyor lan. Bir an için siyahi hissettim kendimi. 5 amerikalının yanında normal tabii. Neyse Ninja Kaplumbağaları da paketlediğimize göre şimdi geri kalanları toplayabilirim.

Cep Telefonu: "çırrrink"

Aha mesaj geldi. Kim acaba? Annemden gelmiş.

...

Mesaj:
Canım oğlum Çıvgın. Tamam oğlumsun da Çıvgın nedir? Ben de koymadım ki. O baban olacak herif koydu ismini. Çılgın koyacaktı. Nüfus memuru peltek çıktı. Adam "L" leri v gibi söylüyormuş. Bahtın da bu kadar açık işte. Biliyorum beni sabırsızlıkla  bekliyorsun. Ama bu hafya gün sırası bende. Bu yüzden gelemeyecem. Sıkı giyin de zaten az olan tahtalarını daha da azaltma.
...

Sonra vay efendim sakin ol Çıvgın. Nasıl sakin olayım ya ben ha nasıl? NASIL! Sinirden kendimi kesecem şimdi.

Katanayı getirin bana! Ne bağırıyorsam? Evdeki herkesi gönderdim. Yalnızlık sebebimsin anne.

Bir de isimime laf etmiş... Senin ki sanki Valide Sultan ismi. Bırak ya.

Pelinsu diye anne mi olu...
Czzt..

Klavye ErkeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin